Sajla kvacila

prethodna tema - sledeća tema

ivan-bgd


Keka

Da li su te sto ti radis sa plastificiranim buzirom iznutra i sajlom spolja?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ivan-bgd

Bužir svaki mora iznutra da iima plastiku jer drugačije, kvačilo je tvrdo ko kamen.A sajla nije plastificirana i iz iskustva ti kažem da to nema nikakve veze sa mekoćom i kvalitetom sajle ,čak sam montirao i sajle koje su mi ljudi donosili takve kakve ti navodiš,plastificirane spolja.I nije bilo ništa bolje kvačilo od onoga koje ja napravim.Čak se vremenom dešava  da se plastika na plastiku ,,lepi,, i struže :ne:

saša61beograd

Da bi se dobro podmazala sajla mora da visi.Da bi visila mora da se skine.A ako se već skida,bolje da se stavi nova.Naročito posle 100 i kusur hiljada.

ivan-bgd

A i bilo šta u tečnom stanju što se sipa u sajlu iscuri.Osim tovatne masti,a ona može da se ubaci u bužir samo kada se sajla pravi tj sklapa :wink:

Zoran

Kod originalnih sajli za kvačilo  ima neka caka pa traju dugo a zamjenske traju 5 pa i 10 puta kraće.Ovo je moje iskustvo sa sajlom kvačila kod R 5.Savjetujem samo original novu pogotovo što je papuča kvačila platična, jer ako sajla riba mogla bi ipapuča nastradati.
Sam svoj gazda - vazda.

ivan-bgd

Koliko je to dugo i koliko je to 10 puta kraće.Ako je sve na kolima ok trajaće svaka ako je dobro odrađena.Kao što rekoh montirao sam i te ,,original,, i nisu se baš nešto proslavile.Doduše na dacijama nisam,jer su se retko pojavljivale.Uglavnom su to druge marke automobila.Sve jedno ja sam tu,a Keka kako odluči :ne:

Zoran

Na R 5 zamjenske su trajale 10 do 15 hiljada kilometara. Testirano 3 ili 4 komada. Zatim sam kupio originalnu i sa njom prešao oko 100 000 km i auto prodao...
Sam svoj gazda - vazda.

ivan-bgd


zac

Ljudi, ne mora da znaci, ako se koriste kvalitetne sajle i zamenske mogu trajati dugo.
Ja licno imam jako lepa iskustva sa firmom "Zika-sajle"   :ne:

Ivane, cije sajle koristite i koliki je precnik "vlakna"-strukturalne zice i koliko prosecno zica ima u sajli kvacila?

Zoran

Dođosmo do srži problema. Sajla treba da bude savitljiva sa puno tankih niti. Zamjenske su obično malo grublje.Poučen svojim gorkim iskustvom za R 5 sam kupio i originalnu sajlu za gas koja mi nikada nije zatrebala. Izgledala je tako dobro kao da je od svile napravljena. Vjerujem da zamjenskih sajli ima dobrih ali kako biti siguran  :ne:
Sam svoj gazda - vazda.

ivan-bgd

Iskren da budem ne znam te ,,stručne,, izraze da ti objasnim.Znam okom da ocenim koja sajla tj čelično uže valja a koje ne valja.Ima finih mekanih,više i manje krutih užadi.Najbolja varijanta je prohromsko uže ali je i cena ,,prohromska,,.Ali zarđaće....nikad.Uglavnom koristim uže debljine 2,5 mm srednje čvrstoće,a kod vozila koja imaju prevoje na pedalama ili tzv samoštelujuće kvačilo koristim isto tu debljinu ali mekane strukture.Ford je recimo na sajle kvačila na sierama  i skorpiu koristio čak i tanje uže od 2,2 mm.Malo neverovatno ali istinito, samim tim što je ta sajla jako dugačka i ide čak i do 1400mm.Sajla puca i zbog loše motaže,zbog tvrde korpe,i zbog mase drugih razloga.....

ivan-bgd

Bitno je i da ta plastika kojom je presvučena ne bude debela i tvrda jer samo ukrućuje sajlu tj uže i od meknog napravi  tvrdo uže  koje  prelazi baš kod tog tvog renoa preko samoštelujućih zupčanika i tu se lomi ako je suviše kruta. :ne:

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

zac

Ovo sam te pitao, sve zavisi od strukture snopa i debljine niti.