"Kućna" dijagnostika

prethodna tema - sledeća tema

DrJekyll

Evo da znate za sledeći put. Na sledećem okupljanju poneću dijagnostiku pa ko bude hteo neka se igra, a samo Keka je neće dobiti :lol2:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


staracstol

Pazario sam ELM327 Bluetooth al nisam baš stigao da se igram. Na Torq-u sam očitavao Coolant temp i Boost, lepo radi. Onaj prateći disk još nisam pogledao. Super je kad umesto crtica vidiš konkretnu cifru, loše je što ukapiraš da si stigao na posao a antifriz ima 67 stepeni.

DrJekyll

Meni je Torque pokazivao posle 10ak-15ak minuta 84-85 stepeni....Ja sam inače 2 puta menjao taj senzor termostata pa ti preporučujem da proveriš sad kad bude malo ladnije kada ti otvara/zatvara termostat.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

staracstol

@DrJekyll: Sve je uredu, tura je kratka a jutro ladno jbg...

DrJekyll

Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Vihor

#66
sutra stize OBD II blutut da bih mogao da ga zakacim na androida, po internetu sam njuskao i nasao da mozemo da ocitavamo samo stavke koje imaju senzore, sto je i normalno, e sad, koliko ja imam senzora i kakva sve ocitavanja mogu da ocekujem za 1.5 DCI? Imali negde granicnih vrednosti? 
Inace imam i ELM327  sa kablom i jedan cd sa programcicima za isti, nekorisceno, kom treba  na DM, ne odgovara mi da secam laptop po parkingu.

:ziveli:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

ppejic

Bluetooth ELM327+Torque je veoma dobra kombinacija za zanimaciju, ipak za kućne varijante DDT2000+KKL je neprikosnovena kombinacija uz veliku manu što je na francuskom.

mrsp

Evo da upoznam neke malo sa ovim programom za dijagnostikovanje.
U pitanju je Autocom ili ti Delphi kod nas.To je univerzalna dijagnostika za sva vozila samo vam treba odgovarajući interfejs za vaš auto.
I radi na Srpskom što je vrlo bitno. Evo kako izleda.


A evo i licence dokle traje


Poenta priče je ta da ako je nekome potreban ovaj program neka mi se javi,jer imam kompletan sa svim potrebnim dodacima.Kao što je patch,keygen,Hardware KeyGen,I ostalo.
To imam za Autocom 2011,3  -  2012.2  -  2012.3

Ja konkretno još nisam počeo da radim u ovom programu jer nisam nabavio interfejs (ne radi sa Elm327) ali koliko vidim ostali su veoma zadovoljni čak ga i dosta majstora po servisima koristi.

Keka

Sa kojim interfejsom radi, gde ga nabaviti i koliko to kosta?

Scanmaster+ELM327 rade kao zmaj. Ja zadovoljan.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


mrsp

Sa scanmaster+Elm327 možeš da pratiš samo podatke u vezi motora i pojedine greške a ovaj ima mnogo veće mogućnosti.
Autocom CDP moze raditi skoro sve module na vozilu: Motor, ABS, SRS, AIRBAG, Klima, Menjac, Instrument Tabla, Imobilajzer, Paljenje, Comfort sistem. . itd. 
Funkcije koje podrzava su: Citanje/Brisanje grešaka (standardne OBD2 kodove i specificne kodove proizvodaca) Citanje " info" vozila, Parametri motora, Servisni Reset, " Pametno" Skeniranje celokupnog auta, Kodiranje, Programiranje (dizne, kljucevi. . itd), Osnovna podešavanja, Adaptacije i Testovi.

Dijagnostika pokriva sva Evropska vozila: VW, Audi, Opel, BMW, Fiat, Mercedes, Alfa, Lancia, Volvo, Peugeot, Citroen, Renault, Ford, Škoda, Seat, Dacia, Porsche, Land Rover, SAAB, Mini, Iveco, Smart, Jaguar, Ferrari, Maserati i Lotus. 
Zatim pokriva Koreanska, Japanska i deo Americkih vozila: 
Mazda, Toyota, Honda, Isuzu, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Subaru, 
Suzuki, Daewoo, Hyndai, KIA, SSangYong, Chrysler, Cadillac, 
Chevrolet, Dodge, Americki Ford, Jeep. 
Izuzetna je stvar sto softver Autocom CDP koristi originalne podatke i data baze dobijene direktno od svakog proizvodjaca vozila ponaosob, sto garantuje izuzetan kvalitet i funkcionalnost dijagnostickog uredjaja.

Podrzava sve postojece protokole komunikacije i radi skoro sva novija vozila sa OBD2 konektorom do 2011. g, kao i starija vozila takozvana " pre OBD2 vozila"


A evo ovde ima te da kupite kablove za sva vozila http://gps-dijagnostika.rs/autocom-delphi-kablovi/#.UUtenqxMffI

hobbista

Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Keka

Cijena za kabel prava sitnica.  :bonk: Z

A 200 evara ima da se pazari Renault Clip

Koliko prosecan korisnik prikljucuje dijagnostiku? Jednom u 6 meseci?

Od tih naprednih funkcija, sta prosecan korisnik koristi? Nista.

Motor: cita i brise greske i ELM327.

Airbag, ABS, instrument tabla, imobilajzer, programiranje dizni i kljuceva....ja se sa time ne bih igrao na svom autu.

Za servise je OK, za nas je overkill.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


VaskezNS

Preteče me Keka, al da ne bude da sam džabe pisao... :wink:

Tačno je da ScanMaster + ELM 327 čita samo parametre motornog računara ali može i da čita i briše greške.

Ovo je za nas amatere zaista "nice to have" i ko se ipak odluči za njega - treba imati u vidu da sa uređajima poput ovog koji može da radi i programiranje (dizne, ključevi i tsl.) mora postupati izuzetno oprezno (najbolje sa prethodnom bilo kakvom obukom), da ne bi posle jednog nemarnog click-a na kraju bilo "kuku-lele"  :)

Ovi su mi privukli pažnju sa sve opisima tipa "Pokvarene instrument table se mogu ugodno popraviti":
http://gps-dijagnostika.rs/opel-edc16/#.UUtjAz5q-00 i
http://gps-dijagnostika.rs/tacho-universal/#.UUtjAz5q-00

Welcome to Serbia, country with the cars' minimum mileage  :)
Ovo je mesto za sLogan ;-)

mrsp

#74
Citat: hobbista poslato 21.03.2013. - 20:49
Tu ti nedostaje interfejs http://gps-dijagnostika.rs/autocom-3in1/#.UUtj-1ebVUk
Naravno moja greška za interfejs  :bonk:
Ali ima da se nađe i za menja pare oko 100e
I naravno da nije baš za šire narodne mase ali ako se pametno koristi može da posluži i za više od kućne dijagnostike.
I samo sam hteo da ponudim, ako nekome treba, softver koji radi.