ventili

prethodna tema - sledeća tema

zac

Juce sam kupio aluminijumski dihtung poklopca ventila, u juznom bul. prodavnica TTD , a cena mu je 500 din. Uskoro ih stelujem..

Andrix

@Dexterslab posto vozis na plin verovayno se cuju gasne dizne, probaj da prebacis na benzin pa poslusaj.A ako i na leru lose radi mogu biti prljavi i filteri za gas (2 kom).
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Dexterslab

Uf davno to bese :) Imao sam membranske dizne, te nisu bile one, bili su ventili, posto sam odradio stelovanje i sve je sada super. Hvala u svakom slucaju. :)
Zivot se ne meri momentima kada udahnemo, nego momentima koji nam oduzimaju dah! :)

abc123

Razmisljam da li da odem do servisa zbog jezivog zvuka ventila koji se pojavljuje na usponima. Naime kada iz druge prebacim u trecu i u tom trenutku broj obrtaja padne na cca 2200 obrtaja, ventili tako pocnu da reze (zvuk slican starim dizelasima) sve dok motor ne dodje na 3000 i vise obrtaja. Ovaj zvuk se pojavljuje kao odvojen zvuk (skokovita promena) a ne kao uobicajeni zvuk ventila koji se kontinuirano pojacava.

E sad neko bi rekao "naduj" ga na vece brojeve obrtaja ali na starom Loganu sa istim motorom ovo se nije culo. Jednostavno bi se motor gusio ali nije pravio ovakvu buku sa ventilima. U ravnici se ovaj zvuk retko i samo na kratko pojavljuje i to pri naglim ubrzanjima najcesce iz trece u cetvrtu i opet je karakteristicno na oko 2200 o/min. I sa grckim gorivom je bila ista prica. Znaci da oktanski broj ne igra neku ulogu. Ne mogu da pretpostavim kakav se proces odigrava na usponu da se tako intenzivno poremeti rad ventila na ovom broju obrtaja. Motor zaista malo trosi, ulje ne trosi gotovo uopste niti se greje preko cetiri crte. Sve funkcionise dobro izuzev brdske voznje gde me hvata jeza da ce nesto da se polomi od onog "rezanja".

zac

Ako ti je auto presao vise od 30 000 km treba prestelovati zazore ventila.

saša61beograd

Zazor može uzrokovati ovo  ako neki ventil ne zatvara pa je zagrejaniji nego što treba,ali to je drastičan slučaj i bilo bi i drugih manifestacija..Ako problem nije loše gorivo (broj oktana) onda je problem predpaljenje.A da li je moguće menjati ga i kako na ovakvom motoru,ne znam.Ranije je bilo :malo oktana,manji ugao predpaljenja.
Ovo je čest problem na Puntu,pogledaj kako ga oni rešavaju.
S obzirom da si već vozio Dačiju predpostavljam da način vožnje nije problem.
Svakako u servis i za početak kontrola zazora ventila.Ovo baš nije karakteristično za Dačiju.

abc123

Citat: zac poslato 28.08.2011. - 14:29
Ako ti je auto presao vise od 30 000 km treba prestelovati zazore ventila.

Auto je nov. Tek je presao 5000 km . Dok sam ga razradjivao nisam ga vozio ostrije pa ovo nisam ni primecivao ali sad mi vec "bode usi".

zac

Onda u servis, nek` pogledaju, mozda da reklamiras. Meni se nisu culi nikad ventili, a auto je 2007. i presao oko 36 000.

Zoran

abs 123, to je ozbiljna stvar. Pokušaj to sa hladnim motorom. Ako je sve u redu moguće da su pogrešne (vruće) svjećice tvornički ugrađene.
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Loganično!  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

mrsp

#55
Ne znam bas kako se to cuje, ali da znas da hoce tako da se ponasa i zbog loseg goriva ako ides na benzin!

Loganovac

Citat: abc123 poslato 28.08.2011. - 14:22
I sa grckim gorivom je bila ista prica. Znaci da oktanski broj ne igra neku ulogu.

Ne pratiš na času...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

abc123

Da ne ostanem drustvu duzan za epilog price o ventilima. Nakon snimanja postojeceg stanja stigao je korektivni softver iz fabrike, kompjuter je flesovan i sad motor prede kao mackica  :) . Redak slucaj ali eto poneka masina trazi sopstvene parametre za podesavanje optimalnog rezima rada.

zac

Znaci softverska greska tacke predpaljenja.  :ces:

abc123

Otprilike to! Po svemu onome sto sam iscitavao po internetu.