1. servis - Gde, Šta, Kada...

prethodna tema - sledeća tema

niko kao ja


Boqy

Meni su u AK Kompresor hteli da sipaju polusintetiku.
Na moj zahtev su sipali sintetiku ELF Evo SXR 5w40 (valjda, ne bih me cudilo da nisu), to su upisali u radni nalog, kao i da ja odgovaram za eventualnu stetu na motoru nastalu usled ovoga.

mladen895

Kad se mora,sve  je tesko.

Svarog

U AK Kompresor podrazuveaju sipanje polusintetike ELF, a ako nećeš oni sipaju šta imaju u ponudi ili doneseš. Meni su, recimo, ponudili Castrol. I kontrolisali su koliko klima hladi, tj. merili su temperaturu na izduvima u kabini. Što se mene tiče bili su veoma korektni, a nije bilo ni skupo.

Loganovac

To je OK (?), ali da potpišeš da ti sipaju ono što je fabrika propisala a na sopstvenu odgovornost:fiju:

Verovatno ni garancija više ne važi  :Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ljutaguja93

#20
Evo mene sa prvog servisaaaaa.....  :lux:

Zadovoljan sam i evo utisaka:

1. Majstor Neša - mlad ali ozbiljan i zna dečko šta radi
2. usluga korektna
3. cena OK
4. dobili su mušteriju! :)

Što se ulja tiče, ponudili su mi hoću li polusintetiku ili sintetiku, uz preporuku da bude sintetika - naravno da sam to i izabrao.



Evo i cena ako nekoga zanima:
- Ulje Evo. sxr 5w30 - 750.00 (x 4 litre)
- filter ulja 650.00
- filter vazduha 950.00
- ruke 1550.00


Eto toliko od mene....

I još jednom hvala na informacijama ;)))


Servis uradjen kod Zive u PA.

mladen895

#21
Ako je u pitanju motor 1,4 zašto opet 4 litre ulja kad sa 3 litre fali 2-3 mm do gornje granice na meraču ulja?  :fiju: Ja sam sipao 3 litre i posle 20 000 nivo nije pao ni do pola. Voleo bih da mi neki nadri majstor iz ovlašćenog servisa objasni kako i zašto nagura 3,3 litre u motor a ponekoj mušteriji da ostatak  0,7 za uspomenu.A pri tom taj litar naplate 750 din bez logike i potrebe. :mojeovce:
Kad se mora,sve  je tesko.

Veterinar

Jednom sam dosao na servis kod njih, u prtljazniku sam imao 1 l ulja koji je ostao "visak" sa ranijeg servisa. To su upotrebili i odbili od cene servisa. Ne vidim nista lose, ako covek planira to ulje da sipa i iduci put. U I-M su naplacivali 5 l ulja, nisam dobijao ostatak, a ako sam ga dobio na moje insistiranje, u kantici je bilo oko 0,4 l, a na meracu ulje preko maksimuma. Na moj prigovor, receno je da je to normalno.
  Opet, u dci staje oko 4,4 l, u PA sipaju 4 l, a ja nesto mnogo volim da je nivo ulja blizu maksimuma, pa uvek dospem jos oko 0,2-0,3 l. Jace je od mene.

mladen895

Ja koliko znam,najbolje je kada je nivo ulja između min i max.Ako je na max, ili što je još gore iznad, postoji verovatnoća da na visokom broju obrtaja popuste semerinzi. Pošto su nam motori još uvek odlični i ne troše ulje stvarno ne vidim razlog zašto se sipa do maximuma. :conf:
Kad se mora,sve  je tesko.

Veterinar

Ne sipam do maksimuma, za to bi trebalo jos 100-200 ml. Sto se tice sipanja preko maksimuma, nemam reci. Tada nisam prelazio 2800 obrtaja, a da jesam ko zna kako bi izgledalo.  :ne:
Odosmo u off topic.

krle

Citat: mladen895 poslato 20.04.2010. - 04:24
Ako je u pitanju motor 1,4 zašto opet 4 litre ulja kad sa 3 litre fali 2-3 mm do gornje granice na meraču ulja?....  

Mislim da smo već apsolviravi to da u Pančevu prodaju pakovanja od 2 l ulja, pa je svako zanovetanje po ovom pitanju suvišno. Uostalom tražiš da ti sipaju u motor 3 l ulja ( za motore K7),uzmeš razliku, a za naredni servis poneseš tu litru i  platiš dve litre.   Ja uvek posle serisa  dobijem  oko 0.8 l ulja. Sve količine sam poklonio prijateljima za dolivanje u njihovim kolima   :Smiley:

VeDuS

#26
 :offtopic:
Jel' u Golf "dvice" ? :lau:

Jace je od mene.. mora sam da lanem jer kad sam kupovao auto i lomio se "golf" lobi u mojoj firmi je drzao citave seminare sa pljuvackom tematikom u vezi Dacije.A sada... dvoje iz lobija kupili Daciju.
Na parkingu ima ukupno 8 Dacia (2 Sanda i 6 Logana)  :too:

expadobranac

Upravo i ja zavrsih svoj prvi servis kod Francuza sa sledecim cenama:

Ulje Total Q9000/3.3x878.40-2898.72
Filter ulja -816.52
Filter vazduha-944.68
Rad mehanicara-944.00
=5603.92

Medjutim ima jedna mala zavrzlama u celoj prici.Serviser mi rece da na mom Loganu nema filtera za gorivo (kakvog nemam pojma-u mehaniku se razumem ko magarac u kantar) i da nema potrebe za panikom.Rece da su se vec sretali sa takvim slucajevima i da je to odluka proizvodjaca a ne fabricka greska cime mi je zapuisio usta.Ja sam se naravno skupio ko usran golub i odjurio na posao medjutim sad me kopka da li sam trebao da insistiram na ugradnji tog filtera i kakve posledice mogu da nastanu na automobilu ako nastavim da vozim bez njega.Ako neko ima iskustva sa ovim nek kaze neku rec bicu mu zahvalan.

Veterinar

Moj kum ima Corsu 1.4 1993 i Corsu 1.2 staru dve i po godine. Gotovo sam siguran da mi je rekao da nova nema taj filter. Mislim da smo o tome vec pisali. http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=247.0

Svarog

Meni sad baš nešto nije najjasnije. I expadobranac i ljutaguja navode zamenu filtera za vazduh, a koliko se sećam u knjižici tehničkog održavanja se fulter za vazduh ne navodi za prvi servis, odnosno njegova zamena se radi ukoliko se auto eksploatiše u otežanim uslovima. Meni nisu menjali filter vazduha, mada sam ja za prvih godinu dana prešao samo 8000 km. S obzirom na cenu a i s obzirom na naše puteve i nije na odmet zameniti filter vazduha. Koliko sam ja video kod mene kao da jesu otvarali poklopac filtera vazduha. Jedino ako su ga ipak zamenili a zaboravili da fakturišu.