Уградња задњих електроподизача

prethodna tema - sledeća tema

Ljota

Citat: Loganovac poslato 17.10.2015. - 01:15
Zato postoji prekidač za isključenje zadnjih podizača, odmah pored poluge ručne.


Da, kad udjem u kola samo na njega mislim! To gde su smesteni prekidaci za podizanje zadnjih stakala je jedna od 5,6 najvecih gluposti kod ovog automobila!  :rtfm:

Loganovac

Ako ćemo baš mak na konac, još bi veća glupost bila ugraditi prekidače samo na rukohvate zadnjih vrata, bez dvojnih komandi na vozačevim vratima ili negde njemu na dohvatu. Govorim iz iskustva i pitam koju bi gimnastiku vozač trebalo da sprovede da u tom slučaju podigne zadnja stakla?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Ljota

Istu onu koju vozaci izvode u svim drugim autima koji imaju elektro podizace u zadnjim i prednjim vratima! I to nije nikakva gimnastika za vozace, vec jedan standard opste prihvacen od svih proizvodjaca automobila sto i ti odlicno znas, ali ti prija gimnastika oponiranja mojih komentara iz samo tebi znanih razloga!  :-)1

Loganovac

Nemam ništa protiv tvojih komentara. Forum je ovo i svako ima pravo na svoj stav. Međutim, ne bismo smeli sebi da dozvolimo toliku sujetu da nas vređa ako neko misli drugačije,  niti toliko kratak fitilj da time spamujemo temu.
Dakle, nek me neko ispravi ako grešim, ali ja u životu nisam video auto koji ima podizače zadnjih stakala sa prekidačima u zadnjim vratima a da nema duple komande kod vozača. Tamo se obično nalazi i prekidač za isključenje podizača (ono što je kod Dačije pored poluge ručne kočnice). Naravno, svako ima pravo da uradi kako hoće, ali nije loše ako ovde malo proćaskamo o tome i eventualno predložimo nešto što bi možda poboljšalo stvar.
Imam u Loganu podizače zadnjih stakala i znam koliko mi znači što mogu da ih bez problema otvorim i zatvorim bez skretanja pogleda sa puta ispred sebe. Zadnja stakla su majka Jana za brzo provetravanje kabine, jer ako se otvore samo prednja onda vetar samo "nabija" vazduh u kabinu - iz tog razloga uvek po malo odškrinem i zadnja (pružim ležerno desnu ruku unazad i pritisnem kratko oba prekidača, ovo isto uradim kad parkiram auto da bih podigao stakla). U nedostatku duplih komandi vozaču bi bio problem da podigne zadnja stakla, tim pre što to mora da izvede sa datim kontaktom - praktično kad zaustavi vozilo ne gasi motor, izađe iz auta, otvori zadnja vrata, podigne staklo i pruži se do onih drugih da bi podigao i ono drugo, pa se opet vrati na svoje mesto da bi ugasio motor i izvukao ključ iz brave.
E sad ti meni oponiraj koliko hoćeš, ja se ne vređam.

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Ljota

Evo ja cu da te ispravim gde gresis! Ja nigde nisam bio protiv duplih komandi i to nisam napisao u komentarima!
Elektropodizace imam i iz iskustva smatram da im mesto na podu nije! Da ih nemam, i da ih trebam ugraditi, ugradio bi ih u vrata i naravno sa duplim komandama ili sa komandama barem na vozacevim vratima!

lakistrike95

Ako vec razvlacis instalaciju na zadnjim vratima, rupu od rucke za podizanje prozora iskoristi da stavis po jedan dzek za upaljac da zadnja klupa moze da puni telefone, tablete itd. kad se ide na neki duzi put. :)

ivan-bgd

Хмммм занимљив предолг. :too:   :aplause: