1. servis - Gde, Šta, Kada...

prethodna tema - sledeća tema

Aleks

A jesi li se raspito za cenu u još nekom servisu?

Loganovac

@dekiv68: toliko bi te izašao i za Sandera u razvlašćenom.

Ne da su malo bezobrazni nego su preterali sve granice. Umesto da ti posle ovih sr*nja sa plinom kadgod uđeš obezbede klopu, piće i dve plavuše kao poslovnu pratnju oni gledaju da ti beskrupulozno izvakumiraju buđelar! Šta bre 20.000? Počinjem sam sebi da ličim na neke istorijske likove sa Foruma koji su protežirali da se i ovlašćeni i garancija odmah oteraju u PM i pravac kanal kod divljeg, razvlašćenog hobi majstora, normalno na crno! Šta podrazumeva taj Reno pregled u 1000 tačaka koji niko živi (maltene) ni u jednom servisu ne sprovodi tačku po tačku? I šta s njim, šta imaš od toga što ti je on pregledao sve ono što se nikad nikom nije ni pokvarilo a ti već u povratku kući ne možeš novi auto da voziš na gas ili da isključiš S&S shit ili već ne znam šta drugo? Cenim da je vreme Dačijinog best-buy-a odavno prošlo, a sami su za to krivi. Fuck them.  :kava:

P.S. Šta ima da se raspituje, u normalnoj mreži trebalo bi da bude da kad pozoveš jedan ovlašćeni pozvao si sve.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

@Loganovac

Nije normalna mreža, cene se razlikuju. Seti se zašto smo išli kod Žive (pored želje za ličnim prisustvom).

@dekiv68
Filter gasne faze je uključen u prvi servis. Tečne mislim da je na 60000, ali sve piše u knjižici održavanja. Dvadeset hiljada prvi servis.  :doh: 

Keka

Nema sanse da izdrzi 60.000 sa ovim smecem.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Boban

Citat: Loganovac poslato 13.04.2017. - 14:53
@dekiv68: toliko bi te izašao i za Sandera u razvlašćenom.

Ne da su malo bezobrazni nego su preterali sve granice. Umesto da ti posle ovih sr*nja sa plinom kadgod uđeš obezbede klopu, piće i dve plavuše kao poslovnu pratnju oni gledaju da ti beskrupulozno izvakumiraju buđelar! Šta bre 20.000? Počinjem sam sebi da ličim na neke istorijske likove sa Foruma koji su protežirali da se i ovlašćeni i garancija odmah oteraju u PM i pravac kanal kod divljeg, razvlašćenog hobi majstora, normalno na crno! Šta podrazumeva taj Reno pregled u 1000 tačaka koji niko živi (maltene) ni u jednom servisu ne sprovodi tačku po tačku? I šta s njim, šta imaš od toga što ti je on pregledao sve ono što se nikad nikom nije ni pokvarilo a ti već u povratku kući ne možeš novi auto da voziš na gas ili da isključiš S&S shit ili već ne znam šta drugo? Cenim da je vreme Dačijinog best-buy-a odavno prošlo, a sami su za to krivi. Fuck them.  :kava:...good post!

P.S. Šta ima da se raspituje, u normalnoj mreži trebalo bi da bude da kad pozoveš jedan ovlašćeni pozvao si sve.

dekiv68

Danas odradio prvi servis ( ali ne poput ovih :Smiley: https://www.youtube.com/watch?v=FbHIXWSWh6w) nakon 1 godine (9.069km) u Reno Sava Pančevo. Sve pohvale za celokupan personal u Pančevu od Milana na prijemnom preko majstora do devojaka sa kojima su se pojačali nakon proširenja. Uz popust od 15% (iako nisam rezervisao servis u martu) servis celokupnog auta sa sve plinom i PDV je koštao 18.000km. Menjani svi filteri (i gasne faze plina), ulje SRX 5W40 (sa litarskom kanticom za dolivanje) i kontrola u 40 i nešto tačaka. Sve vidiš možeš da gledaš iz prostorije namenje za to (gde sam 2 puta poslužen pićem) ali sam i prilazio do i ispod auta i pričao sa serviserima. Sve bi bilo super da to nije trajalo od 8:15 do iza 13:00. OK 1.5h treba za mali servis vozila, još pola sata za plinski deo i pošto su mi čistili ventila na raspršivaču 2 puta se čeka hlađenje (prvi put da bi defektovao ne prebacivanje sa benzina na plin, a drugi put pre remapiranja) ali me je najviše iznerviralo čekanje od preko sat vremena da bi RNS aminovao radove na plinskom uređaju. Da ljudi u Reno Savi nisu ispali korektni moga sam čekat do sudnjeg dana dok se ne digne tamo nekom referentu u RNS  :ranting:

Zanimljivo da mali servis na kapturu sa istim motorom (0.9TCe bez plina) košta oko 11.000 din i radi se na 10.000 km

Loganovac

Bezobrazno su skupi servisi, nema šta. Do sada je BRC prednjačio sa cenom servisa plinskog uređaja (50EUR), ali ovi su ih prešišali. Plus što se tamo servis radi na 20.000km...

BTW, filter gasne faze menja se na svakom servisu, tečne otprilike na svakom drugom ili trećem...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Boban

I još naplaćuju u km?Sram da ih bude :doh:

saša61beograd

Na visoku cenu servisa verovatno utiče prisustvo nekih devojaka,kako napisa  @dekiv68!?Šta one zapravo tu rade (hostese,PR-ovi,zabavljačice...)?Nadam se da je sve sa njima bilo u granicama pristojnosti.
Izvinite,možda je moja logika pomerena,ali preći Dačijom 9000 km,pa posle platiti servis 18.000 dinara,to je za mene luksuz.Ode Dačija u ...Od izlaska iz garancije,ja sam za mali servis dao upravo oko 18.000 dinara,ali ukupno za 6 godina,6 zamena ulja i filtera,oko 80.000 km.Menjao sam,trajalo manje od sat vremena,na parkingu,lep poslić,uživanje.Priznajem nije bilo nikakvih devojaka.
Da ponovim.Ode Dačija u ...i srećan joj put.J*bi ga...
 


Veterinar

To je cena ovlašćenih servisa. Nije samo kod Dačije tako. Kod Dačije je solidan servisni interval u odnosu na mnoge druge (i pored toga što je u odnosu na EU skraćen). Ne branim servise, ali verujem da nisu tek tako postali ovlašćeni i da to ima svoju cenu.

saša61beograd

#655
Vozio sam i ja mog Logana u ovlašćeni dok je bio u garanciji.Sigurno nije bilo ni približno ovako skupo (možda još imam račune).Nije dobro tražiti opravdanje i razloge za ovakve cene,nego se treba buniti i bojkotovati.Kapitalisti nemaju meru,mogu bez problema da budu još skuplji.I opet će svi ići zbog garancije u ovlašćene.Ja verovatno neću,odnosno kad budem birao sledeći auto,malo ću da računam i da čitam "sitna slova".

Veterinar

Verujem da nije bilo tako skupo (znam to). Opet, razmišljam samo, na dci sam radio servis na 10000km, plaćao prosečno po servisu (lupam, ovo pišem ilustracije radi) 80 evra, pa bi to za dva servisa koštalo 160 evra, a to je 20000km, koliko je sadašnji servisni interval.
  Da sam kupio 1.2 motor, verujem da bih ugradio plinski uređaj i od prvog dana bih batalio ovlašćeni servis. Da se u Loganima prodaju još uvek 1.4 i 1.6 jedan od njih bi bio moj izbor (pogotovo 16v) i isto bih tako uradio. Za 1.5 dci nisam siguran. 
  0.9 TCE, još uvek nemaju svi neovlašćeni servisi ni dijagnostiku za taj motor. Bilo je problema, ne znam da li će se problemi pojavljivati opet nekad u narednih par godina (dok traje garancija)), pa će verovatno manje da me boli glava ako dam par hiljada dinara godišnje ovlašćenom servisu.   Naravno, tu je i stavka godišnja kilometraža. Što manje se pređe, to je skuplje održavanje po pređenom kilometru. Ja sam dosta sada smanjio mesečnu kilometražu zbog nekih pozitivnih životnih okolnosti, ali na servis ću da idem tri puta u toku dve godine. Ne znam kakav bih stav imao da prelazim desetak hiljada godišnje.

dekiv68

Citat: Boban poslato 26.04.2017. - 15:57
I još naplaćuju u km?Sram da ih bude :doh:

Štamparska greška naravno da je 18.000 din.

Citat: Loganovac poslato 26.04.2017. - 14:37
Bezobrazno su skupi servisi, nema šta. Do sada je BRC prednjačio sa cenom servisa plinskog uređaja (50EUR), ali ovi su ih prešišali. Plus što se tamo servis radi na 20.000km...

BTW, filter gasne faze menja se na svakom servisu, tečne otprilike na svakom drugom ili trećem...

slažem se. BRC imam na Puntu zadnji servis pre skoro 70.000km sam platio 5.000 din, ali od tada nisam radio nikakvu intervenciju na plinskom uređaju. Čak mu ne smeta ni "nekvalitetni plin".

Šta reći, a čeka me još najmanje 3 servisa u ovlašćenom ako hoću da "uživam" u 5 godina garancije

michaeldacia

Urađen prvi servis u HIT Autu, na 15.470 pređenih km, naplaćeno 13.407 dinara. Uz to sam dobio i vaučer za popust na tehnički pregled kod njih. Evo kačim i specifikaciju, a u pitanju je 0.9 tce (bez lpg).

https://s23.postimg.org/mb19xrk7f/Prvi_servis_bill.jpg

kiconix