Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


silent

Umesto da ga kupite  :njanja:

szs

Skoro svi proizvodjači imaju u ponudi neki atmosferski motor od 1L. Takvi motori obično idu u više modela i firmi. 1.0L npr motor pravljen u Poljskoj ide u Tojotu, Pežo i Citroen. Vozio sam jedan takav sličan u Tojoti 68ks i iskreno nisam primetio nikakve mane. Startan, lagan i mali potrošač. Čak mi je zvuk motora koji "reži" kasnije i nedostajao. Sad vidim da su ih dogurali do 73-75ks i EU6 norma. Po meni to nije loš izbor ako auto nije pretežak i ako je menjač dobro izbalansiran. Nemam pojma da li će biti dobar i za LPG?
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Veterinar

Citat: bocca poslato 08.12.2016. - 21:10
Ono sto meni bode oči u tehničkim podacima je menjač. Petostepeni koji u petoj na 1000 obrtaja ide 29,8 km/h!!!  Znači kada ide 90 na sat ima 3100 obrtaja!!! Po meni je to ekstremno mnogo.

Slažem se. Na autoputu na 120km/h će biti iznad 4000 obrtaja. To je preko 1000 obrtaja više u odnosu na 0.9 TCE.

Loganovac

Što vas toliko brinu obrtaji? U zavisnosti od izlacije može da se desi da je buka manja na 4500 nego na 3500 rmp (moj slučaj, ne buh ga po kritwrijumu buke nikd vozio ispod 150 km/h). Što se trajnosti tiče, nije dokazano da recimo ivi novi CR dizeli traju duže od benzinaca iako voze na nižim obrtajima. I obično završe karijeru (i jedni i drugi) iz drugih razloga a ne zbog nekog povećanog habanja na obrtajima.
Normalno je da mora da se brže vrti od turbo benzinca iste zapremine. Keka je dao lep pregled specifične snage motora u odnosu na radnu zapreminu, sasvim je u skladu sa očekivanjima za svoju klasu i malkice noviju tehnologiju.

P.S. Yidi se da sam kucao na mobilnom?  :lol1:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

bocca

Iz ugla vozača dačije starije generacije visoke obrtaje povezujem samo sa bukom a pomalo i sa potrošnjom. Verovatno sve to sad napreduje ali ja sam zarobljen u vremenu.  :ne:

LeNgenda

#21
Brazilci izgleda nemaju nista protiv B4D.

https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&nv=1&rurl=translate.google.com&sl=auto&sp=nmt4&tl=en&u=http://www.renaultclube.com/sce-ou-melhor-b4d-o-novo-1-0-da-renault/&usg=ALkJrhjMuVfQ6Bzctc1V4vM0d4Yf4H7Iig

Nema izduvne grane u klasicnom smislu, katalizator je odmah uz glavu, varijabilne obe bregaste, jedna bobina po cilindru, mali hladnjak za ulje, lanac na razvodu, aluminijumski blok, svasta nesto zanimljivo, a svi hvale stedljivost.

Ja sam optimista po pitanju ovog malise.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

saša61beograd

Lanac na ovom motoru je drugačiji nego na Tce.Na Tce mi deluje ubedljivo,na Sce mi deluje kao da je sa Pony bicikla.Bregovi na bregastoj su šuplji,a klipovi ne liče na klipove.Nadam se da nisu plastični.Varijabilna pumpa za ulje?Zašto?
Iste ovakve hvalospeve pevao je i Folksvagen za prvu generaciju svog TSI motora,pa je sve ispalo neviđena blamaža.Tek sa drugom generacijom,kad je mnogo toga promenio, napravio je dobar motor.A test vozači su bili kupci i oni su utvrdili nedostatke,a ne test vozači fabrike.
Kao da taj motor (TSE) niko u WV-u nije pošteno provozao pre nego što ga je pustio u prodaju.Kao što ni Reno nije pošteno provozao svoj Tce-lpg pre prodaje.Možda su nešto simulirali po laboratorijama i onanisali po računarima,ali da su ga provozali barem 100.000km,to sumnjam.
Možđa grešim u vezi sa ovim Sce,ali nikad ne bih kupio neku novotariju pre nego što se ne pokaže u praksi.Imam utisak da se u poslednje vreme svi u auto-industriji previše oslanjaju na teoriju i računare,a sve sa osnovnom idejom kresanja troškova razvoja.Sve je iskomplikovano (ne samo motori),a što je komplikovano u tehnici,kad,tad izađe na nos.A u Srbistanu je to posebno za*ebano.

Veterinar

TCE+TNG radi dobro u zemljama u okruženju.  :ne:  Za dva meseca ću napraviti par hiljada km po evropskim autoputevima, pa ću videti kako radi na tamošnji TNG.

Keka

Masine sa malim tolerancijama su se izblamirale sa lancem, bez neke vece mogucnosti za trajnim resenjem, pa su proizvodjaci brze-bolje vratili kais (konkretno VW koristi Contitech kaiseve u prvoj ugradnji). Oni srecnici sa lancem ga menjaju cesce nego kais.

Ne kazem da lanac ne valja, ali ima previse varijabli, sofisticiranih i kvaru podloznih delova, puno sklopova sa premazima za smanjenje trenja (koji nisu besmrtni) itd.

Cinjenica je da smo odavno usli u fazu kada je motorizacija projektovana kao potrosni deo sa ogranicenim rokom upotrebe.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


putnik2107

#25
Može li meni neko ISKRENO odgovoriti na sljedeće pitanje/nedoumicu:

Gledam novi Sandero 2017. 1,0 Sce 75 KS i pitam u ovlaštenom servisu postoji li mogućnost kupovine ovog vozila sa LPG, oni kažu da postoji i da je to odličan motor nove generacije. Doduše, ne radi se o fabričkoj ugradnji LPG nego o dodatnoj ugradnji u ovlaštenom servisu, gdje oni daju garanciju, atest i sve šta ide sa tom ugradnjom.

E sad, dosta drugih ljudi, majstora i navodnih poznavalaca ove tematike, mi kaže da je to nejak motor, da će se vožnjom na LPG izgubiti dodatnih 15-20% snage, tako da ta kupovine i nije baš pametna...

Onda gledam ovaj 0,9 LPG od prošle godine i čitam komentare ljudi koji imaju problema sa LPG, trzanjem i slično, i onda se i tu razbijam. A tražim vozilo isključivo na LPG jer puno prelazim...

Trenutno vozim Clia II, 1.6 16v, 79kw na LPG ali LPG sistem koji imam (Vialle) je preskup za popravku koju moram uraditi, reparacija pumpe košta 500€ pa mi se ne isplati to raditi...

svaki savjet je dobrodošao....

EDIT: Još da dodam, da su mi u ovlaštenom za iste pare nudili motor 1,2 16V koji je stariji motor i u koji bi ugradili plin...

astmario

Odgovorice neko pametniji od mene, ali sto se tice gubitka snage ona je proporcijalna ceni uredjaja koji se ugradi, uz kvalitetan uredjaj sa dobrim kompjuterom i skupim diznama kontrola ubrizgavanja je bolja i gubitak na performansama znatno manji u odnosu na jeftine uredjaje, tako da pretpostavljam da ta cifra na dobrom plinskom uredjaju ne prelazi 10%.
Licno bih trazio test voznju oba motora kada vec dajes te pare za auto, vozim stari 1.4 8v motor sa 75ks i snage zaista nema dovoljno, ali razlika plin/benzin je maltene neosetna, veci je problem sto su i 1.2 16v i taj 1.0sce motor ipak osetno slabiji od 1.6 16v koji imas u Cliu, pa na to dodaj da Sandero ima dosta losiju aerodinamiku pa razmisli da li mozes da se zadovoljis sa slabijim kolima.

putnik2107

#27
Cijena ugradnje te plinske instalacije (sa atestom) je 900 KM (450 €) što govori da se baš i ne radi o skupim diznama i dijelovima. Cijena plinske instalacije koju imam na Clio je 3.500 KM (1.750 €), ali je auto staro (2001. god.) i mislim da mi se ne isplati reparacija i popravke...


Zabranjeno je:
Citiranje prethodnog posta u celini kao i Citiranje delova i/ili celih postova u potpisu,

Aleks

Ma kakvi skupi kompjuteri i dizne?! Ako je sistem ugrađen kako treba i podešena mapa, auto mora da ide samo tako. Gubitak snage? Meni je bolje išao i radio na tng nego na benzin, što naravno ne znači da je to pravilo.

putnik2107

Koji motor, ovaj o kojem pričamo?