Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

Zoran

Kod Renoa mnogi zamjenski dijelovi su bolji od onih iz prve ugradnje.
Sam svoj gazda - vazda.

VaskezNS

Citat: hobbista poslato 09.04.2017. - 19:46
Sada gledam slike - po njima je roler španera onaj koji je jeftiniji i daju ga za obe varijante. Kada takav roler staviš na mesto fiksnog onda perca kače o limeni šeširić pa je potrebno staviti podlošku.
Obzirom da ne radiš sam, siguran sam da majstor ovo već zna  :to:

Inače oba rolera su 60mmx25mm - rupa fi 17mm

Ostadoh dužan informaciju o rolerima PK kaiša. Naime, oba rolera koji su demontirani su bila istog oblika i dimenzija, potpuno identični. I oba su uz šraf za montažu imala i limeni "šeširić" (nisam uspeo da fotografišem). Imali su žig "Koyo" a na površinama naleganja kaiša na oba rolera su bile primetne brazde na plastici, nastale od duge eksploatacije. Roleri su "izvrteli" 104.000 Km.



Novi roleri su SKF, ali se ne može jasno videti žig na samom ležaju:




Ovo je mesto za sLogan ;-)

Loganovac

Ne bih da te plašim, ali u firmu imamo jako loša iskustva sa takvim nazovi SKF ležajevima (bez oznaka)  :ne:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

VaskezNS

Sve ok, znam da je sve "mačka u džaku". Na ležajima novih rolera se videlo da postoji graviran žig i neke oznake (brojevi) ali nije bilo jasno čitljivo jer je sam ležaj do pola prekriven plastikom u koju je stopljen  :ne:

U ponudi na tržištu su bili SNR (1.900 din) i Ruville (2.900 din), ali ne kod ovog trgovca delovima.

Ovi SKF su koštali 2.200 din/komad.
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Keka

#1249
Svojevremeno (kad sam uzimao delove za veliki servis) SNR je valjao delove kao iz prve ugradnje, razlicitih proizvodjaca, prepakovano u svoje kutije: spaner zupcastog SNR (u kutiji lezaj Koyo), spaner PK kaisa SNR (u kutiji spaner SKF sa Renault logotipom koji je nepotpuno skinut brusilicom) itd.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


miki-bgd

#1250
Odradjen veliki servis u AK Krstevski. Jako pozitivni utisci sto se tice servisa i majstora, Sladjan je super lik, kao i ostali majstori, sve hoce da objasne. I vidi se jedna jako pozitivna atmosfera. :dobro:

Motor 1.6mpi, 62000 km.

Posle servisa imam osecaj da je auto skroz zategnut, da izvlaci malo vise snage na nizim obrtajima. Tacnije, na nekih 1500 obrtaja uspevao je da povuce sto sam poprilicno siguran da nisam mogao u proteklom periodu. A i sa upaljenom klimom imam utisak da vuce dosta bolje, ranije sam morao jace da pritiskam pedalu gasa. Mozda je tu pridodalo

Uradjeno:
- 2 pk kaisa: za kompresor klime i alternator (nema spanera kod mene)
- zupcasti kais sa spanerom
- vodena pumpa
- antifriz
- svecice
- ociscene i nastelovane dobos kocnice (kaze majstor da su se istrosile oko 50%)
- dezinfikovana klima
- zamenjena sijalica srednjeg stop svetla

U narednom periodu me ceka jos mali servis, i onda sam miran.


















Set zupcastog Gates6450,00
2 PK kaisa (Continental za klimu, Dayco za alternator )2600,00
2x1l Total Glacelf antifriz1200,00
Pumpa vode SIL Saleri italija (uvoznik DINO Vrnjacka Banja)4760,00
4x svecica Denso1600,00
Sijalica stop svetla200,00
Rad (7h)7000,00
Ukupno23810,00

Mozda ce nekome znaciti, pa evo fabrickih delova (moze se desiti da sam pobrkao pk kaiseve, pa se unapred izvinjavam):

PK kais za alternator: Gates sa logom renoa
PK kais za kompresor klime: Hutchinson pise RENAULT i Made in EU
Zupcasti kais: Gates sa logom renoa
Spaner zupcastog kaisa: Pise Gates i ima logo renoa, proizveden u Poljskoj
Pumpa vode: nisam video druge oznake osim da pise RENAULT i da ima logo
Svecice: Eyquem

Evo i slika:


Zupcasti kais i spaner zupcastog kaisa



Zupcasti kais, 2 PK kaisa i pumpa vode





Stavljeni delovi:

Pumpa vode i Gates set zupcastog kaisa


Spaner zupcastog kaisa (isti kao fabricki samo bez reno logoa), zupcasti kais i Continental PK kais


Drugi Pk kais...

PS. Sad vidim da je (barem po slici) svecica malo drugacija, fabricka je bila Eyquem sa 2 kraka, ova je sa jednim.

upload pic

Keka

#1251
Videces kako ce se te svecice ponasati. Cuo sam za slucajeve da K7* nisu hteli lepo da rade sa svecicama sa jednim pipkom.

Sijalica 200 din  :doh:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


miki-bgd

Vidis, ne znam sto nisam juce proverio za svecice.  :bonk:
Ipak je izgleda samo slika na kutiji u pitanju, jer na netu Denso K20TXR izbacuje dvokraku


Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


jasho

Bravo Miki, i eto sve ok, zadovoljan, ostade ti koji dinar u džepu, a sve se to ne bi desilo da si otišao u ovlašteni :hihi1: :to:

miki-bgd


dekiv68

 :aplause: svaka čast za fotke

hobbista

Jesi li imao neki problem sa ručnom ili... ?
Ovo često čujem pa me zanima zašto se ručno šteluju samoštelujući mehanizmi (osim ako nisu ispravni)  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

miki-bgd

Sa rucnom nikakav problem, osim sto se olabavila pa je isla do nekog 6-7 zubca (po secanju). Ali su mi u ovlascenom cistili dobos kocnice (nisam nista placao), na nekih 20.000 km, pa sam priupitao i ovde. Posto preporucuju otprasivanje na nekih 50-60 kkm, kad sam vec tu da se odradi i to.
I nakupilo se prljavstine, ima slika gore u kakvom je stanju jedan dobos.

E sad, dodatno je bilo da se cula neka blaga skripa metala svaki put kad stisnem kocnicu, kad pedala predje negde polovinu hoda. Sladjan je rekao da je najverovatnije u pitanju dobos kocnica, ali je bilo jako tesko po sluhu utvrditi odakle zvuk potice (iako je bio napolju i slusao pored svakog tocka). I ispostavilo se da su paknovi grebali unutrasnju polovinu dobosa.
Sad rucna drzi na 2 zubca, ako se bas potrudim mogu da nateram do 4.  :uteg:

Citat: dekiv68 poslato 28.04.2017. - 16:48
:aplause: svaka čast za fotke
:ziveli:

saša61beograd

Sve si lepo uradio,samo nisi smeo da kvariš to škripanje iz zadnjih kočnica!To je tako karakteristično za Dačiju,bez toga Dačija nije ona prava.Ja bih odmah odjurio kad majstora kad bi mi to škripanje prestalo.Čak sam toj pojavi dao "stručni" naziv:ABC (acoustic brake control).