Održavanje u sopstvenoj režiji

prethodna tema - sledeća tema

Ayrton

Onomad na kontrolnom pregledu, pred put na more, dijagnostika je pokazala (zapamtila) neku grešku EGR ventila. Ona lampica "ček endžin" mi se nikad nije palila, ali dijagnostika kaže da mu je (mislim EGR-u) nekad nešto bilo! Reših da se pozabavim problemom. Kilometraža je 99545 km i 70% je vožen na otvorenom putu. Pogledah neke Crisijeve tutorijale i vrlo jednostavno skinuh EGR ventil i prohromsku cev koja ide uz njega. Ventil nije bio mnogo prljav, malo čađav ali bez nekih masnih naslaga. Ali ona cev je bila obložena sa 1-2 mm masnih naslaga, nešto kao katran. Ventil sam čistio četkicom (molerskom 2 cm širine) umočenom u medicinski benzin. Posle sam ga naprskao WD-om (sve kao na snimku  :rtfm:). Cev sam očistio onom žičanom kuglicom za ribanje šerpi. Nakačio sam je na neku krutu žicu i provlačio kao što se čisti puščana cev. Kad sam je dobro izribao, isprao sam je benzinom i obrisao suvom krpom.
Znam da bi bilo bolje sa fotkama, ali onako prljavim rukama nisam mogao da slikam. :(
Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

Turbo

Zamena ulja i filtera.
Filteri purflux,ulje ovoga puta Wolf Vitaltech PI 5w40.
Kilometraza 170000km. :driver:

miki-bgd

Zamenjeno kociono ulje. Stavljeno Ferodo, nije bilo drugih pakovanja pa sam uzeo 3x250 ml, svaka bocica 188 din.

Trajalo je oko 2 sata, posebno sa svakog tocka je istakano. Stalo je skoro pa svih 750ml, i napunjen je rezervoarcic do max, motor 1.6 mpi.

Zamenjeno prvi put od kupovine,dakle 4 godine okruglo, sa predjenih 56kkm. U starom ulju merac je pokazao 3 % vode, 4 je crvena zona.


maestral5747

nije dobro puniti do max kočiono ulje ako nisu i disk pločice nove

Keka

Zamena ulja, filtera ulja i filtera vazduha u naaaajboljen neovlascenom servisu, kilometraza 219.982.

Leva kugla (fabricka) dobila luft, kao i solje amortizera. Sreca radost  :badmood:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

Tebi je bolje da ne posecujes najbolji servis.

Zoran

Kilometraža 341 000.
Ventili , provjeren zazor (samo 2 su bila malkice u minusu).
Zamjenjen, dihtung dekle ventila.
Zamijenjene svjećice (stavljene RFC58LZ2E)
Zupčasti kaiš (nakon 59 000 km)  izgleda kao da je juče postavljen.
Istini za volju, motor ne izgleda kao iz fabrike ali realno gledano može još bar 2x ovoliko.
Sam svoj gazda - vazda.

speedo

Citat: Zoran poslato 19.09.2016. - 18:34

Zamijenjene svjećice (stavljene RFC58LZ2E)


A "bosanke"? :ces:
Ove Eyquem su jeftinije ili se lakše nabave?

Zoran

U Sarajevu se zatvarala trgovina autodijelova pa sam prije pola godine kupio nekih dvadesetak komada po nekoj povoljnoj cijeni, može mi biti dok traje Sandero. Iskreno mislim da se sa Bosnom teško mogu nositi ali vrijeme će pokazati. :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

speedo


Zoran

Kilometraža 345 700
Zamjenjeno motorno ulje nakon 15 000 (INA Star), nasuto INA Milenijum 5w40.
Zamjenjen filter ulja , Unico LI 750/3
Auto radi izvrsno  :driver:
Sam svoj gazda - vazda.

Zoran

Kiometraža 346 600.
Skidan zadnji lijevi doboš jer su pakne češale pri otpuštanju ručne. Malo sve razradio i podmazao. Ležaj stegnut na 175 Nm (Hobbista). :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

hobbista

Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Zoran

 :ziveli:Listao sam stare postove o zamjeni ležaja i tamo si ti napisao da se steže na 175 Nm , po AutoDati. :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

Andrix

posle ovl.servisa krenuo u jeftinije pohode. Zamena ulja elf (profaco), filteri purflux, pa sve kod "Kamenog". za ukupno oko 6500 din, upola manje od ponude Save. Naravno proveren trap, kocnice, i sve ostalo sto se moglo videti odozdo kola.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari