Održavanje u sopstvenoj režiji

prethodna tema - sledeća tema

bogdan08

Jedno pitanje i jedna informacija.
Dali pri promeni ulja i filtera za ulje ostaje upaljena kontrolna lampica koja može da se ugasi samo dijagnostikom ili je to dezinformacija?
A što se tiče zamene kajševa :
Kupio sam logana 1.4 (bez klime) sa pređenih 80.000km. kome nisu menjani kajševi. Ja sam sa svojim drugarom automehaničarom na 80.400 zamenio zupčasti kajš, španer zupčastog, pumpu za vodu i semering radilice koji je počeo da vlaži. Kajš i španer izgledaju sasvim solidno posle te kilometraže, dok je pumpa počela da popusta (oko tela pumpe videli su se sasušeni tragovi rashladne tečnosti i na zaokret peraja čuje se lager). Kajš i španer ako je nekom interesantno mogu da slikam zbog oznaka na njima, pumpu sam bacio ali  demontirana i nova pumpa nisu bile iste u smislu izgleda samih peraja. Na demontiranoj peraja su bila napravljena od savijenog lima a na novoj celo kolo za okret vode je izliveno. Pri zameni pumpe koristi se namenski silikon. Mi smo stavili i dihtung koji je bio u pakovanju ali fabrički ugrađena pumpa je bila bez dihtunga.
Liniski kajš i njegov španer izgledaju sasvim solidno tako da ću njih zameniti nekom drugom prilikom.

Veterinar


kiconix

Ne pale se nikakve lampice, menjas ulje i vozis.

Veterinar

Mislim na lampicu pritiska ulja... Mora sam da se ugasi nakon pokretanja motora, najkasnije za par sec.

Daniel

Za one koje ceka veliki servis uskoro. Sveze uradjen servis danas, pa postavljam racun. Za kajseve ne znam, ali je pumpa bila propevala, isti opis kao sto je neko na prosloj strani naveo.
Elem, motor je mirniji i dobio je nekakav drugaciji zvuk...prijatniji. Presostat na servo pumpi (koji je procureo) nisam promenio jer se ispostavilo da ima dve verzije, a da ovo sto je bilo na stanju ne odgovara.
E sad, koliko bi jeftinije prosao nemam pojma. Nervira me jedino sto se dobija ovakav "racun".

The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

kiconix

Nije mi jasna stavka -zupcasti kais  8950-, predpostavljam da je u pitanju set, mada mi je to opet skupo.

Daniel

The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

kiconix

Opet je preskupo, mene je zupcasti i spaner kostao 4700 din, a komplet sa pumpom i zamenom 9500 din.

Daniel

Ja dao neka ljudi vide. Jeste dosta, po meni mnogo nije. Ne znam koliko utice na cenu kajsevi, da je ovo sa klimom.
Majstora svog nemam, a vise ne verujem ni sopstvenoj senci. Pa neka sam platio 5-6 hiljada vise, imam koga barem sutra da hvatam za gusu.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

krle

 :doh: Znači da spremim oko 36000.  

Daniel

 :ces: mislim do 30 sve sa zamenom ulja i filtera. Ne znam odakle ti sada 36 :huh:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

krle

#131
Moram i ovo uraditi:

Citat: Daniel poslato 18.06.2009. - 15:20

Elelem, danas 4-ti servis odradjen, bez zamene kajseva.
4l ulja
filter ulja i vazduha
dijagnostika i dopuna klime
stelovanje ventila
12400RSD
od toga ruke 1700 (ako ne racunam rad vezan za klimu koji je 4.000)


U principu očekivao sam cenu do 35.000  za radove koje si naveo na računu i ove iz citata.

Daniel

Huh, pa da...zaboravio sam na stelovanje ventila i proveru klime. 2200 ventili, 4000 klima
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

madridista

meni je majstor posle izlaska iz garancije sipao quartz 10w40 total, ali sam odlucio posle ovih prica na forumu da predjem na elf 5w-10, za somaipo kupim jos i filtere ulje, gorivo i vazduh i to je to.....

Munze