DACIA Forum Srbija

DACIA => Sistemi za TNG i alternativna goriva => Temu započeo: mrprofy poslato 18.03.2010. - 01:10

Naslov: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mrprofy poslato 18.03.2010. - 01:10
Plin sam ugradio u Hit Autu, i to na prvom redovnom servisu, odnosno u mom slucaju posle godinu dana od kupovine. Svratio sam dan pre da sve dogovorim, i da vidim majstora da i njega pitam jos par stvari u vezi ugradnje. Prethodno mi je receno da se ugradnja vrsi po strogim Renoovim uputstvima, da svaka komponenta ima svoje mesto, da su to posebni kompleti koji sadrze sve potrebne elemente itd. Tada sam jos imao iluziju da se ovlasceni servisi velikih svetskih proizvodjaca u Srbiji razlikuju od obicnih automehanicara koji rade sve zivo, a u smislu strucnosti i kvaliteta pruzene usluge. Elem... Majstor mi rece da se karoserija busi samo na par mesta, jer je citava instalacija dobro osmisljena, i otprilike, to je to. Vise nisam ni pitao, jer boze, sta imam da pitam, kada ce oni ugraditi plin bas onako kako je Reno propisao, a Reno je Reno :D
Kada sam otisao po kola, prvo sto sam primetio je to da su mi auto malo izgrebali po haubi i da su mi malo ocesali levi cosak zadnjeg branika. Momentalno po_izdim ali avaj, da vidimo dalje... Kazem referentu da hocu da pregledam instalaciju gasnog uredjaj i vidim kako su to odradili. Dignemo mi haubu i ja samo sto ne padnem u nesvest :bonk:
Vidim upravljacku jedinicu, malo vecu aluminijumsku kutiju, kako je pricvrscena za kuciste originalnog ECUa sa 5-6 plasticnih vezica. Pokazem ja to referentu, i onda potpuno poludim i pocnem da mu obrazlazem kako to ne sme tako da se ugradjuje, i kako su to smeli, i kako ja to necu dozvoliti itd... Onda vrlo detaljno predjem citavu instalaciju u motornom prostoru i na svakom santimetru vidim improvizaciju do improvizacije. Neki flahovi koji nisu ni ofarbani a koji su kao neki improvizovani drzaci plinskih dizni, pa kablovi koji su predugacki pa su presavijani i vezivani vezicama, pa dovodna cev plina koja nekako visi uz fajervol, a prikacena je jednom vezicom za dovodnu cev od benzina itd... pozadi isto neka improvizacija, kao neki kavez oko toroidne boce, isto polu ofarbano-neofarbano i plinska cev koja onako slobodno visi u vaduhu i ide u pravcu motora da bi bila fiksirana tek negde u predelu poda zadnjih sedista.
Ja onako izbezumljen kazem referentu da ovako samnom ne moze i da ovakva instalacija ni atest ne moze da prodje, i kako sam ja to platio velike pare, a kako su mi oni izmasakrirali auto. On sta ce, vidi da sam ja potpuno van sebe, a i vidi da sam u pravu makar malo, pa cuti i pokusava nekako da smiri situaciju. Otvorim ja vrata kod vozaca i primetim kako poklopac na otvoru od kutije osiguraca ne stoji kako treba, nego se nekako ispupcio. Skinem poklopac i imam sta da vidim. Visak kabla od pokazivaca koji ide ka gasnom kompjuteru smotan i spakovan u kutiju sa osiguracima.
Odemo mi do majstora, i ja mu skrenem paznju na najbitnije zamerke, a to su ECU koji je okacen vezicama i cev koja slobodno visi, a on na sve to mene pita da li sam ja ovlasceno strucno lice kad dajem takve primedbe, a da cev nije problem i da ce je fiksirati VEZICOM! Ja ne mogu da verujem sta se meni desava a tolike sam im pare dao... Spustim haubu i zakljucam kola, i krenem da trazim referenta koji se u tom trenutku izgubio negde. Majstor pita za kljuc da mogu da srede sta treba, ali mu ja kazem da ne dira nista dok se o svemu ne dogovorim sa referentom.
Nazovem druga da mi nadje broj od RenoNisana i pred referentom nazovem direktno proizvodjaca da se zalim, a prethodno ga obavestim o nameri. Neka gospodjica se javi tamo, i ja jako kulturno i postepeno izlozim svoj problem, i na kraju zahtevam da oni posalju svog tehnicara ili inzenjera da uslika trenutno stanje automobila, jer ja u tom stanju vozilo necu da primim, i kako instalacija nije ugradjena po pravilima koja su oni propisali itd. Ona me je slusala prvih 2 minuta, a posle je bila vrlo nezainteresovana. Na kraju joj se pozalim da su mi i vozilo izgrebali, a ona ce na to, da onda oni to moraju i da poprave. Referent tvrdi da je bio mrak kada je preuzimao vozilo itd. Smesna situacija. U jednom trenutku svi pricamo kao na spikerfonu, da li je auto bio ogreban ili nije. Zavrsi se tako sto ona meni obeca da ce moj problem preneti pretpostavljenom, a da ja sacekam...
Cekam ja i cekam, a referent se skiselio, trci tamo vamo, ide do direktora, pa kod majstora pa tamo pa vamo. Mene niko iz Renoa ne zove. Dolazi naposletku referent i kaze mi da ga je direktor pozvao, da su zvali iz RenoNisana, i da ako ja prihvatam, da ce auto odvesti u centralni servis distributera Landirenca da tamo otklone sve nedostatke. Dobro kazem ja, ali ako tamo nista ne budu konkretno uradili da cu zvati ispekciju, da cu ih tuziti itd. Bas sam bio ljut, i toliko sam pogubio zivce... Nazalost svestan u kakvoj zemlji zivim nisam imao puno izbora, a da kojim slucajem zivimo u uredjenijoj zemlji, ostavio bih im tamo kola, a sa njima bi se sudio sto godina ako treba i dokazao bih da su nestrucnom ugradnjom ugrozili moju bezbednost, a onda bi u nekoj normalnoj zemlji oni morali da plate odstetu a i snosili bi jos niz konsekvenci... medjutim ja zivim u Srbiji...
Smucilo se vise referentu, a meni jos vise, stim sto sam ja olaksao i za hiljadu evra, a evo me kako se natezem sa svima njima.
Bice tako dobri pa ce i atest uraditi umesto mene, a ja sutra samo da dodjem da uzmem kola, i da nista ne brinem, sve ce biti ok.
PART I END
Nastavak sledi, a u sledecim epizodama:
Sami su sredjivali uocene nedostatke, kakav crni centralni servis EkoLuka.
Auto im pao na atestu, morali su da dodaju neke gume na toroidnu bocu da bi prosli.
Od prvog km ne radi pokazivac nivoa plina.
Zalba centralnom servisu EkoLuka.
Dve posete EkoLuka servisu(upoznavanje sa Slavkom koji je ovde clan a tamo inzenjer i cini mi se nesto kao tehnicki direktor-neka me ispravi ako gresim), da bi na kraju ispalo da je ugradjen pogresan senzor, koji ce oni zameniti, da bi mi na kraju rekli da moraju da ga menjaju u HitAutu.
Spadanje filtera gasne faze jer nije dobro pozicioniran na vozilu, niti su adekvatne selne kojima je stegnut. Inace filter spao dok je bio u rukama Slavka koji je tvrdio da nece spasti, ali eto... ipak je moja primedba bila na mestu :D
Poseta HitAutu i zamena senzora u pitanju.
I NA KRAJU VELIKO RAZOCARENJE U SVE NASE SERVISE I U STANJE NACIJE UOPSTE!

Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Vladan poslato 18.03.2010. - 03:44
majko isusova sta reci na ovakvo ponasanje. Iskreno se nadam da ce se stvar resiti nekako u tvoju korist, i da napomenem da se divim tvojim zivcima posto bi ja jos kod prvog dela bio na odsluzenju robije. Molim te izvestavaj nas o daljem toku i kazi ako mozemo nekako da pomognemo
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Loganovac poslato 18.03.2010. - 06:06
1. Оvo što si napisao je užas, ali nije dovoljan razlog da se razočaraš u sve naše servise već da shvatiš da je tačno ono što smo i ranije konstatovali - mnogo je manje važno koji uređaj ugrađuješ od izbora servisa (servisera) koji ga ugrađuje.
2. Kad se desilo sve ovo o čemu pričaš, jer znam da si još pre mesec dana poredio svoju nesrećnu LPG instalaciju sa fabričkim Puntom, zar ne? Ako je tako, šta si čekao do sada sa ovim tekstom?
3. Iako si već duže vreme prisutan na forumu, ipak si otišao u jedan od "servisa za izbegavanje"... ne razumem.
4. Jako me zanima šta Slavko ima da doda po ovom pitanju... ako ništa drugo, bar neki tehnički detalj u vezi gornjeg teksta.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: perke21 poslato 18.03.2010. - 06:19
Jedna od stvari koju sam procitao na ovom forumu (i zapamtio) je: Nemojte ici u servis Hit auta. :bullshit: Ovo tvoje iskustvo samo je jos jedan prilog tome  :ljut:
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: bmiillan poslato 18.03.2010. - 06:30
ne treba da budes razocaran u sve nego da ISTRAJES U SVOJIM PRAVIMA.
to je najveci problem u ovoj zemlji. takodje mi nije jasno ponasanje ekoluke da te salju
u hit auto na zamenu senzora umesto da oni kao uvoznik i verovatno vodeci servis
to zamene kada vec nisi zadovoljan uslugom u hit autu. poenta mreze servisa (kao i
za mehaniku) je valjda u izboru i pokrivenosti teritorije. garancija treba da vazi u svim
servisima za ugradnju gasa koje su oni odredili za ovlascene.

nazalost po pitanju ALJKAVE ugradnje a cini mi se da si time najvise nezadovoljan neces
moci mnogo da uradis sem primedbi koje im stave na atestu i to moraju da otklone a za
ovo ostalo sto ne ugrozava bezbednost a tebe  s pravom nervira ili im sedi na grbinu ili
se pomiri sa tim i drugi put biraj majstora tj. pogledaj neki auto koji je uradjen pre tebe
(mada ni to nije neka garancija)
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: LeNgenda poslato 18.03.2010. - 09:33
Ti si, prijatelju, sigurno u ozbiljnom delirijumu, cim sve to pises u sitne sate, ni ja ne bih mogao da spavam.

Ti cak imas srece sto imas znanja da prepoznas sta je lose uradjeno, moj cale i ja bismo gledali kao dva teleta, jer pojma nemamo o tim stvarima, a ne znamo nekog ko zna.

Realno, i mi bismo ugradili plin, najvise zbog nenormalnog benzina koji je sve skuplji, ali cekamo novembar 2012. jer nam tad istice garancija, nemamo tu hiljadarku, a i bice duplo jeftinije u neovlascenom (a strucnijem) servisu. Svi hvale Rasica, `ebem li ga...

Mislim da je onog trenutka kad si uvideo nedostatke i zakljucao auto, trebalo da direktora servisa (kad je vec tu) uhvatis za ruku i njegovim sluzbenim autom pravo u RNS, a za to nije kasno ni sad. Ne bi smeo rec da kaze, a ako u RNS ne postupe potpuno onako kako hoces, svi znamo brojeve Beogradske hronike, a oni bi dosli, veruj mi, ovih meseci je u modi sve o bezbednosti saobracaja.

Prepisujem Loganovceve stavke 2 i 3.

Istraj zbog svih nas ovde koji nemamo para za bacanje.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mrprofy poslato 18.03.2010. - 12:49
Dragi moji prijatelji,
Ovome svemu ima sedam meseci kako se izdesavalo, a pisem tek sada jer sam bio totalno indisponiran povodom cele stvari, ali sam odlucio da ipak napisem sve, da bi drugi obratili paznju i ne bi prosli naivno kao ja. Iskreno, podstaklo me citanje teme o klokotanju rashladne instalacije kod jednog kolege, i argumenti za i protiv, a posebno Slavkov stav, odnosno kriterijum o utvrdjivanju neispravnosti.
Posebno bih podvukao bahat stav "RenoNisana", o cemu sam vec pisao, a mislim da sada ta moja izjava ima vise smisla.
U nastavku ce biti jos zanimljivih detalja, a kada sve procitate, mozda cete razumeti zasto sam od svega digao ruke i cutao toliko dugo.
U svakom slucaju stvar je i dalje aktuelna, a ne verujem da se mnogo sta promenilo od tada, tako da ce svi koji planiraju da ugrade plin imati puno koristi od ove moje storije.
Bice zanimljivo kada uskoro budem kontrolisao zategnutost matica koje drze kavez oko boce i samu bocu, jer ni jedna nema feder sajbnu, a auto se treseee... a videcemo i da li ce ovaj tanak lim poceti da rdja na svakoj rupi koju su izbusili na podu i koju nisu zastitili farbom ili na neki pogodan nacin.

Citat: Loganovac poslato 18.03.2010. - 06:06
3. Iako si već duže vreme prisutan na forumu, ipak si otišao u jedan od "servisa za izbegavanje"... ne razumem.

Tada nisam znao da su toliki fuseri u HitAutu, a auto sam kupio u istoj kuci, a tom prilikom su mi menjali i kostur sedista jer je fabricki bio neofarban i zardjao, pa sam mislio da sve obavim na jednom mestu. Kod njih kupio auto, kod njih reklamirao sediste.

VAZNA NAPOMENA!
Mnoge stvari koje ja primecujem ne bi primetila velika vecina, sto ne znaci da sam ja poseban, vec eto, jednostavno je to tako. Profesionalna deformacija ili bozji dar, svejedno, cinjenica je da ja mogu da do neverovatnih detalja primetim mnoge stvari. Nisam jedini, takvih ljudi ima.

Poz
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Vihor poslato 18.03.2010. - 13:17
neverovatno, neverovatno,  :ces:
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: david poslato 18.03.2010. - 13:22
Ja sam u keca ugradio gas i nisam obracao paznju na te detalje ali kad je dosao atest na red vratise me nazad. Nema zastitne gume koja zateze bocu, zice od instalacija nisu zasticene pa neko crevo nije bilo zasticeno i filter nije na pristupacnom mestu i slicno. Tako da sam doziveo razocarenje a ja tada jos isao kod prijateljevog prijatelja u Novi Sad. Burazer od strica ugradio gas kod nas u SP i kad je isao za atest, neki lik sa masinca pozove sve ostale koji su bili tada u AMD da im pokaze kako se radi instalacija i ostalo. Zato razumem o cemu je pisano...
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Raja poslato 18.03.2010. - 17:21
Replika...replika...pomenut sam!

Mrprofy, ja sam taj mučenik iz teme: klokotanje u rashladnom sistemu i ne mogu prežaliti što se nisam blagovremeno požalio tržišnoj inspekciji i moj problem prepustio njima da ga rešavaju  a sa
neodgovornim serviserom.

Poučen tim iskustvom, u pitanju je bio servis mobilnog telefona u garanciji, postupio sam drugačije i bez mnogo priče i raspravljanja. Elem, serviser se ponašao arogantno i nije hteo da otkloni kvar.
Nisam bio lenj i obratio sam se tržišnoj inspekciji. Ljudi, da ne poverujete,nazvali su me za par dana i nisam mogao da verujem da ja razgovaram sa istim ljudima. Meki k'o duša. Telefon popravljen, radi.

Naravoučenije: kad god vas bace u mašinu i krene igranka bez prestanka, pravo u Inspekciju, a potom ako su zaslužili i na Sud časti pri Privrednoj komori. Ne košta ništa a rešava stvar.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Deda poslato 18.03.2010. - 18:10
Citam i ne mogu da verujem.
Vec cetri auta radim plin i nikada nisam imao ovakve probleme.
Vec sam pisao na forumu o svemu i moja zapaznanja, ali nisam nikad imao prilike ovako nesto da dozivim, pa sam sada zapanjen, ali skorz na skorz.

Dugo sam razgovarao sa ljudima iz servisa: musterija je na prvom mestu i sve zelje se ispunjavaju ali odmah ODMAH!!! Baram je tako kod Milosa Francuza u Jagodini.
Verujem da je tako i kod drugih ali da ima i izuzetaka jer je ipak ovo Srbija i nisu svi zeljni da znaju prava potrosaca i obaveze koje imaju prema njima kad vec pruzaju usluge. Zato me i ne cudi ovaj dogadjaj, ali me cudi da ovi serviseri i nemaju pojma sta dozivljavaju i kako gube posao kad ih neko oplete ovako javno.
Dovoljno je da krene prica ovako na forumu, da se preseli na neki citaniji blog ili drustvenu mrezu i posle mogu samo da puse i zevaju .. Nek se uzimaju u pamet i neka se orjentisu prema musterijama kad vez znaju da naplate papreno. Pa nemamo mi pare da nam padaju sa grane da bi neko mogao ovako da se zajebava sa nama...
Ej, da auto ne prodje atestiranje, necuveno...
Necu se nerviram vise... Odoh odavde... Idem da citam viceve...
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: kiconix poslato 18.03.2010. - 21:11
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ja sam kupio auto u Hit autu, preko njih ugradio plin, u pitanju je BRC. Atest prosao na jedan.
Ali od tada pa do danas ja im prag nisam  presao, niti cu, pa makar bio jedini servis za Daciu u evropi.
Ljudi, Hit auto ZAOBILAZITE u sirokom luku.
Moja garancija je prestala na 30k, mojom voljom, i tacno znam sta bi radio da sad kupujem nov auto.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Boss poslato 18.03.2010. - 22:03
Da samo što su tada plin ugrađivali ljudi iz BRC-a u svojim servisima pa ih vraćali u salon a ne priučenjaci iz Integre.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
@mrprofy:

1.Složili smo se obojica da je ugradnja nakaradna. Ja ne komentarišem rad drugih kolega ali ne mogu da se složim da je nešto u redu ako to nije tako.Daljih komentara nemam-ponuđeno Vam je da ako želite nastavite da održavate vozilo u ECO TOP SERVISU.
2.Centralni servis "EKOLUKA-KEY" se nalazi u Kragujevcu. "ECO TOP SERVIS" u Beogradu, Ozrenska 66 je jedan od ovlašćenih servisa "EKOLUKA-KEY" Kragujevac i ujedno ovlašćen od strane Renault Nissan Srbija za ugradnju gasa u vozila u toku garantnog roka i servisiranje istih;
3. ECO TOP SERVICE ne ispravlja niti je dužan da ispravlja tuđe greške. Tamo gde ste platili-tamo se i obratite;
4. Za ispravnost delova gasnog uređaja u toku garantnog roka odgovoran je "EKOLUKA-KEY" i LANDIRENZO.
5. Ustanovio sam da Vam je u Hit-Autu postavljen pogrešan senzor nivoa na rezervoar. Prvo sam Vam ponudio da ga mi besplatno poručimo i zamenimo ali, kada sam ga poručivao iz Kragujevca dobio sam informaciju da su drugi senzori već isporučeni Hit-Autu. Zato sam Vas pozvao telefonom i uputio kod njih.Logično, zar ne?

Što se tiče gospodina Raje(koga ovom prilikom pozdravljam) tema je bila da li je isparivač postavljen suviše visoko ili nije i da li postoji oštećenje ili kvar u najavi na glavi motora.Rasprava je vođena oko toga,epilog je da posle detaljnog odzračivanja radijator više ne klokoće a nadam se da je u međuvremenu otklonjeno i curenje antifriza.

Uostalom,kada god imate ovakav problem istrajte u ostvarivanju svojih prava.Pre inspekcije uvek se prvo obratite Tehničkoj službi Renault Nisan Srbija. Bio sam nekoliko puta prisutan kada "lupaju po ušima" svoje koncesionare i ne bih voleo da sam bio na njihovom mestu...S jedne strane, bez obzira na Vaš božji dar, budite svesni da sve do tada dok Vam se ne ponudi FABRIČKI ugrađen plin moraćete da trpite sve nedostatke naknadne ugradnje koji se ne mogu izbeći. S druge strane, niste dužni da trpite tuđi nemar i aljkavost, i tu Vas 100% podržavam.

Srdačan pozdrav i navratite do nas!
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Raja poslato 19.03.2010. - 16:30
Pozdravljam i ja gdin Slavka, takođe.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mrprofy poslato 19.03.2010. - 17:37
Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
@mrprofy:
S jedne strane, bez obzira na Vaš božji dar, budite svesni da sve do tada dok Vam se ne ponudi FABRIČKI ugrađen plin moraćete da trpite sve nedostatke naknadne ugradnje koji se ne mogu izbeći. S druge strane, niste dužni da trpite tuđi nemar i aljkavost, i tu Vas 100% podržavam.

malo ironije ili umisljam :D
nije mi namera bila da se hvalim-razmecem, vec da jednostavno sve upoznam sa tim da stvari koje ja primecujem drugi verovatno ne bi...

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
5. Ustanovio sam da Vam je u Hit-Autu postavljen pogrešan senzor nivoa na rezervoar. Prvo sam Vam ponudio da ga mi besplatno poručimo i zamenimo ali, kada sam ga poručivao iz Kragujevca dobio sam informaciju da su drugi senzori već isporučeni Hit-Autu. Zato sam Vas pozvao telefonom i uputio kod njih.Logično, zar ne?

Istina, stim da sam ja Vas zvao telefonom, jer mi se niste javili u dogovorenom roku, ali nebitno, mozda ste me zvali a nisam bio dostupan, ne tvrdim...

Sada kada ste i sami jasno i glasno izneli svoj stav, a u vezi ugradnje, razmisljam se da od RNisana i u pismenoj formi trazim objasnjenje odnosno predlog resenja dovodjenja auta u od strane fabrike propisano stanje!

BTW ja odlicno znam da pisem na engleskom, tako da na kraju krajeva mogu jedno pismo i da posaljem nadredjenima srpskom ofisu, a u prilogu da stavim slike ugradnje...

Nastavak sage sledi veceras ili sutra...
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mrprofy poslato 20.03.2010. - 23:16
@slavko_bgd

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
@mrprofy:

1.Složili smo se obojica da je ugradnja nakaradna. Ja ne komentarišem rad drugih kolega ali ne mogu da se složim da je nešto u redu ako to nije tako.Daljih komentara nemam-ponuđeno Vam je da ako želite nastavite da održavate vozilo u ECO TOP SERVISU.
Slavko, zar niste vi osoba koja poducava i ispituje te servisere, i zar niste vi ti koji dajete i svremena na vreme, odnosno po potrebi proveravate strucnost i kvalitet rada vec sertifikovanih servisera?
Meni ste u razgovoru upravo to rekli, maltene doslovce, a pominjali ste i crvene kartone za pojedine servisere, a jedino sudija moze da deli crvene kartone, dakle, sudija ste vi. Gospodin inzenjer iz HitAuta mi je isto to rekao, i jos tome dodao, da ste vi naucili njihovog servisera da tako ugradjuje, da je on pohadjao kurs kod vas, tako da deo krivice snosite i sami.

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
2.Centralni servis "EKOLUKA-KEY" se nalazi u Kragujevcu. "ECO TOP SERVIS" u Beogradu, Ozrenska 66 je jedan od ovlašćenih servisa "EKOLUKA-KEY" Kragujevac i ujedno ovlašćen od strane Renault Nissan Srbija za ugradnju gasa u vozila u toku garantnog roka i servisiranje istih;
Po zvanicnoj prezentaciji firme EkoLuka to nije tacno, a evo sada linka stranice http://www.ekolukakey.com/kontakti.php (http://www.ekolukakey.com/kontakti.php) , a i iskopiracu deo teksta gde je servis na vasoj adresi poslovna jedinice PJ EkoLuke; text sledi:
Beograd
EKOLUKA KEY D.O.O. PJ
BEOGRAD Ozrenska 66
tel: 011 3860 163 011 2420 588 062 288 912
E-mail: ekolukakey@sezampro.yu


Ako je vec istina to sto vi kazete, onda je ovo dezinformacija na njihovom sajtu, a to nije ni malo profesionalno, a o drugim stvarima i da ne pricam...

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
3. ECO TOP SERVICE ne ispravlja niti je dužan da ispravlja tuđe greške. Tamo gde ste platili-tamo se i obratite;
Ja sam se obratio Vama jer sam mislio da ste PJ EkoLuke u Beogradu, i bilo mi je logicno da ce uvoznik i centralni servis uciniti sve u njihovoj moci da ocuvaju renome kvaliteta usluge, kako ceo brend, odnosno uvoznik i njegov centralni servis i ovlascena servisna mreza ne bi izasli na los glas. To bi bilo u interesu i bilo kog ovlascenog servisa EkoLuke bilo gde, a taj naknadni rad se naravno fakturise centralnom servisu, a centralni servis kroz penale servisu koji je napravio gresku refundira sebi taj iznos. To je standardna praksa.

Sta mislite ako taj serviser vise ne radi u Hit Autu, i ja se pojavim tamo sa prituzbom a oni mi kazu, znate, taj i taj vise ne radi kod nas, mi smo njemu plate davali, a on ako je nesto pogresio, vidite vi snjim kako cete to da resite, nas se to ne tice :crazy:
Naravno da je ovo nonsens, i da se tako ne posluje. Nonsens je i ono sto ste vi gore napisali. Da sam znao da vam je mreza tako "konfederalna", a i to je blaga rec, sipao bih tri godine benzin, a onda bih otisao kod npr nekog Rasica i ne bih se uopste nervirao...

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
4. Za ispravnost delova gasnog uređaja u toku garantnog roka odgovoran je "EKOLUKA-KEY" i LANDIRENZO.
Sto ce reci da ce napred navedeni obezbediti zamenski deo, a da ce bilo ko iz mreze servisa taj deo besplatno u garantnom roku stranki zameniti.
Nece valjda neko ko je plin ugradio u Nisu, a recimo sad zivi u Beogradu, za svaku servisnu intervenciju trcati u Nis?
Ovo se odnosi i na vasu prethodnu izjavu pod br. 3.

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
5. Ustanovio sam da Vam je u Hit-Autu postavljen pogrešan senzor nivoa na rezervoar. Prvo sam Vam ponudio da ga mi besplatno poručimo i zamenimo ali, kada sam ga poručivao iz Kragujevca dobio sam informaciju da su drugi senzori već isporučeni Hit-Autu. Zato sam Vas pozvao telefonom i uputio kod njih.Logično, zar ne?
Ja bih pre rekao da ste u medjuvremenu odlucili da:

3. ECO TOP SERVICE ne ispravlja niti je dužan da ispravlja tuđe greške. Tamo gde ste platili-tamo se i obratite

A naruku vam je islo to sto su iz Kragujevca vec poslali senzor u Hit Auto. Ja sam teska stranka, a jos vama nista nisam ni platio, pa sto biste gubili vreme na mene.

A na stranu sto je taj senzor mene cekao 2 meseca u Hit Autu, a da se oni nisu setili da me nazovu i da me obaveste o nuznoj zameni senzora, sto ce reci da oni ni ne znaju kome su sta od delova ugradili, pa kako onda da te mucenike obaveste da im je neki od delova felerican ili pogresan, nego cekaju kada ce neko da se zali pa resavaju probleme koji su u biti sistemski od slucaja do slucaja.

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
Uostalom,kada god imate ovakav problem istrajte u ostvarivanju svojih prava.Pre inspekcije uvek se prvo obratite Tehničkoj službi Renault Nisan Srbija.
Upravo sam to i uradio, a oni me nisu udostojili ni jednog telefonskog poziva da vide da li je stvar resena. Toliko o njihovom "profesionalnom odnosu" o kome ste vi govorili u drugoj temi.
Sledeci auto mi sigurno nece biti ni Reno ni Nisan.

Na kraju bih hteo da dodam da je moje licno misljenje da vi imate znanje, ali da se na ovakav nacin ne posluje, i da je to biznis corsokak.
Dovoljno je da npr Francuz u Jagodini korektno ugradjuje plin, i to unutar vase mreze, i sto rece jedan kolega sa foruma, procuce se to i svi ce ici kod njega, a ostali ovlasceni servisi ce moci da glancaju gedore.
Nema ovaj narod vise para za bacanje. Nema i nece ih vise ni biti. Samo oni koji daju najvecu vrednost za novac ce imati posla, tzv cost/quality ratio.

Za kraj mala anegdota:
U firmi u kojoj sam nekada radio imali smo tesku stranku koja je uporno reklamirala neispravnost jedne male masine za pranje sudova za 4 kompleta. Masina nije oprastala upotrebu tableta za pranje sudova i po pravilu bi stala sa radom, a sto je bila direktna posledica tehnickog resenja masine i nije je bilo moguce popraviti-prilagoditi. Covek je insistirao da nigde u uputstvu ne pise da se tablete ne smeju koristiti, a ako je stvarno tako, da smo to bitno obavestenje trebali da stavimo i pored opisa proizvoda, tu kod cene, jer da je on to znao, masinu nikada ne bi kupio. Gospodin je bio masinski tehnicar i imao je svoj mali biznis. Licno sam mu napisao potvrdu o zameni uredjaja, a u to vreme sam bio menadzer servisne sluzbe. Dakle, moja prica nije prazna: "Practice What You Preach", sto bi rekli ameri.

Poz
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: perke21 poslato 21.03.2010. - 09:37
 :too: samo argumenti!  :dobro:
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: bmiillan poslato 21.03.2010. - 22:18
stavka 3 je poenta price


"3. ECO TOP SERVICE ne ispravlja niti je dužan da ispravlja tuđe greške. Tamo gde ste platili-tamo se i obratite"

svi bi da budu ovlasceni i da se pitaju i da se hvale a kada treba to opravdati nigde ih nema

VOLEO bih da znam sta bi italijani rekli na takvu ZASTITU brenda. mislim da bi bili "izuzetno" zadovoljni  :ranting:
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Loganovac poslato 22.03.2010. - 06:51
Moram da kažem konačno nešto i u odbranu servisa. Zamislite sebe da imate ovlašćeni servis za ugradnju uređaja u Beogradu i da vam malo-malo dolaze ljudi sa nekorektno ugrađenim uređajima firme koju zastupate iz Niša, Kragujevca, Novog Sada sa zahtevom da pregledate instalaciju i dovedete u red ono što su vaše nesavesne kolege zabrljale prilikom instalacije. Zar ih ne biste sve do jednog prvo zapitali zašto su se tek sad setili vašeg servisa a ne onda kad je trebalo plaćati, poslali ih tamo gde su ugradili da se žale i ispravljaju greške (logično, onaj ko je uzeo pare za ugradnju neka prihvati odgovornost) ili biste se umesto toga, čuvajući svetlo ime proizvođača opreme o svom trošku svesrdno bacili na ispravljanje tuđih grešaka o svom trošku?  Jeste da treba čuvati reputaciju i brend, ali ne na taj način, već isključivo kvalitetom svoga rada. O drugima bi trebalo da brine onaj ko ih je ovlastio. Znači, možda bi i to bilo na mestu (doduše zvuči pomalo cinkaroški) - mislim uputiti stranku da se obrati centrali ili ne daj Bože inspekciji sa reklamacijom. Šta god, siguran sam da se niko ne bi upustio u nenaplativ posao otklanjanja tuđih grešaka, pa mislim da nije u redu tako nešto zamerati ni pomenutom servisu.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: slavko_bgd poslato 22.03.2010. - 11:07
@Loganovac
Kolega,hvala na objektivnom razmišljanju.

@bmiillan:
Jeste li mislili na ECOTOP-SERVICE ili na HIT AUTO sa rečenicom "svi bi da budu ovlašćeni i da se pitaju i da se hvale a kada treba to opravdati nigde ih nema" ?

@mrprofy:

"...Gospodin inzenjer iz HitAuta mi je isto to rekao, i jos tome dodao, da ste vi naucili njihovog servisera da tako ugradjuje, da je on pohadjao kurs kod vas, tako da deo krivice snosite i sami..."

-Tačno je i to da su istu obuku pohađali i pohađaju drugi servisi. Uvek ima dobrih i loših đaka.Živeo g-din Inženjer iz Hit-auta,ljubi ga majka pametnog!

"Po zvanicnoj prezentaciji firme EkoLuka to nije tacno, a evo sada linka stranice http://www.ekolukakey.com/kontakti.php , a i iskopiracu deo teksta gde je servis na vasoj adresi poslovna jedinice PJ EkoLuke; text sledi:
Beograd
EKOLUKA KEY D.O.O. PJ
BEOGRAD Ozrenska 66
tel: 011 3860 163 011 2420 588 062 288 912
E-mail: ekolukakey@sezampro.yu

Ako je vec istina to sto vi kazete, onda je ovo dezinformacija na njihovom sajtu, a to nije ni malo profesionalno, a o drugim stvarima i da ne pricam..."

-Informacija na sajtu je tačna,  samo niste dobro razumeli.EKOLUKA KEY PJ Beograd je jedno pravno lice a ECO TOP SERVIS drugo, adresa je ista.Ne znam na koje druge stvari ste mislili...
-Zamena neispravnog dela ili sklopa je jedno i zamenu možete izvršiti besplatno u bilo kom ovlašćenom servisu, u bilo kom drugom gradu. Isto važi i za redovno održavanje.
-Da sam smatrao da ne treba da Vam zamenimo senzor ne bih Vam ni ponudio tu uslugu.Već sam objasnio zašto sam Vas uputio u HIT-AUTO.To što vas oni nisu pozvali je van mog uticaja.
-Mreža nije "konfederalna". Refundacija troškova u određenim slučajevima se vrši među servisima.Ali, postoje ugovoreni mehanizmi kako se to radi i to je interna stvar.   
-Vaša osnovna greška je što niste ODMAH insistirali da Vam se vozilo dovede u uredno stanje. Najjednostavnije je bilo da ostavite vozilo u servisu,napišete primedbe i date im rok da primedbe otklone. Kada Vas pozovu, pregledate detaljno vozilo i tek ako je sve u redu preuzimate ga. Zašto ste preuzeli vozilo sa nedostacima?
-Inače, prošlo je 7 meseci od preuzimanja. Imate li nekih primedbi(osim pokazivanja nivoa gasa) na rad uređaja ili motora na gas? O tome možemo da diskutujemo, za to Vam stojim na raspolaganju.


Srdačan pozdrav


Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mrprofy poslato 22.03.2010. - 13:26
Citat: slavko_bgd poslato 22.03.2010. - 11:07
-Vaša osnovna greška je što niste ODMAH insistirali da Vam se vozilo dovede u uredno stanje. Najjednostavnije je bilo da ostavite vozilo u servisu,napišete primedbe i date im rok da primedbe otklone. Kada Vas pozovu, pregledate detaljno vozilo i tek ako je sve u redu preuzimate ga. Zašto ste preuzeli vozilo sa nedostacima?

Sta da insistiram, kada u Vasoj mrezi, a pod vasim budnik okom svako ugradjuje kako hoce. Kod vas se stavlja ECU kod akumulatora sa desne strane po recima vaseg mehanicara, u Hitu iza. Meni su postavljali neki improvizovani kavez, vidim jednom kolegi nisu ni stavili nikakav kavez vec su iskoristili nosac za rezervnu gumu kao kavez. Vi cevi provlacite ovako, neki drugi onako... itd itd itd

Jel vidite vi da tu nema nikakvog standarda. Niste se potrudili da:
1. dobro osmislite gde ce sta da stoji i cime ce da bude pricvrseno, na kakav nacin itd.
2. napravite dokumentaciju po kojoj majstori to treba da ugradjuju itd, da ne duzim, svima je jasno o cemu pricam.

Kada nema standarda na sta da se zalim i kome? Oni ce mi reci da ste ih vi tako naucili, vi cete reci da su oni losi djaci, a na posletku ce ispasti da vi i niste odgovorni za funkcionisanje servisne mreze, a da je samo slucajnost sto se sa EkoLukom nalazite na istoj adresi i delite iste kancelarije i tako unedogled...
Nasao sam kako je Landirenzo propisao da se uredjaj ugradjuje, a vi ni tako ne radite...

Veliki problem ce biti servisiranje tih automobila, jer je svaki majstor radio onako kako mu se htelo, a na kolima svaki deo ima mesto, a izmedju ostaloga i iz razloga odrzavanja. Sta ce tek biti kada auto oterate u ovlasceni servis koji nema plinadziju, a oni recimo treba da skidaju i deo plinske instalacije, a nista ne znaju o plinu, a ni vi nista ne mozete da im pomognete, jer nije planski ugradjivano, pa ni vi sami ne znate gde su sta na tom autu ugradili. Ko ce tada da bude odgovoran?
Sve ovo sam vam i licno rekao, i ni tada mi niste nista odgovorili. Ovo su cinjenice i nece ih izmeniti ni to sto su EkoLuka i EkoTop dve razlicite firme sa istom adresom i istim prostorijama :fiju:
Improvizacija ad infinum je moto ovde izgleda :Smiley:

Auto za sada ide dobro, i nadam se da ce tako i ostati, jer kod Vas niti u Hit vise ne zelim da idem uopste.
Gdin Rasic ce zaradjivati umesto Vas u vangarantnom roku. A ako bude problema ici cu direktno u Kragujevac, u sediste EkoLuke, a ako me oni budu fortali, tuzicu Vas sa apetitom.

Kod vas mi se desila jedna jako neprijatna stvar, a to je da ste mi prilikom ponovnog namestanja filtera gasne faze plina, nehotice izvukli sajlu gasa iz njenog nosaca, tako da mi se papucica podigla. Ja sam vam to rekao, vi ste zavukli prste a da niste ni pogledali o cemu se radi, i rukom povukli sajlu jedanput, dvaput i rekli da je sve ok. Ja vam ponovo kazem da mi je papucica visoka i da mi tako ranije nije bilo a vi mi kazete nesto sto do kraja zivota necu zaboraviti:
"Ko ce ga znati sta bi to moglo biti!" , i okrenete se, a vi ste masinski inzenjer, a ja sam kod Vas tada dosao da mi resite problem.
E snasao sam se nekako tada, mada nije bilo lako voziti sa tako dignutom papucicom, stao na prvom parkingu i sam sredio stvar.
Hvala Veliko! Neka znaju i drugi kako vodite racuna o njihovoj bezbednosti.

A sto se tice instalacije, kada auto izadje iz garantnog roka, sve cu sam srediti, i sve ce biti po PSu, a nece mi biti prvi put da ispravljam tudje brljotine.
I naravno, sam cu menjati filtere, a ni podesavanja plinskog uredjaja preko racunara ne bi trebala da budu bauk. Jedini problem je sto su koliko sam razumeo zakljucani, pa sifre imaju samo vasi ovlasceni servisi, ali sredicemo i to nekako :)

dovidjenja
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Loganovac poslato 22.03.2010. - 13:38
 :help:

Za sve je kriv RNS definitivno. Posle ovoga, pitam se kako su izabrali i zbog čega su promenili ovlašćenog ugrađivača LPG uređaja  :ne:
Toga kod BRC-a nema i tačka.  :hall:
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mrprofy poslato 22.03.2010. - 14:05
Citat: Loganovac poslato 22.03.2010. - 06:51
Moram da kažem konačno nešto i u odbranu servisa. Zamislite sebe da imate ovlašćeni servis za ugradnju uređaja u Beogradu i da vam malo-malo dolaze ljudi sa nekorektno ugrađenim uređajima firme koju zastupate iz Niša, Kragujevca, Novog Sada sa zahtevom da pregledate instalaciju i dovedete u red ono što su vaše nesavesne kolege zabrljale prilikom instalacije. Zar ih ne biste sve do jednog prvo zapitali zašto su se tek sad setili vašeg servisa a ne onda kad je trebalo plaćati, poslali ih tamo gde su ugradili da se žale i ispravljaju greške (logično, onaj ko je uzeo pare za ugradnju neka prihvati odgovornost) ili biste se umesto toga, čuvajući svetlo ime proizvođača opreme o svom trošku svesrdno bacili na ispravljanje tuđih grešaka o svom trošku?  Jeste da treba čuvati reputaciju i brend, ali ne na taj način, već isključivo kvalitetom svoga rada. O drugima bi trebalo da brine onaj ko ih je ovlastio. Znači, možda bi i to bilo na mestu (doduše zvuči pomalo cinkaroški) - mislim uputiti stranku da se obrati centrali ili ne daj Bože inspekciji sa reklamacijom. Šta god, siguran sam da se niko ne bi upustio u nenaplativ posao otklanjanja tuđih grešaka, pa mislim da nije u redu tako nešto zamerati ni pomenutom servisu.

Zato sam se i obratio PJ EkoLuka u Beogradu, a njihov menadzer prodaje me je uputio na Slavka, jer je on taj koji ih je ovlastio.
Dakle, nisam otisao u Surdulicu da nekog zamajavam da mi ispravlja greske nesavesnog servisera iz Subotice.
A sa Vama se kolega slazem, ne treba da dobri ispastaju, jer su savesni i kvalitetno obavljaju posao, niposto, ali treba da ispravlja brljotine neko ko je fuserima dozvolio da rade, i samim tim garantovao za njihov rad. E, na to mesto sam ja otisao da se zalim, mada, iskren da budem, odmah sam znao da je to mrka kapa, ali sam ipak otisao.

Ako primetim trunku rdje tamo gde su obavljali bravarske radove, idem direktno u RNS, sa sve kolima, pa da vidimo sta ce mi oni, lice u lice reci.
Ovo je ocigledno zemlja gde covek mora da bude agresivan i pozeljno bezobrazan da bi ga ljudi ikako tretirali, u suprotnom ima samo da vas fortaju.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: slavko_bgd poslato 22.03.2010. - 15:52
@mrprofy

Što se tiče sajle gasa,  provera je bila da sajla slučajno u vožnji ne zaglavi i da vas ne dovede u opasnu situaciju. Dakle BEZBEDNOST Vam nije bila ugrožena ni u kom slučaju. Za neprijatnost zbog visoke pedale gasa koju sam nehotično izazvao se izvinjavam, evo javno i ovde,u svoje lično ime i pred svima koji ovu temu čitaju.

O tome kako izgleda fabrička ugradnja, kako je Landirenzo propisao da se radi i kako je ovde odobreno da se radi već je dosta pisano na forumu.

Licenca za ugradnju Landirenzo uređaja se dobija posle obuke, položenog teoretskog ispita (40 pitanja, ranije je bilo 61% odgovora a po novom je 81%) i posle toga polaganjem praktičnog dela ispita (3 pitanja, sva tri moraju biti odgovorena u potpunosti).Kolega iz HIT AUTA je ispunio oba uslova i to stoji kod mene dokumentovano. Inače,za vašu informaciju, na poslednjem polaganju od 18 kandidata iz RNS teoretski deo testa položio je samo JEDAN kandidat. Toliko o kriterijumu. Cilj obuke i testiranja jeste baš taj da se apsolutno ne dešavaju ovakve situacije i da se oštrom selekcijom izbegnu ovakve neprijatne situacije.To važi i za sve ostale mreže sa kojima sarađujemo.

Jeste li pogledali garantnu knjižicu? Šta mislite, zašto stoji posebno izdvojeno mesto koje overava servis koji je ugradio uređaj?

Ne morate dolaziti ni kod nas niti ići u Hit-auto. Postoji još ovlašćenih Dacia servisa i vremenom će ih biti još više. Izaberite servis koji Vama odgovara, to bar nije problem.Neće biti problem ni održavanje motora sa Landirenzo gasom, za to će bar neko biti obučen.Uostalom, nisu majstori dileje da ne znaju šta je cev od gasa ili gasne dizne.Šta se sve radi sa kolima,šta sve dolazi u servise, to zna samo onaj ko to gleda svakodnevno...

Tužićete nas s apetitom ako bude problema? Pa dobro, to je Vaše zakonsko pravo.

Sami ćete popraviti greške i podešavati uređaj? Pa dobro, to je Vaš auto i niko Vam to ne može osporiti.

Mislim ipak da u ovoj zemlji nije dobro biti preterano bezobrazan i agresivan jer nikada ne znate koga imate naspram sebe. Treba biti oprezan. Moj lični stav je da se na fin način problemi mogu izbeći a i rešiti ako se pojave.Mi bar tako funkcionišemo, kao što ste i videli...

Eto, ja ovde završavam diskusiju sa Vama i pozdravljam sve sa foruma, i Vas naravno.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mrprofy poslato 22.03.2010. - 16:12
@Slavko

Izvinjenje primljeno k'znanju.

Ostajem pri svojim stavovima.

Dalja diskusija po meni nije potrebna.

Da imam 2m i 120kila misica, i da uz to ne vozim Sandera nego neko ludilo iz Reno game, niko se ne bi usudio da se ubedjuje samnom. Ne bi smeli dugo cak ni da me zagledaju. Uostalom, koliko puta ste videli kako neko prozuji sa nekim besnim autom, a zaustave neku mukicu sa Yugom ili Ladom. Ja sam dete devedesetih, ja znam kako stvari funkcionisu.

@SVI

Ja sam se presao sto sam prvo platio, pa onda gledao kako je uradjeno. To mi se vise nikada nece desiti. Trebao sam da ne platim, i ako treba uz pomoc policije da uzmem svoj auto, a oni nek me tuze, drage volje bih im potpisao da im nisam platio.

MISLIM DA APSOLUTNO NEMA POENTE DA PRICU NASTAVLJAM TAMO GDE SAM STAO
ZA NAUK I UPOZORENJE SVIMA JE DOVOLJNO

poz
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Boss poslato 22.03.2010. - 18:19
Naravno prvo ti uzmu kintu a posle odrzavaj gde hoces ako si ljut na nas.Nikada u ovoj zemlji nece biti bolje. :ljut:
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: ducha013 poslato 22.03.2010. - 19:47
Na kraju sta smo zakljucili da li je ECO TOP servis pouzdan servis u kome se moze ugraditi TNG uredjaj bez komplikacija? Koliko sam razumeo MrProfi je imao probleme u HIT AUTU koje nije bas na lak nacin uspeo da resi i pored toga sto je bio u servisu od ovlascenog uvoznika ECOLUKA za LANDIRENZO opremu. Da li bi svi problemi bili izbegnuti da je opremu ugradio ECO TOP servis?
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: slavko_bgd poslato 23.03.2010. - 11:29
@mrprofy:

Prijatelju, nema veze koje si godište, kolika ti je masa i koji auto voziš. Baš naprotiv, i meni je muka više od besnih tipova sa besnim kolima, bejzbol palicama u gepeku, "brate,sine,ovo,ono..." i ostalo. Nažalost, po prirodi posla to gledamo 2-3 puta sedmično, "90's still lives"...Ali, to je već socijalna tematika.

Ponavljam i tebi i svima:kada nastane problem-rešavajte ga odmah, tu, na licu mesta. Trebalo je da zahtevaš da se nedostaci upišu u radni nalog, ostaviš im svoj broj telefona i kao gospodin odeš kući i čekaš da te pozovu. To što si platio unapred ne znači da MORAŠ da preuzmeš auto sa uočenim nedostacima i da se nerviraš mesecima posle toga.

Sreća u tvojoj nesreći je da je sve što je loše urađeno i popravljivo. Ako nastanu problemi u radu uređaja, podrazumeva se da će ti besplatno biti otklonjeni sve dok si pod garancijom.

Tvoj slučaj bih,ako nemaš ništa protiv, da iskoristim kao povod da RNS uputim zahtev za kontrolu servisne mreže, što pre bude moguće. Tebi to u ovom trenutku neće puno pomoći ali ako ti je namera bila da informišeš-uspeo si!
Ovakve stvari ne smeju više da se dešavaju. Ako pročitaš ovaj post, molim te napiši (može i na PP) da li imam tvoju saglasnost da te pomenem( značilo bi mi ime, prezime, WIN i datum ugradnje gasa). Ako se ne slažeš sa mojim predlogom, i to je ok.

@ duca013:

Ne radi se ovde o ECOTOP servisu.Da li bi problemi bili izbegnuti ili da li bi uopšte nastali ne može niko da zna.
ECOTOP servis je ovlašćen od strane RNS da pored njihove mreže može da vrši ugradnju gasa u nova vozila.
Ravnopravno kao i svi ostali Renault-Nissan-Dacia servisi. I to je sve.

@loganovac:

U vreme kada je masovno u Logana ugrađivan BRC, uvoznik Dacie za Srbiju bio je Integra motors. Gas se ugrađivao u autogas servisima iz BRC-ove mreže, koje je obučavao moj sadašnji kolega i dobar prijatelj.Vozila sa gasom nigde nisu bila evidentirana a probleme na motorima su rešavali solidarno Integra i autogas servisi, bez obzira da li su uzroci bili vezani za gas ili ne. Zbog, kako kažu kolege  iz BRC-a, loše politike tadašnjeg BRC uvoznika prema serviserima došlo je do postepenog osipanja te servisne mreže.Ugradnja u Logana je tada koštala oko 1300 e, kasnije je spuštena na 1150 i tako je bilo do kraja, odnosno do osnivanja RNS , reorganizacije mreže i svega što danas imamo.Na osnovu negativnih iskustava BRC-a smo izbegli neke probleme koje su oni uočili ili imali u toku svog rada.Prema nekoj nezvaničnoj proceni ovog mog kolege i podacima koje mi imamo, od 2004 do 2007 sa BRC-om je konvertovano oko 10.000 Logana.Tačan broj nikada neće biti utvrđen jer ta vozila nigde nisu evidentirana sa gasom. Dakle, problema jeste bilo i isti su rešavani u okviru Integre.Taj posao je u to vreme rađen maltene ilegalno, dakle bez ikakvog znanja ili odobrenja proizvođača. Tek od 2007 sa osnivanjem RNS se mreža reorganizuje,promenjena je hijerarhija i danas se posluje na način koji oni propisuju.Mi kao dobavljači ispunjavamo njihove zahteve.
Pozdrav
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Loganovac poslato 23.03.2010. - 13:57
Slažem se sa konstatacijom da ugradnja BRC uređaja nije upisivana u Renoovu bazu, odnosno u servisnu knjižicu, o tome smo naširoko razglabali još na starom forumu.
Međutim, pitanje je od kog tačno meseca 2007. godine se desila promena "ovlašćenog" servisa za ugradnju uređaja u Dacia vozila, jer sam ja od strane Hit Auta gde sam kupio vozilo baš bio upućen na Eletrico Gas (tadašnjeg a i sadašnjeg uvoznika BRC uređaja za Srbiju), radionicu u Zemunu (koja bi trebalo da se seli ako već nije) na ugradnju uređaja. Uređaj je ugrađen BESPREKORNO, a tako i dan danas funcioniše. Hvalio sam ih puno i ranije i nema potrebe da ponavljam (protiv uroka). S obzirom da nije ugradnja nije zvanično evidentirana, postoji mogućnost da je rađeno "ispod žita". Međutim, jedini put kad sam se obratio sa problemom (crkla gasna dizna), bili su veoma ljubazni i ekspeditivni, a odradili su mi zamenu besplatno i to dva meseca posle isteka garantnog roka, što je i upisano u BRC servisnu knjižicu.
Pomenuću da sam od tehničkog direktora tada čuo priču o Renoovim veoma strogim zahtevima što se tiče ugradnje uređaja, obukama i certifikaciji izvršilaca - prosto ne mogu da verujem da je sve to bila baš bajka, naročito uzimajući u obzir kvalitet svake njihove ugradnje koju sam imao prilike da vidim...
Još moram da demantujem i Slavkovu informaciju o ceni ugradnje, jer sam iz svog džepa iskeširao 1050 EUR (naravno u dinarskoj protivvrednosti), a ne 1150 kako je on naveo.
Ne znam koja se sad pravila poštuju, ali sam slobodan da verujem da su ona ranije bila bolja...
Takođe pozdrav.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mrprofy poslato 23.03.2010. - 15:32
@Slavko
Poslacu vam sve podatke na PP.
Samo nemojte da sve svalite na servisera iz Hit Auta. Mislim da to ne bi bilo korektno. Svako od vas je kriv za ponesto, pa su stvari kakve jesu.
Meni eventualna kazna tog coveka kome su svi nad glavom i koji nema dovoljno vremena niti znanja nista nece pomoci.
Ja sam i sam bio serviser i znam kako je to kad vam sef nakarika milion stvari, a kaze vam da se kod kuce u slobodno vreme bavite proucavanjem servisne dokumentacije.
Nadam se da sam bio jasan. Slobodno mozete iskoristiti moj post u celosti.

poz
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: slavko_bgd poslato 23.03.2010. - 16:02
EKOLUKA i RNS su ugovor potpisali u toku maja 2007 godine, na poziv i inicijativu RNS.
Od maja do novembra iste godine ugrađivao se paralelno BRC i Landirenzo, tako da se na vozilima iz tog perioda pojavljuju oba brenda.
Od novembra 2007 postepeno ugradnja prelazi u "ruke" Renault i Dacia servisa.
Sistemski se istiskuju iz mreže individualni autogas servisi (za razliku od perioda sa BRC-om) i definitivno sve prelazi u ruke mreže ovlašćenih RNS servisa od 1.3.2009. godine.
Pored njih, ovlašćeni za ugradnju gasa su ECOTOP u Beogradu i "Luka-gas" u Kragujevcu kao autogas-servisi.

Od firme "Elettrico", posle razdvajanja suvlasnika, danas postoje 2 firme: originalni "Elettrico" koji i dalje uvozi BRC i mislim da ima ugovor sa Škodom i Fordom i "Elettrico-gas" koji danas uvozi "Tartarini" uređaje.

Period u kom si ugradio gas nije bila bajka nego realnost tržišta u datom momentu.
Taj posao je tako funkcionisao u to vreme.

Pozdrav
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Loganovac poslato 23.03.2010. - 18:00
Ove informacije se u celini poklapaju sa mojim saznanjima. Naravno, dosta navedenih detalja nisam do sada znao i na tome zahvaljujem.  :ziveli:
Bajka ili ne, fušeracija tada nije bilo.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: kiconix poslato 23.03.2010. - 21:20
Samo da potvrdim, kod mene je ugradjen BRC. Ni jednu zamerku na instalaciju nisam imao i prosao sam atest bez ikakvih problema.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mladen895 poslato 24.03.2010. - 05:22
Ili ste u servis došli iz lova sa nekim dvocevkama,ili ste im diskretno šapnuli da ste sa foruma tako da je bilo sve ok,a nas obične smrtnike tako ispreskaču da nam ništa nije jasno. :daz:
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Loganovac poslato 24.03.2010. - 06:04
:Smiley:

Ozbiljno, jel si ti to imao nekih loših iskustava sa BRC-om? Koliko znam sad voziš Zavoli i ne održavaš ga...  :whistling:
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mladen895 poslato 24.03.2010. - 18:50
Samo vas gledam... :Smiley:
Sa Zavolijem nemam baš nikakvih iskustava,sednem i teram i tako 42000.Tedoh danas da kupim filtere za plin da se kotrljaju u gepeku sa svećicama,ali nisu imali u prodavnici,a imao sam dobru volju da se otvorim 250 din.Za oba naravno. :logan:
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mrprofy poslato 31.03.2010. - 19:01
AUTO VISE NE RADI NA PLIN!

Zbog nestrucno izvedene elektricne instalacije plinskog uredjaja auto vise ne radi na plin. Tacnije receno, zbog indijanski nastavljanih i besomucno savijanih provodnika, negde je doslo do prekida veze...
Majstor u Auto Ziva u Pancevu kaze da komplet instalacija u motornom prostoru mora da se ponovo odradi. Inace, ovo je rekao pre nego sto je do kvara doslo, tako da je ocigledno da je covek bio u pravu(a na stranu moje strucno misljenje...). Tamo sam otisao zbog curenja ulja na deklu kod bregaste.
Ovu servisnu intervenciju ce obaviti iako nisu oni ti koji su ugradili plinski uredjaj. To se zove poslovnost.
Slucaj je hteo da se u salonu zatekao i neko iz prodaje RNSa, tako da sam imao priliku da prezentujem svoj problem doticnom gospodinu koji nije mogao da se cudu nacudi...
Pomenuo sam i forum i kako sam svoje iskustvo podelio sa drugima koji poseduju Dacija vozilo a od kojih neki verovatno razmisljaju i o ugradnji plina :c0:
Posto sam sada stvarno besan, ici cu u RNS i insistiracu na nadoknadi stete, a sve vas pitam koliko vredi vasa glava? Jel vredi par stotina dinara ili max 2-3 hiljade koliko su zaradili-ustedeli na mojoj plinskoj instalaciji?
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: krle poslato 31.03.2010. - 20:16
 Nekome za ovo, što su ti uradili i ugrozili bezbednost, treba .... 

Neću biti bezobrazan, ali znate šta mislim.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: david poslato 01.04.2010. - 07:09
To je znak da su se malo opustili i uspavali, ovo treba da bude pravo budjenje...  :dobro:
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mrprofy poslato 07.04.2010. - 15:57
Zvao RNS, kratko podsetio gospodjicu na 0800 o cemu se radi i za pocetak poslao ovu temu od pocetka do kraja na mail koji su mi dali.
Na mail sam dobio obavestenje da je moj problem-mail prosledjen odredjenim sluzbama koje ce me kontaktirati.
U medjuvremenu sam im poslao mali update, koji glasi:

CitatPostovana,
Mali Update, a naime:
Provodnici na vozilu su ocigledno nastavljani upredanjem i oblepljivanjem izolir trakom!!! sto je kriminalno! Jedan takav spoj sam proverio, i bakarni provodnik je oksidisao na tom mestu, te elektricne veze prakticno nema! Zbog moje licne a i bezbednosti drugih u saobracaju, izvadio sam glavni osigurac od plinskog uredjaja, te tako predupredio mogucu paljevinu na vozilu, a o cemu sam se konsultovao sa strucnim licem u AMSu. Vozilo do daljnjeg necu voziti.
O svemu sam obavestio servis Auto Ziva u Pancevu gde nameravam da servisiram kola.
Do sada sam mogao da se zalim na aljkavost i posredno na nebezbednost instalacije, medjutim ovo je sada evidentno VELIKI bezbedonosni propust koji je mogao da ugrozi moj zivot, kao i zivot drugih ucesnika u saobracaju.
Ocekujem poziv RNSa, a povodom ovog problema.

A za kolege sa foruma evo i slike:
(http://img297.imageshack.us/img297/52/photo0095s.jpg)

slikano telefonom pa i nije neki kvalitet, ali se vidi kako su dva provodnika upredeni i posle oblepljeni izolir trakom.

Na motornim vozilima ovakav vid spajanja dva provodnika nije dozvoljen! Ni spajanje kalajisanjem nije preporucljivo, vec iskljucivo kablovskim papucicama.

MOJA GLAVA VREDI BRAT BRATU 250DIN, JER TOLIKO KOSTAJU OVI KONEKTORI SA SVE KLJESTIMA ZA NJIHOVO POSTAVLJANE!
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mrprofy poslato 11.04.2010. - 18:39
PLIN SREDJEN U AUTO ZIVI!!!

Momci su sve pocupali i uradili ispocetka!
Pedantni su i posao su uradili korektno, a da su mi oni radili plin u startu, bilo bi jos bolje. Ostalo je 10 rupa u podu koje sad treba da zapusim, jer su bez potrebe izbusene, a naime, majstori kod Zive koriste mesta koja je fabrika predvidela za instalaciju plina, tako da nikakvo busenje poda nije potrebno, a uz to, sve sto moze da zardja zastitili su prajmerom. Da ne pricam sto je majstor iz Hit Auta plinsku instalaciju provukao po najnizoj tacki vozila, a bilo je jos more bisera. Auto vise nije radio na plin i zato sto su ispali konektori iz dve plinske dizne, a sve je to uzrokovano losom instalacijom(sve je bilo napeto kao strune na gudalu).
Sad auto ponovo radi na plin, i ja sam zadovoljan. Da sam ranije znao kako ko radi, otisao bih pravo u Pancevo, sto toplo preporucujem svima na teritoriji BGa a i sire. Vlasnik servisa, gospodin Ziva, je vrlo predusretljiv i poslovan covek sto je prava retkost na ovim nasim prostorima, tako da ako do bilo kakvog problema ili nesporazuma i dodje, verujem da se sa njime covek sve moze dogovoriti.
One gluposti sto su mi ugradili u Hit Autu, onaj kavez koji ni na sta nije licio, i neki improvizovani zardjali nosaci dizni su ostali kao visak, a na pitanje sta sa time da rade, rekao sam im da posalju u EkoLuku :D
Toliko o tome, i nadam se da se sa plinom vise necu baviti :)
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Deda poslato 11.04.2010. - 19:35
koliko tebe kosta ugradnja plina posle dva servisa?
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: mrprofy poslato 11.04.2010. - 20:50
Ovo je bila reklamacija, a procena majstora je bila da je jedini nacin da otklone kvar-da gotovo sve urade ispocetka. Kapa dole Zivi i majstorima, i sad znam ko ce mi odrzavati kola ubuduce.

Da EkoLuka mari za brend i trziste, to bi mi odradio gdin Slavko, a racun bi ispostavili Hit Autu, ali on nije smatrao da je to poslovno.

Moja greska sto odmah nisam zvao inspekciju prilikom prvog prijema vozila u Hit Autu. Vracao sam jednog taxistu iz Panceva, ostavio tamo kola kod Zive, i kaze mi on da je to pravi nacin kada covek ima posla sa takvom felom, i da znate da je u pravu.
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: slavko_bgd poslato 16.04.2010. - 13:36
Citat "mrprofy":
"...Da EkoLuka mari za brend i trziste, to bi mi odradio gdin Slavko, a racun bi ispostavili Hit Autu, ali on nije smatrao da je to poslovno..."

Slazem se sa Vasim pozitivnim utiscima o servisu "Ziva" u Pancevu, drago mi je da su Vam doveli vozilo u ispravno stanje i da ste nasli servis u kome cete biti zadovoljni uslugom. Eto, i to su moji "djaci"...

Da li EKOLUKA mari za brend ili trziste govore brojcani podaci a ne jedan ili pojedinacni slucajevi koji sa nama blage veze nemaju.Uostalom,vreme ce reci sve ostalo.G-din Slavko ne "odradjuje" tudje greske i ne ispostavlja racun, iz razloga koje Vi ne znate, ne razumete ili necete da razumete. Takodje, osim ako niste vidoviti, ne mozete znati sta ja smatram da je poslovno.

S obzirom da sam Vam se javno na ovom forumu izvinio za neprijatnost oko sajle gasa, sada Vas molim da ubuduce prestanete sa proizvoljnim, neodmerenim i ironicnim izjavama na racun EKOLUKA-Key i na moj racun.
Za savet ili informaciju Vam uvek stojim na raspolaganju. To vazi za Vas licno i za svakog sa ovog foruma.

Na kraju, nadam se da cete se lepo i slatko voziti sa svojim autom sada kada je sve u redu i da cemo se jos dugo i fino druziti na ovom forumu!

Srdacan pozdrav
Slavko
Naslov: Re: Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima
Poruka od: Keka poslato 16.04.2010. - 16:07
Posto je tema uveliko zasla u medjusobno prepucavanje, kojem ovde nije mesto, LOCK.