Stepway Prestige 0.9 TCe

prethodna tema - sledeća tema

Andrix

Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Keka

Za stedljivu voznju ukljuci ECO dugme i oslanjaj se na indikator promene stepena prenosa. I 6,5 je mnogo za otvoreno.

Ako hoces performanse, iskljuci ECO i ne spustaj ispod 2000-2500 rpm da bi turbina mogla da odradi svoj posao.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


speedo

Odličan, a i boja mu dobro stoji :to:

dzule


Zee

Lep je k'o lutka, neka te dobro posluzi i neka ti je sa srecom.
:ziveli: :ziveli:

dizelas

Komšiji Brčaku čestitke i puno sreće sa prelijepim Stepom. Sve je za 5, osim potrošnje, malo mi je puno 7 l na otvorenim cestama gdje su brzinski prosjeci do 70 km/h, ja bih dao ruku u vatru da taj motor ne smije preći 6 l pod navedenim uslovima, a 5 l pod idealnim. Jeste da je nerazrađen i da je radila klima koja na benzincima, pogotovo manje kubikaže i snage, zna bez problema dići potrošnju za 1 l/100 km (iz iskustva).

Uglavnom, auto je kao lutka.

freedole

Pozdrav. Bio sam na odmoru pa se zato kasnije javljam.

Prije svega hvala na cestitkama. Auto je zmaj, a zadovoljan sam i potrosnjom. Gdje god sam bio, budio je interesovanje i starijih i mladjih. Nevjerovatno da za ovako male pare mozete kupiti dobar i atraktivan auto. Nije mi bas OK kupiti stepvej bez ove prestiž opreme. Jednostavno dobijete sve one džidže da auto izgleda kao novo :)
Meni je uslov da auto ima sportski trokraki kozni volan i koznu rucicu mjenjaca (što je slučaj na prestiž opremi) ali daleko je to od sportskog, mada je forma zadovoljena. Sjedista su meka i uopste ne drze u krivinama, mada sada poslije 4.000 predjenih km sjedista su savrsena i kao da su se prilagodila mome tijelu (ili sam ja nesto utripovo).

Motor prima gas i vuce nenormalno ali tek preko 3.000rpm. Bio sam na odmoru i presao sam oko 1.000km. Autoput je bio 80%. Brzina na autoputu je bila 120-150km/h. Na kraju prosjecna potrosnja je bila 6,8l/100km (klima koriscena 20% puta, a auto natovareno). Nikada se ne ustrucavam baciti ga u vise obrtaje i malo ga poderat (ne divljacki, ali u visim obrtajima), a to najvise utice na potrosnju. U mom slucaju potrosnja od 6,8 je mala. Po gradu vozim na malim obrtajima i potrosnja je 7-8 litara (1.9JTD mi je u ovim gradskim uslovima trosio 8-9 litara, rezim voznje kreni/stani do 5 minuta voznje pa gasenje sa rijetkim ubacivanjima u 3. brzinu). Ne koristim ECO mod jer samo nervira i auto uvijek izda kad je najpotrebnije. Treba ga ukljucivat samo kada dajete nekom auto da se ne moze izivljavat na njemu. Mislim da potrosnja moze biti 5,5 litara ako se potrudite, ali veca je usteda ako prosetate nekada 5min umjesto da palite auto za svaku sitnicu (sto ja i radim).

Mjenjac prenosi neke ruzne vibracije na rucicu mjenjaca kada se izbacuje iz 1. brzine, ali samo kada je motor potpuno hladan. Nakon 3min voznje sve je normalno. To moram provjeriti u servisu da li je normalno.

Pretinci u unutrasnjosti su u potpunosti upotrebljivi i duboki. Dobro drze sve odlozene stvari i nema ispadanja stvari u krivinama i slicno. Kod duzeg puta sve mozete postaviti da vam je na dohvat ruke (telefon 1, telefon 2, flasu vode 1,5l, limenku, termos bocu, case, dokumente i novcanik, tikete za putarinu, sendvic i slicno).

Audio sistem je dobar. Bas mu je nekako plastican ali dobro zvuci. Nema potrebe za boljim ozvucenjem. Ima problem sa memorisanim stanicama ali veoma rijetko, npr jednom sedmicno. Kada pritisnete na neku mem stanicu kao da je ukljucen MUTE, a jedini nacin da "UNMUTE" je da na tockicu promijenite frekfenciju i vratite je. Nesto je tu ubagovano ali ne nervira. Treba probati restartovat auto :)

Dobio sam privatnu poruku vezano za izolaciju u autu, pa cu odgovor podijeliti ovdje sa vama:
Kod mene nema buke, a cuje se malo vjetar pri 120km/h. 2-3 puta je tisi na toj brzini od punta mk2. Gume su mi 205 i cuje se brujanje na losem asfaltu. Kod mene je benzinac 0.9 tce i auto je nevjerovatno tiho. Mislim da je izolacija losa jer se vanjski zvukovi dobro cuju, ali posto je auto tiho nema potrebe za boljom izolacijom. Ne znam kako je kod dizela. Ako je na dizelu ista izolacija kao kod mene, mislim da je bucan. Generalno, ja sam zadovoljan izolacijom i ne namjeravam raditi nikakava poboljsanja. Auto je tiho, ne cuje se. Kada predjes preko lokve vecom brzinom, dobro se cuje unutra. Kada prodje neko bucno auto ili motor, kao da je otvoren prozor. Kada pada jaca kisa, kao da si pod limenim krovom. Kada se vozimo po lijepom vremenu 130km/h, svi u autu normalno razgovaramo i nemamo nikakvih problema sa bukom.

Ocjena izolcije 0-10: 4
Ocjena za osjecaj buke u autu 0-10: 9
Veca ocjena znaci bolje :)


Mislim da sam sve napisao o autu. Ako imate nekih konkretnih pitanja, potrudicu se da odgovorim sto detaljnije. Ja kada bih ponovo birao, uzeo bih isti ovaj auto (a mozda i DUSTER 1.2 TCe).
Izvinite za ovako dug tekst, procitao sam komentare i poceo pisati.

Saja174

#22
Ovaj TCE nema direktno ubrizgavanje, nego je MPi+turbo ili grijesim? Ako je tako, i na njega bi mogao ici plin bez problema...

U svakom slucaju, dobar auto! Autoru teme zelim puno sretnih kilometara!

freedole

Ne znam za tehnologiju izrade motora, ali prije 2-3 sedmice sam precesljao internet vezano za plin na TCe. Uglavnom se pise o tome po njemackim forumima i pomocu gugla sam prevodio i skontao da ugradjuju plin na 0.9 tce. Na youtube sam nasao CLIO 0.9tce na plin i ide fino.

Prethodna generacija 1.2 tce motora (mislim da je oko 100 konja) je detaljno testirana na plin. Jedan korisnik je poslije 50.000 predjenih km imao problema sa stublinama usisnih ventila, dok drugi korisnik sa istim uslovima nije imao nikakvih problema. Obojica nisu koristili podmazivace ventila.

Uglavnom zakljucak je da je obavezno ugraditi podmazivanje ventila prilikom ugradjivanja plina na tce.

Evo par linkova:
https://www.youtube.com/watch?v=uOXJAa2UzQU
http://www.motor-talk.de/forum/tce-90-auf-lpg-umruestbar-t4412945.html
http://www.forum.hr/showthread.php?t=477079  (na ovom linku pogledaj i poslednju stranicu)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/dacia-sandero-tce-90-laureate-mit-klima-lpg-gas-langen/198611001.html

Keka

Samo me zanima kako podmazivac dodje do stubline ventila  :Smiley:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


freedole

Dobro. To sada prevazilazi moje poznavanje rada SUS motora. Nisam citao postove sa foruma pa odmah pisao odgovor, vec sam na osnovu nekada procitanog animirao situaciju i izgleda da sam pogrijesio. Jednostavno, povrsno sam upoznat sa LPG jer ne namjeravam ugradjivati plin.

Ispravka: Ne stradaju stubline vec sjedista ventila.

Hvala na upozorenju da se ne sramotim dalje.

zac

Ma jasno je prijatelju, opusti se.  :wave:

Keka

Sedista ventila, to je vec druga prica. Ne znam da li 0,9 TCe ima hidraulicne podizace, ako ima, ne bi trebalo da bude problema.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


nikola034

Svaka cast na odabiru i boje i paketa opreme i naravno auta pun pogodak da te dugo sluzi  :respect: :respect: :respect: