Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

Keka

I sve vreme covek nece da prihvati sta je i gde problem.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Saja174

Evo da mi se vise ne sekirate, problem je rijesen. Jutros u ultrazvucnoj kadici ociscene benzinske dizne, sve vraceno i auto salta kao sat, ne cukne sekunde. Dakle Keka, bio si djelomicno upravu, u cilindre je u trenutku prebacivanje ulazilo previse goriva, ali ne gasa, nego gas + benzin, jer su dizne na DACIJI teski krs i ne zatvaraju.

Dakle, problem nije u mom savremenom plinskom uredjaju renomiranog proizvodjaca Atiker (hajde Keka malo se informisi o Atikeru i prestani iznositi nebuloze), u kojem su svi zeljezi da bude problem, nego je problem ipak bio u DACIJI, koja koristi 20+ godina staru tehnologiju, i opet joj de benzinske dizne s*ebu poslije 9.000km voznje na plin :Smiley: . Usporedbe radi, buraz vozi Astru 1.6 16v, presao 80kkm na plin, benzin nikad nije ukljucio, i nikada problema sa benzinskim diznama, sto sam ja imao vec poslije 9kkm :hihi: .

I onda vi meni ovdje pricate pricu kako je DACIA super vozilo, a moj plinski uredjaj krs. Izgleda da je ipak obratno!

Pozdrav, vjerovatno ce ovaj post nekome u buducnosti biti od koristi.

Keka

Gluposti i bezobrazluk.

Sve i da je istina sto pricas, niije problem u diznama, nego je problem u vozacu koji nije vozio pomalo na benzin. O renomiranom proizvodjacu sam rekao svoje renomirano misljenje, i nemoj da se jedis, nisi ti kriv sto te je neko preveslao kao mladog tuljana.

Svaki offtopic u odnosu na temu ce biti obrisan.

Na kraju, ilustracije radi, nerenomirani (u odnosu na Atiker  :nami: ) proizvodjac AC u kombinaciji sa nerenomiranim proizvodjacem Renault-Dacia, posle 193.000 km na gas (benzinske dizne nikad nisu ciscene).

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


drzarkod

#213
Potvrdjujem.... :rtfm: moj brat vozi 280000 km na tng, cicija na bmb nece da vozi ni 5 km....samo dok se zagreje i sam prebaci...NIKAD nije cistio dizne....Nikad mu nije cukao itd...a neki "krs" STAG mu je ubacen 2005 g.

Loganovac

Benzinske dizne retko ko od nas retko kad da je čistio, a problema ipak nema. Ja recimo nikad nisam to uradio, 7 godina i 82.000km i prede kao singerica, na leru 750,00rpm, ne čuješ ga da'l radi, ne znam kad je ni da li je prebacio na benzin, pali k'o petarda, pu, pu...
Dakle, ono na šta možda nisi pomislio - možda je problem u nečistoćama u rezrevoaru i/ili kvalitetu benzina koji sipaš, možda ti misliš da u sr*nje od auta treba sipati sr*nje od benzina - ja sipam najskuplji i visoko cenim to što već sedam godina sednem i vozim bez brige.
Drugo, ne možeš ni sve da svališ na benzinske dizne. Tebi beše plinski uređaj šmercovao, gutao knedlu i prebacivao na benzin - to nema veze sa benzinskim diznama koje su tada isključene? Dakle, dijagnoza izgleda drugačije - nestručna ugradnja uređaja. O samom uređaju nemam mišljenje, nije dokazano da ima bilo kakve prednosti u odnosu na proverene sprave koje mi ovde masovno koristimo bez problema. To što on komunicira OBD-om možda njemu pričinjava zadovoljstvo, ali šta si ti dobra kao korisnik od toga imao? Takođe, nema smisla ubeđivati nas da je Atiker kao brend jači i superiorniji od onoga što ceo svet decenijama poznaje i priznaje u svetu autogasa, a nema ni potrebe, nisi valjda njihov diler?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Samo da potvrdim, 132000 km na plinu i nikad nije bilo problema sa benz diznama.
Zao mi je sto je obrisan post o losoj ugradji i losim majstorima, i opet da ponovim, nije Dacija tebi pravila problem nego ti njoj.

Ivan

Evo i ja da potvrdim da su benzinske dizne kod Dacie izuzetno dobre i otporne, kada sam ugradio plinski uređaj Landirenco pisao sam ranije o tome imao sam u početku ponavljam samo u početku ako se to može uopšte nazvati problem zbog goriva konkretno benzina. Tada se prodavao obični bezolovni benzin onaj sa sumporom koji je negativno uticao na dizne (uticao je negativno na dizne i kod drugih proizvođača, svi su se žalili redom na gorivo tada) ali to sam vrlo lako rešio sa aditivom wins.Posle kada se pojavio aditivirani a kasnije i economy euro bezolovni benzin 95 na Eco i ecto benzin na Luk oilu motor radi besprekorno, znači dizne nikada nisu skidane auto prešao 80000 bez ikakvih problema, služi odlično, ne kajem se uopšte što sam kupio Daciu, tako da Sajo vidi ako možeš zameni Atiker ako opet bude vilenio i sipaj dobar benzin i rešio si problem.

Saja174

#217
A Boga ti kakav si ti to imao problem sa plinom zbog benzina sa sumporom? Opisi. A sto se tice zamjene Atikera, ni slucajno, valja izgurati tri godine ili 100.000km dok je u garanciji, a onda ode on skupa sa DACIOM cim se ukaze prva prilika.

Ivan

Boga mi nikakav problem sa plinom nisam imao, pisao sam o tome. Radi Dacia zajedno sa plinskim uređajem extra, problem je bio sa tada lošim gorivom, pažljivo čitaj. :nami:

Saja174

#219
Ovako je saltao prije ciscenja benzinskih dizni.

https://vid.me/HtCD

Ovako salta nakon ciscenja benzinskih dizni.

https://vid.me/XqPN

Sljedeci put kad ih bude trebalo cistit (za 8-9kkm), kupujem BOSCH set zamjenskih, da pored ATIKER plinskog uredjaja na autu bude jos makar jedna stvar koja valja. :nami:

speedo

Šta ima, Sajo, jarane, kako si?
Šta ti kažu u DARKOM-u prvog marta kad si im bio? Kakav ti je isparivač i kakvi su ti majstori ugrađivali plin u Živinicama? Je'l ti sada dobar pritisak plina u sistemu? :wave:

Saja174

#221
Daj mi ruku, uvedi me u pricu, kakav DARKOM, kakav pritisak gasa, o cemu ti? Zaista ne znam o cemu je rijec, vjerovatno si me zamijenio sa nekim. Pozdrav.

P.S. Molio bih moderaciju da pobrise ovaj spam. Hvala

speedo

Sajo, ne dam ti ruku nego izvoli slike.
Pošto iznosiš neistine na forumu i time dovodiš u zabludu buduće i sadašnje vlasnike, što novih, što polovnih dacija, evo sve crno na bijelo. Slučajno sam googlao na temu "sandero stepway" i izbaci mi neke zanimljive rezultate sa jednog bh. foruma. Nije bilo teško sabrati 2+2. Jeste drugačiji nick, ali rukopis autora je isti...

Izvinjavam se unaprijed rukovodstvu i članovima foruma na offtopicu, ali nikako nisam mogao preći preko ovoga, posebno imajući u vidu Sajin bezobrazan stav ispoljen ovdje.

Izvolite:

Saja ima probleme sa plinom i objašnjava njihovo rješenje. Nick na ovom forumu (klix.ba) je drugačiji (NediM17), ali je fol isti. Uočite kako se nigdje ne spominju nikakve benzinske dizne i njihovo čišćenje.



Potom dodatno objašnjenje u vezi plina i problematike oko isparivača:



Sjećate se da Saja vozi i Kiju 1.6 CRDI, lijepo i ovdje piše



A imao je i problema sa blokiranjem kočnice



Dakle, Sajo, zamijenio sam te?  :wave:

Keka

Citat: Keka poslato 28.02.2015. - 15:59
Uredjaj je los i lose je postavljen/podesen.

Nastavljamo sa problemima sa sistemom za TNG.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


samsung

Posle duzeg zezanja sa problemom ler gasa kada prebaci na plin a u zadnje vreme su obrtaji padali fakticki do nule i na benzin  ,problem je resen jednim obicnim sterlovanjem ventila na 0.15 usis i 0.30 izduv!!!
Izduvni ventili su bili na 0.10-015 i ocito su gusili motor.
pozdrav iz St.Pazove