All-season gume

prethodna tema - sledeća tema

bocca

I sam trebam uskoro da menjam i zimski i letnji komplet i razmišljam i o all season gumama kao o opciji. Međutim, cena u R16 dimenzijama ozbiljno prevazilazi cene i letnjih i zimskih. Imam još vremena da razmišljam.

zac

Ako imas uslova za drzanje  4. felne sa gumama i ako ti novac nije problem..nemoj ni razmislajti..bolje je aka imas letnji i zimski komplet, u svakom slucaju..

silent

Ja sam odustao od dva kompleta guma/točkova jer bi mi pre prošao vremenski resurs upotrebe guma, nego što bi se one potrošile.

Sve zavisi u kakvim klimatskim uslovima se vozi. U Beogradu, gde se sve čisti, mislim da zimske gume retko kad imaju smisla. U planinskim područjima, pak, su neizbežne.

Zato je za mene all-season guma dobitna kombinacija, sa svim kompromisima koje nosi.

zac


Sir Oliver

Neka guma ostari i propadne pre nego što se potroši. Glava je bitnija od guma.
Ipak sam više za dva kompleta. Na +60 stepeni asfalta korisnija mi je letnja guma od 4season, kao što je na -20 dosta korisnija zimska guma, od bilo koje druge.
I drink to make other people more interesting.

Andrix

preporuka ??
sava adapto 6300 d / bf goodrich 6500 d / kleber 6500 d / ista sara kao i bf / michelin crossclimate 8300 d. Negde sam procitao da se bf good. brzo trose, ali nisam mogao da sve zajedno stavim pod ruku...Za Savu su mi poznati komentari i ok je, michelin je nova ....ali mi sara ne uliva poverenje za sneg..
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

saša61beograd

#171
Uzmi u obzir i Vredestein quatrac 3,guglaj Vulkanizer Lešanović,oni su imali za oko 6500 din.
Kleber se nije proslavio na testovima koje sam gledao,čak je i Sava Adapto bila bolja.
Ako guma ima simbol pahulje,onda je sigurno upotrebljiva i zimi,naročito ako to ima Michelin,sigurno to ne bi stavili bez pokrića.
Neka te izgled gume ne zavara.Jako je bitan materijal (smeša),a izgled šare je neko dobro osmislio i nije takav bez razloga (bez obzira šta mi,laici, mislili o njemu).
Sa Savom nećeš pogrešiti,dobićeš ono što si platio,ni manje ni više.
Ako pare nisu problem,pored Michelina,razmisli o Goodyear Vector 4 season (kraljica-majka svih all season guma u Evropi).

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


jovan


dačanin

koliko vidim jedini problem kod obične save univerzalke je vlažni grip F....
inače bi je kupio sve u 16....

Aleks

Ja bih je kupio. Znam mnoge koji je voze i iskustva su jako pozitivna. A vozio sam je i sam na sluzbenim vozilima.
Ne verujem mnogo tim testovima. Njihovi rezultati mogu biti mali reper ali da im 100% verujem - nikako.

Keka

EU oznaka je slobodna procena proizvodjaca i cesto nema dodirnih tacaka sa realnim stanjem.

Npr. Sava Intensa UHP ima EU ocenu C, na testu 2,6; Fulda SportControl ima EU ocenu B, na testu 3,0; Maxxis Victra ima EU oznaku B, na testu 3,8.

Realni pokazatelji kocenja: Kormoran (Tigar) EU ocena C, zaustavni put na mokrom 37.3m, Fulda B, zaustavni put 28.8m.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


gromovnik

Evo još rezultata AutoBild-a http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-AutoBild-All-Season-Tyre-Test.htm

Citat1st: Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2
Total: 66 / Dry: 6 / Wet: 8 / Snow: 6 / Comfort: 6 / Rolling Resistance: 9 / Noise: 7 / Wear: 8 / Cost: 8 / Overall: 8

2nd: Michelin CrossClimate
Total: 66 / Dry: 9 / Wet: 7 / Snow: 4 / Comfort: 6 / Rolling Resistance: 7 / Noise: 8 / Wear: 9 / Cost: 8 / Overall: 8

3rd: Pirelli Cinturato AllSeason
Total: 54 / Dry: 6 / Wet: 6 / Snow: 4 / Comfort: 7 / Rolling Resistance: 9 / Noise: 5 / Wear: 6 / Cost: 5 / Overall: 6

4th: Vredestein Quatrac 5
Total: 57 / Dry: 7 / Wet: 5 / Snow: 6 / Comfort: 7 / Rolling Resistance: 7 / Noise: 5 / Wear: 6 / Cost: 7 / Overall: 7

5th: Hankook Kinergy 4S
Total: 58 / Dry: 6 / Wet: 5 / Snow: 6 / Comfort: 7 / Rolling Resistance: 5 / Noise: 6 / Wear: 7 / Cost: 9 / Overall: 7

6th: Nokian WeatherProof
Total: 50 / Dry: 5 / Wet: 6 / Snow: 7 / Comfort: 5 / Rolling Resistance: 7 / Noise: 9 / Wear: 3 / Cost: 4 / Overall: 4

7th: Uniroyal AllSeasonExpert
Total: 42 / Dry: 4 / Wet: 7 / Snow: 7 / Comfort: 5 / Rolling Resistance: 4 / Noise: 5 / Wear: 2 / Cost: 5 / Overall: 3

8th: Sava Adapto HP
Total: 39 / Dry: 5 / Wet: 5 / Snow: 4 / Comfort: 5 / Rolling Resistance: 6 / Noise: 5 / Wear: 2 / Cost: 4 / Overall: 3

9th: Nexen N Priz 4S
Total: 46 / Dry: 4 / Wet: 4 / Snow: 5 / Comfort: 5 / Rolling Resistance: 5 / Noise: 6 / Wear: 4 / Cost: 8 / Overall: 5

10th: Nankang N607
Total: 36 / Dry: 4 / Wet: 1 / Snow: 8 / Comfort: 6 / Rolling Resistance: 6 / Noise: 8 / Wear: 1 / Cost: 1 / Overall: 1

Daniel

Citat: Keka poslato 05.04.2016. - 13:44
EU oznaka je slobodna procena proizvodjaca i cesto nema dodirnih tacaka sa realnim stanjem.

Npr. Sava Intensa UHP ima EU ocenu C, na testu 2,6; Fulda SportControl ima EU ocenu B, na testu 3,0; Maxxis Victra ima EU oznaku B, na testu 3,8.

Realni pokazatelji kocenja: Kormoran (Tigar) EU ocena C, zaustavni put na mokrom 37.3m, Fulda B, zaustavni put 28.8m.

Ubih se naći ove podatke u vezi dužine zaustavnog puta.
Daj neki link.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Keka

#179
Dao sam negde u letnjim gumam linkove, cini mi se da je iz Autobilda.

http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=2655.msg177224#msg177224
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!