filter ulja

prethodna tema - sledeća tema

zac

Ne zanm za koloko je taj filter vece zapremine od onog manjeg, ali stoji da je uvek bolji onaj koj je po zapremini veci.. Ako odgovara navoj i dubina nepovratnog ventila ne beri brigi...stavljaj i vozi.

Zoran

Ja sam na svog Sandera stavljao filtere koji su mi onomad ostali od Renoa 5 mislim da su bili LI 958/3, jedno 4 - 5 komada. Svaki put saam skidao štitnik od auspuha  jer su bili većeg prečnika.Nisam osjetio nikakve promjene (kasnije gašenje lampice, žmirkanje na leru i sl,...)
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Ipak ne bih ja to radio. Ne znam finoću filtra, ne znam maksimalni protok i pad pritiska, ne znam pritisak otvaranja klapne, a nisu isti motori u pitanju  :ne:

Ne kažem da ne može, svašta može, ali nije preporučljivo bez gornjih podataka. Moguće da ti motor neće sastaviti milion kilometara zbog toga  :whistling:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Sve si u pravu do poslijednjeg slova...
Sam svoj gazda - vazda.

saša61beograd

Na Purflux-ovom on line katalogu za Logana 1,4 je propisan LS218,a za Sandera 1,4 je LS932.Zna li neko zašto je tako.
LS932 je duži od LS918 za oko 5mm.

zac

Nema ama bas nikakve razlike u motorima, izduvu, motornom prostoru izmedju Sandera i Logana sa 1.4 motorom...tako da mislim da je to samo bezvezna zavrzlama u kataloskim brojevima.

VaskezNS

Yup - koristio LS932 na Loganu 1.6 brez problema... :kava:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Turbo

Kupio sam originalni reno filter pre jedno godinu dana,koji po karakteristikama i dimenzijama odgovara purflux-u LS 932.
Onda sam provalio da u moje dizlo ide purflux LS 933 i taj sam filter i koristio,a predhodni stavio sa strane i zaboravio na njega.
Pre neki dan zena trazila nesto i iskopa filter.Moje pitanje da li mogu ja to da turim na avto bez nekih posledica.

hobbista

"Da se ja pitam, ja bih autobus tuda proterao!"
Evo gde sve ide 932. Razlika je u 1cm visine. Moguće je da su različiti filteri u zavisnosti od opreme, pa samim tim i rasporeda pratećih elemenata oko filtera ulja  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Keka

Ranije sam negde u cross reference nasao podatak kod drugog proizvodjaca da je razlika u pritisku otvaranja by-pass ventila, ali sad ne mogu da se setim gde sam to video  :doh:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


zac

To je nevazno.... ko redovno menja ulje, filter,  i pod uslovom da je filter ispravan i dovoljno kvalitetan...Baj-pas sluzi kada je filter skroz zaprljan-zacepljen...da  motor ne ostane bez cirkulacije ulja a samim tim i bez podmazivanja...

Turbo

Ok hvala,cu ga turim pa sta bude. :)
Nek se metalni ljubimac obraduje oridjinale filteru.

saša61beograd

Pre par godina odustao sam od Purflux filtera,iz nekoliko razloga.Počeo sam da koristim Mann (košta isto kao Purflux).Na prvi (i drugi pogled)deluje vrlo solidno.Jedino što je izazivalo neku sumnju je to što nije Made in Germany,već Made in BA.Ali,ok,Mann-ova fabrika u Tešnju je uredno prezentovana na zvaničnom sajtu Mann-Humela-a i verujem da je kvalitet standardan.Istraživajući sve ovo u dugim zimskim večerima naletim na klip gde se detaljno prikazuju prednosti Mann filtera u odnosu na neke "no name".Zanimljivo je da je prikazan baš filter koji se koristi za Reno-Dačiju,W75/3.Na par kadrova se vidi da je ovaj ugledni primerak upravo Made in BA.
Klip je malo dosadan i razvučen,ali poučan,koga ne mrzi neka pogleda.

https://www.youtube.com/watch?v=rKwmk1RYHpk

Zoran

Tešanj je grad vrijednih i stručnih ljudi. Oni proizvode svjetski poznate svjećice, uljne pumpe, vodena pumpe, kočione sisteme i filtere.
Sam svoj gazda - vazda.

Andrix

A ja pljuvao po servisu sto su mi u gar.roku stavljali mannov filter...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari