dnevna svetla - LED DRL

prethodna tema - sledeća tema

zac

Ja pred tehnicki pregled izvucem osigurac iz dnevnih svetala..i niko i ne zna da ih imam...posle ga samo vratim..

Turbo

Ja nisam vadio osigurac i nisu mi nista rekli.

nik

Malo je teže izvući osigurač na ulici pred policajcem koji te upravo zaustavio.  :40:

Aleks

Ma ko to uopste gleda?! Vozite ljudi opusteno! ;-)

Zoran

Da se pohvalim kod Kupresa (Malovan) platio sam kaznu i odmah ih skinuo. Nije mi bilo do priče. :ne:
Sam svoj gazda - vazda.

Logan1.4MPI


nik

Ljudi, da li iko gleda naslov teme?  :offtopic:
Ovde je reč o naknadno ugradjenim LED  svetlima, koje god vrste, sa čim je kolega imao problem sa organima reda. Uredjaji koji pale osnovna fabrička duga ili kratka svetla su druga tema.
Biće  :usisava:

ivan-bgd


staracstol

Za sad vozim sa dnevnim svetlima (znaci bez oborenih) i za sad me nisu jahali. Ali cim stignem oticu na masinski da vidim da dobijem neki papir. Iskreno verujem da je dqleko bolje pomoci ljudima da ugrade normalna drl kako treba nego glumiti strogocu. Po medijima se provlacila cifra od 2% ukupnog povecanja potrosnje cele zemlje. Nek zbog drl to bude 1% manje sagorevanja i trovanja pa je nesto. A i kola ce im biti lepsa.

Veterinar

Dve godine koristimo Pejin sistem. Ovo što ću opisati se možda dešavalo pre, a možda i ne, slučajno smo primetili pre neki dan. Svetla rade normalno, dok ne uključimo klimu. Kad smo u leru uključili klimu, svetla su se palila i gasila svakih nekoliko sekundi, što bi prestalo isključivanjem klime.  :ne:

lakistrike95

Kad ukljucis klimu proveri napon na akumulatoru, pad napona ih ugasi...

VaskezNS

#131
To sa dnevnim svetlima je meni počelo da se dešava kada je krenula da mi crkava remenica alternatora. Kao što reče kolega lakistrike, proveri napon na AK, moguće je da nešto sa elektrikom nije kako treba (alternator, regler...) te inače ne daje propisan napon punjenja.
Ovo je mesto za sLogan ;-)

zac

Ne zanm koliki je potrosacv kompresor, ali misli da nije mali, naravno da ima pad napona kada se ukljuci veliki potrosac, sigurno napon padne ispod 14V...a tada Pejina svetla ne rade, normalno je da ne moze alternator stalno da drzi struju punjenja na a14.5 V...bez obzira na potrosace.... sve je to OK..  :to:

hobbista

 :to:
Isti (nazovi) problem i kod mene. Kako sa starim, tako i sa novim akumulatorom.
Koliko se sećam (mada se ostarilo :D ), Peja je u novijoj verziji snizio napon gašenja za nekih 0,2V, tako da ovih problema nema.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac