Vazduh u instalaciji za hlađenje motora

prethodna tema - sledeća tema

Raja

Pažljivo dotegni šelnu, ako je na plastičnoj T račvi, doli vode i odzrači sistem.

Zoran

Dihtung glave provjeri ovako.  Na usponu (Bajnstol ili most kod Beške)  , Upali grijanje , daj gas do kraja a ubaci u grzinu (vjerovatno 5 tu) kojom motor postiže jedva 3000 do 4000 rpm. Dovoljno je 10 secundi ovakve vožnje. Tokom vožnje ako počne duvati hladno, vjerovatno je dihtung glave, ako cijelo vrijeme duva toplo budi i dalje sretan  :driver:
Sam svoj gazda - vazda.

zac

Zanimljiva metoda..nisam znao za ovaj stos...  :aplause:
A zasto duva hladno posle 10 sec. voznje ako je dihtung probio?

Zoran

Gasovi potisnu rashladnu tečnost iz malog hladnjaka u kabini i zato duva hladno. Tečnost ode u expanzionu posudu ili nešto i prekipi ispod čepa na njoj, pa kasnije ispadne da fali kada se stanje normalizuje.
Sam svoj gazda - vazda.

Veterinar

Hm, od prošlog dolivanja prešli smo oko 5000km, najveći deo na autoputu na oko 3800 obrtaja. U medjuvremenu se nivo tečnosti nije pomerio ni najmanje, a šelne su dotegnute pre toga. Odzračiću sistem još jednom, a ako treba uradiću i ostalo.  :to:

Raja

Ako ti i dalje klokoće prilikom prvog paljenja, imaš vazduh u sistemu. Ekspanzionu posudu nemoj puniti do max. Moje je iskustvo, da čim je napunim maximalno odmah
krene sa klokotanjem a klokoće jer negde nije dobro zadihtovan sistem a gde je to, ubio me Bog ako znam.  :bonk:

Veterinar

Danas odzračen sistem. "Oduzeću" 1-2cm visine rashladne tečnosti u exp. posudi, pa ćemo videti...