Chip tuning?

prethodna tema - sledeća tema

Ivan91

U krajnju ruku, ko sto neko rece, i da mu skratis radni vek za 10 %, koga to interesuje realno.

Loganovac

10% nije problem, problem bi bilo na 10%:help:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

staracstol

Ako cipovanje skracuje zivotni vek, to nije moguce primetiti na 120K.

Saja174

Ako je cipovanje kvalitetno, ono malo ili nikako utice na zivotni vijek motora. Naravno, ima i do vozaca, ako je auto cipovao da bi se svaki put izivljavao na njemu, normalno da ce krace trajati. Takodjer, na turbacima (a takvi se najcesce i cipuju) treba dobro obratiti paznju poslije zescih voznji da se ne gase odmah, kao i da se ne gaze hladni. To su dvije stvari koje najvise ubijaju turbo, a i motor.

drzarkod

Ljudi ima li šanse da bude nekog tjuninga u Kovacici.... Ja bi dao Dustera da se malo poigra neki znalac i bratske nam Rumunije....  :zloca:

lovac

Drzarkod, ako živiš u NS, svrati kod stadiona Vojvodine, u kancelariju Race chip. Oni će sigurno imati neku ponudu za tebe.

Ja sam prošle godine pazario kod njih i mogu ti reći da sam zadovoljan!

Saja174

#366
Nece imati ponudu, RaceChip ima samo ponudu za turbake sa direktnim ubrizgavanjem kako dizelske, tako u posljednje vrijeme i benzinske. Ono sto usput mogu reci za njihove boxove jeste da su to vrhunski boxovi za relativno male novce.

Na atomosfercu cipovanjem neces dobiti nista, zapravo moze se dobiti, ali mnogo skuplji je ks iz N/A motora nego iz turbaka. Da iole dobijes nesto iz N/A motora trebas ga cipovati, staviti protocniji filter zraka (gljivu, CAI) i uraditi kompletan ispuh. I opet na ovom 1.6 16v tesko da ce to biti preko 15-20ks, ako i toliko.

Bez uvrede, ako si htio da taj Duster ide posteno, treba si ici na opciju 1.5 dCi 110ks + chip, eto te na cca. 140ks i 300NM, sto na Duster-ovu masu mora da ide odlicno.

drzarkod

Tnx....za savet... Hteo sam nešto kao Keka da dobijem chipovanjem.... A ne space shutle.... Mislim da je Dacia malo bezveze ustrojila ovaj motor pogotovo na većim putnim brzinama.

Keka

Motor ne zna kojom brzinom ide. Problem kod Dacie je u losoj aerodinamici i dugim prenosima u menjacu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


drzarkod

Naravno...al bar subjektivno...znas ono Dim sport sto bi Peja napisao..... :friends:

ppejic

Više nije Dimm sport.. pukla im firma na pola.

drzarkod

Znaci ne dimmi vise.... :ne:

ppejic

#372
"obdtuning.ro" tako se sada zove firma koja je nama ubacila "cip",tj. meni.

Lazar@

#373
 :hm:
http://www.italianspeed.eu/en/chiptuning-dacia-sandero/chiptuning-dacia-sandero-15-dci-68-hp-328.html   80e?
+35hp + 40% obrtnog?

Citam po raznim forumima,ima razlike u ubrzanju i u odzivu gasa...Sad bas da daje 40% i 35hp nisam siguran ali za te pare kad bi dodao 10-15hp i 20-30nm obrtnog ja bih bio zadovoljan...U sustini ovaj box mijenja dva parametra,injection pressure and the fuel injector opening time.
Na youtube postoji par snimaka,na hyundai santa fe crdi u ubrzanju od 50-140 ima 2 sekunde razlike,a na nekom bmw-u oko sekund ipo do 100...
Znam da smo hiljadu puta pricali o ovome ali sta mislite da li se isplati za ove pare?

Normalni remap kod provjerenog tjunera kosta 170e  i obecava 95ks i 220nm...Kad bih za ovih 80e uspio da dobijem 85ks i 200nm ja bih bio zadovoljan


edit:vidim da nude  prekidac ili daljinski za paljenje/gasenje cipa po potrebi

ninja

#374
Moja Dacia je oko 110 ks i 300 Nm.
Pokazati svoje grafike dino tvornice test ECU i moje su drugi grafike.
Merel je čvorišta, kao što gubici su oko 10%.