Sapa sistem

prethodna tema - sledeća tema

Mihajlod

Pre par dana su jednom mom kolegi obili novog Sandera na parkingu na NBG i skinuli mu cilindar sa suvozaceve brave. Odmah nakon toga je ugradio u ovlascenom servisu sapa sistem www.sapasystem.com. E sad razmisljam se i ja da ugradim neku zastitu. Reno-ov alarm je 320e a sapa 240e i ako se ugrade u servisu i dalje vazi garancija za auto posto navodno Reno priznaje tu sapu ( ne seku se zice ili tako nesto za razliku od zedera).
Kakva su vasa iskustva i preporuke? Vredi li taj alarm ista, da li se cuje( svira) i ako ne svira koja mu je svrha uopste?

DarioGTI

najbolja zastita je mehanicka zastita !!!!

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Mihajlod

E sad sam okrenuo par telefona. Prosto ne mogu da verujem koje razlike u cenama. HIT Auto je takva deracina da to nije normalno. Kod njih je alarm sa ugradnjom 320e a kod ostalih 240e a nasao sam i za 200e. Sve ovlasceni servisi. Isto je bilo i za zvucnike. HIT auto 4800din ja ugradio za 2700din u drugom ovlascenom. Necu da reklamiram ali ljudi pazite na cene, nije 100e za bacanje.

kiconix

Jeste off topic ali moram da napomenem da smo HIT auto do sada svi stavili na crnu listu.
PS. Meni jos nisu isporucili prekidac za zakljucavanje zadnjih podizaca, a proslo je samo 2,5 god. :badmood:

Veterinar

Kiconix, uskoro ce, ne brini...  :)
Sto se zastite tice, imam Zeder od prvog dana, a tada je priznavana garancija. Prijatelj ima Lagunu sa sapom, koju su mu pokusali ukrasti prosle nedelje. Cuo je "majstore" u 5 ujutro i izleteo pred zgradu. Auto je radio u mestu, razbijen leptir prozor... Ne znam ceo scenario.

Jeca

#6
pri kupovini u AC Markovic nudili su mi ugradnju SAPE za 5ooo dinara skuplje nego da odem direktno tvrdeci da nemam prava na tako nesto iako sama SAPA ima sklopljen ugovor drugaciji sa auto kucama,ko je u pravu?Zaista mi je svaki dinar potreban pa mi se ulud ne baca, :help:

krle

Uzmeš Lavlju Kandžu i rešiš se brige oko garancije.
Jeste da je to skalamerija kojoj treba naći prostora za držanje u kolima tokom vožnje.   
Ja sam se odlučio na ovaj vid zaštite odmah po kupovini vozila.

Jeca

 :hm:,to bas ne bih volela,oni koji je imaju poprilicno su nezadovoljni svim ostalim sto ona pruza~teska je,odlaganje a moze i da ubije ori sudaru po testovima..sapa ipak samo moram da vidim gde je zapelo..

MajorSoul

Moj primer: Kupio sam novu Hondu Civic pre par godina i naravno samo inicijativno otisao i ugradio Zeder.
Nakon toga auto nije hteo da upali jer je senzor koji meri centar letve bio prekinut (samo laser ne zica) i kompjuter nije znao gde je sredina i blokirao je paljenje auta zbog bezbednosti.
Slep sluzba do servisa... U servisu hteli da mi ukinu garanciju, vikali na sve strane, ma svasta je tu bilo i na kraju kad sam im rekao da je meni bitnije da sacuvam auto nego da mi oni nesto garantuju zacutali se i naravno garanciju nisam izgubio.
E sad to je primer sa Hondom i njihovim servisom. Koliko sam citkao po forumu i uopste na netu, Dacia vozila se ne kradu, uglavnom ih obijaju jer su brave sr**nje pa cupaju radio i sta vec mogu da uzmu, tako da ti mozda ceo taj sistem i ne treba. Ulozis u nekoh kvalitetnijeg pistavca koji ce da se dere za sve pare, plus uzmes full Kasko i ne brines..

:wind:
..need more buttons..

Saša

Citat: Veterinar poslato 15.09.2009. - 21:24
Auto je radio u mestu, razbijen leptir prozor...

To znači da je zaštita već bila savladana, zar ne?
Ja sam već jednom išao (6 meseci posle ugradnje) da mi u ACM dotegnu šapu, jer se pri svakom okretaju volana čulo nešto kao "klang", tj. neki sklop je dobio "luft".
Na moje pitanje "majstore, da mi ne padne ta šapa na prste, jel to sigurno?", dobio sam smiren odgovor: "ne, ne, nema šansi, to se samo malo olabavio jedan nevažan zavrtanj" :fiju:
Epilog, opet ima "lufta", ovaj put ću ja biti majstor...

Veterinar

Nisam siguran. Kod Sape mislim da nema blokade paljenja. Kod Zedera ima.

Saša

Nema blokade paljenja kod Šape, naravno.

Auto je radio, kažeš?
A gde je zaštita paljenja kodiranim ključem?
Od danas, auto u garažu, traktor ispred garaže i skidam jedan točak traktoru.  :D

Jel ima neki jeftin traktor na prodaju?


MajorSoul

#13
Kod Zedera, a i kod Sape moguce je normalno upaliti auto. Ali to je sve sto moze.  :hall:
Jedini nacin (za sada) za kradju auta koje ima Zeder je da ga spakuju na neki sleper i odnesu.

@ Sale - Moras autom i negde da odes... kazu najbolje lokacije za kradju su veliki trzni centri, garaze u podrumu, veliki i prostrani parkinzi na NBG, cak im takvi vise odgovaraju od onim zavucenih i mracnih (po statistici naravno).

Meni kad dodje auto, ja cu probati da se dogovorim sa ljudima da ugradim Zeder. Ako mi budu pretili garancijom, onda cu full Kasko da uzmem, pistavac (stavicu onu kamionsku sirenu) i vozi misko :)
:wind:
..need more buttons..

krle

Citat: Veterinar poslato 15.11.2010. - 13:48
Nisam siguran. Kod Sape mislim da nema blokade paljenja. Kod Zedera ima.
:to:


"Autosigurnosni sistem ZEDER je najnoviji i najsavremeniji vid zaštite automobila od krađe. To je mehanička zaštita koja se ugrađuje na vratilo volana i na taj način vrši blokadu upravljačkog sistema kao i elektro blokadu paljenja motora. ZEDER se lako ugrađuje, pri montaži se ne dira letva volana a elektro blokada vozila se vrši ne zavisno od kompjutera automobila."

     
http://www.zederlock.com/zederlock/home.php?type=zeder


"ŠAPA SYSTEM je cilindarska brava sa kodiranim ključem za blokiranje vratila upravljača vozila i zaštitu motornog vozila. Princip rada brave je sledeći: cilindarska brava ima kodirani ključ sa velikim brojem kombinacija ( preko 50.000 ) praktično ne ponovljivim koji ulazi u otvor brave.
Šapa system se montira na vratilo upravljača i pričvršćuje posebnim nosačem a čep za zabravljivanje ulazi u otvor na prstenu koji je predhodno pričvršćen na vratilu upravljača.
Pri montiranju, između segmenata sistema (sistem se sastoji iz četiri rasklopive komponente, koje spajanjem čine jednu celinu) fizički se uništavaju spojevi a dodatnu sigurnost predstavlja i ubacivanje tečnog metala tako da je nemoguće demontirati sistem bez oštećenja. Sistem ima svoj noseći adapter za telo vratila upravljača (prsten koji se pričvršćuje za vratilo upravljača) i svoje telo u radijalnom pravcu prema vratilu u kom su smešteni cilindar brave i produženo vratilo sa trnom koji zabravljuje vratilo upravljača. Kada je sistem zaključan cilindar je u otvoru prstena, prethodno pricvršcenog za vratilo volana onemogućava se okretanje prstena a samim tim i vratila upravljača. Sama cilindarska brava po konstrukciji onemogućava "češljanje" cilindara brave radi postizanja otključavanja brave. Princip rada brave je pravilno izabran i omogućava postizanje cilja: sprečavanje ne ovlašćenog odvoženja motornog vozila. Princip rada brave je takav daje uvek zaključana kada god se izvadi ključ, a s obzirom da položaj cilindra definiše iskljucivo vozač (odnosi se na zaključavanje i zaključavanje sistema) i to isključivo kada je brava otključana, isključuje se bilo kakva mogućnost samozaključavanja u toku vožnje jer ne postoji mogućnost da se brava otključa i promeni položaj cilindra bez ključa."

http://www.sapasystem.com/Srpski/index.htm