Kit za reparaciju gume

prethodna tema - sledeća tema

silent

Citat: Keka poslato 13.07.2015. - 12:07
Ako se dobro seam, procedura je sledeca: nakon vadjenja eksera/srafa/dopuni sam rupa se malo prosiri onim svrdlom. Zatim se kroz silo stavi cep, gura se u rupu. Svrdlo sa unutrasnje strane rupe ima ostricu, koja u jednom momentu presece cep, a on, posto je lepljiv, ostane u rupi.

To je, u suštini, to. Na jednom forumu sam pročitao i ovu caku: nakon umetanja tog šila, potrebno ga je zaokrenuti za 90° i izvući, čime postižemo još bolje naleganje čepa na rupu koju smo prethodno proširili i izravnali svrdlom.

Loganovac

Ta "caka" se nalazi u uputstvu za korišćenje seta.  :rtfm:
Svrha je presecanje trake u unutrašnjosti gume kako bi se alat oslobodio i izvukao napolje. Naravno, forumaši obično imaju svoju teoriju, filozofiju i praksu...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

silent

U uputstvu mog seta se ne nalazi.

A za ovo treće si u pravu, i na drugim forumima vole da mrse m00da, ne samo na ovom.

Loganovac

 :to:

Posle Kiconix-ove opaske da nisam u pravu (mislio sam da je potrebno gumi prići sa obe strane jer sam video da vulkanizeri tako rade), zainteresovao sam se za način upotrebe ovakvih setova i na netu pronašao više uputstava, jedno od njih je recimo ovo.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Sustina je ista, prepumpati gumu i odraditi cepovanje sto brze. Na kraju prekontrolisati pritisak.
E sad, koliko je to brzo u amaterskim rukama, ne znam. Gledao sam vulkanizere kako to rade, izgleda vrlo brzo i jednostavno, ja nikad nisam probao.

dekiv68

Kako sam kupio auto sa fabričkim plinom nisam dobio rezervni točak niti dizalicu, već samo ključ za odvrtanje šrafova na točku  :fiju: i set za reparaciju (kompresorčić 12V za na upaljač sa masom za zapušavanje), a planiram da u Grčku putujem kolima nadolaze mi sledeća pitanja:
1. Da li se upustiti u avanturu i na put dug 750km x 2 ići sa dotičnim setom za reparaciju (ima se i besplatna Reno pomoć na putu, ali se ne zna kako to funkcioniše u Grčkoj, Makedoniji pa i u Srbiji)
2. Da li, gde i po kojoj ceni kupiti rezervnu felnu, gumu i dizalicu (polovne ili nove felne i dizalica)
3. Kako me čeka nabavka zimskih guma, a volim da ih sam menjam - komplet felna + guma, bez vulkanizera, da li je pametno kupiti 2 felne + 2 zimske gume pa jedan točak sa zimskom gumom staviti kao rezervni do Grčke (uz nošenje seta). Kasnije, pre zime mislim kupiti još 2.
Baš puno nedoumica

Ivan91

Ja nikako ne bi isao sa setom za reparaciju, a kao alternativu bi uzeo copavac.
Ja uzeo cim sam uzeo auto, na buvljaku za 40e i ne vadim iz gepeka.

dekiv68

Kojih dimenzija treba da bude ćopavac?

Uzgred nazvao ovlašćenog i cena felne čelične je 9000 dinara, a dizalice 7.300.
Sad se vidi koliko im je isplatljiviji set za reparaciju.
Ili ću voziti sa njim ili moram tražiti felne na jeftinijem mestu.

kiconix

Na pocetnoj strani foruma uneses pojam u polje pretrage. 99% vec postoji resenje problema.
:to:

ivan-bgd

Ćopavac kupiš polovan od golfa III,15'' samo se centralna rupa na strugu proširi.

silent

Mislim da ovo nije loše nositi za sitnije popravke, u kombinaciji sa kompresorom.
Za veća oštećenja, naravno, rezervni točak.


mladja73

Citat: dekiv68 poslato 21.04.2017. - 08:21
Uzgred nazvao ovlašćenog i cena felne čelične je 9000 dinara, a dizalice 7.300.
Sad se vidi koliko im je isplatljiviji set za reparaciju.
Ili ću voziti sa njim ili moram tražiti felne na jeftinijem mestu.

Ja sam svojevremeno kupio celicne felne kod Zeljka. Montirao sam zimske pneumatike na njih i zadovoljan sam. Sigurno je jeftiniji od ovlascenih.
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

miki-bgd

Krstevski ima u ponudi celicne felne povoljno.
Barem tako pise na sajtu http://www.reno.rs/akcije.html "- Čelične felne 14 i 15 coli Renault i Dacia od 3600 rsd !"

Ja sam pre 5 godina uzeo celicne felne 15" u TTD koji vise ne radi, cena je bila oko 3500 po felni. Isto montirao zimske gume, sve se kotrlja bez problema.

Veterinar

Upravo. Verujem da bih kupio dve felne i dve gume, pa iduće godine isto. Po jedan točak koristio uvek kao rezervi...

miki-bgd

#59
Isto i kod mene situacija :dobro:
Kad sam uzimao, mislim da je Wintera bila 4500, pa me je ceo zimski tocak izasao oko 8000 - sto je bilo slicno kao zimska guma (nezgodne) dimenzije za 16" (195/55/16).

Od tada jedan tocak iz "suprotne" sezone je u rezervi, i to mi je najbolja varijanta - samo zamenis tockove pred sezonu.

Sto se tice k*ta (<-- haha, cenzurisano  :laugh1: ) za reparaciju pod pritiskom, davno sam dobio informaciju od nekog vulkanizera da nije bas dobar po gumu  :ne:

Sto se tice dizalice, kupi bilo gde  :D  Naravno, preporuka je ona hidraulicna krokodil, ima za oko 2500, ali gledaj da ide sa koferom, da bude prakticno i za odlaganje u gepeku.
Ima ih i u Uradi sam, ali je cena nesto veca.
http://uradi-sam.rs/proizvod/dizalica-hidraulicna/
https://www.kupindo.com/Prateca-oprema/18555621_dizalica-krokodil-2-t
https://www.kupindo.com/pretraga.php?Pretraga=dizalica&CeleReci=0&Grupa=161
http://www.kupujemprodajem.com/search.php?action=list&submit%5Bsearch%5D=Tra%C5%BEi&dummy=name&data%5Bkeywords%5D=dizalica%20krokodil&return_url=aW5kZXgucGhw