Kit za reparaciju gume

prethodna tema - sledeća tema

Jovunalola

Moja sestra se dva puta usrećila sa troje dece i tim kompletom za krpljenje gume tako što je čekala na putu po dva sata da tata stigne do nje sa rezervnim točkom jer je oba puta guma bila isečena a Touran fabrički nema rezervnu gumu. I to je sve bilo u gradskim uslovima.
There is always an exception to the rule: I before E except after C... so we come to the "seize", like in SEIZE THE DAY!  :)

Loganovac

Lepo si rekla "sestra". Što brat nikad nije isekao gume?  :Smiley:

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ivan-bgd

Zar nije uočila i osetila da je guma ,,umrela,, nego vozila na felni dok je nije isekla.... :ces:

Veterinar

Kako je malo potrebno da tema ode u zanimljivom smeru...

@Hibernacija

"Postignut pritisak 1.9 bara (znaci kao prvo ne znate koji vam je pritisak a drugo to je toliko malo da se jedva moze voziti."

Pritisak od 1,9 bara je nesto manji od 2 bara (ili 2 Atm (razlika je zanemarljiva)), sto je gotovo uobicajen pritisak u gumama na nekoj od osovina.


kiconix

Zbog  :offtopic:, biće briskanja i uzaludnog pisanja.

Andrix

Da obnovimo temu, iz druge ruke / poznanik koristio 2 puta motul crni kit za reparaciju gume, bile su mu 185/15, oba puta max ucinak = naduvano od 0 do preko 2 bara, zapusena rupa, nastavljena voznja. Oba puta posle reparacije vozeno preko 30 km i  kad je otisao kod vulkanizera , samo istresen prah iz unutrasnjosti i bez problema stavljena zakrpa. Mislim da vredi imati ovaj kit za put, pa ko nece da se cima oko zamene, samo ga usprica.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

jasho


silent

Kupio sam ovaj set za ˝čepovanje˝ pneumatika, zlu ne trebalo. Imaju ga u Uradi Sam, košta 250 dinara.


Loganovac

 :to:

Nego, jedno praktično pitranje: čime misliš da demontiraš i montiraš gumu, za čepovanje je potreban pristup sa obe strane, spolja i iznutra, ako se ne varam?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix


Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Ako se dobro seam, procedura je sledeca: nakon vadjenja eksera/srafa/dopuni sam rupa se malo prosiri onim svrdlom. Zatim se kroz silo stavi cep, gura se u rupu. Svrdlo sa unutrasnje strane rupe ima ostricu, koja u jednom momentu presece cep, a on, posto je lepljiv, ostane u rupi.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Posle toga treba napumpati gumu.A kad krenete da pumpate,shvatićete da je mnogo lakše i brže bilo zameniti točak.I ne računajte na onaj mali kompresor,njemu treba mnogo vremena jer mora da se hladi povremeno.

Loganovac

U međuvremenu sam pronašao neko uputstvo za upotrebu seta sličnog onom gore. Kaže da se prvo napumpa guma pa se onda krpi na način kako je Keka napisao. Po završenom postupku se proveri pritisak / dopumpa.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix