Kit za reparaciju gume

prethodna tema - sledeća tema

Raja

Valjda obrnuto?

Kit za reparaciju zbog sebe a ćopa zbog milicije. :hihi1:

Aleks

@petar313   Kit koji si kupio je ok :dobro:, samo sto ti pored njega treba pumpa ili kompesor na 12V da napumpas zakrpljenu gumu.

petar313

 :dobro: Tako je. Zaboravio sam da napomenem.
Imam pumpu u gepeku od prvog dana.
Godina proizvodnje 1967.  :Smiley:

P.S. Kit me je koštao 445 din. Aukcija na Limundu.


plavusica

#18
A čime ćete da izvadite ekser zabijen u gumu ? Prstima ?

Loganovac

Ničim - napuniš sprejem i voziš. U par navrata sam vozio ekserčinu u gumi po više od mesec dana i tražio zbog čega moram svake nedelje da dopumpavam gumu. Hoću da kažem, tubeless gume odlično "dihtuju" sa ekserčinom u sebi...  :hihi:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

petar313

Između ostalog, u prtljažniku imam 4 vrste klešta.  :ne:  Trebaju mi zbog posla zbog kod sam i uzeo ovaj auto. 

Moraću da nađem odgovarajuću temu u pričaonici pa da napišem šta sve od alata držim u prtljažniku.

Ovaj kit sam uzeo najviše iz radoznalosti. I dalje vozam rezervni točak u prtljažniku. Ali hoću da, kada mi zatreba ceo prtljažnik, mogu da ga izbacim i budem legalan.
Mislim da  se događaju slučajevi kad se pocepa guma sa strane i ne može više da se okrpi. Tu pomaže samo rezervna.
A događa se i da se poderu dve. Ali ne treba biti toliki paranoik.  :Smiley:

Meni se desilo na loganu da sam vukao ekser u gumi duže vreme. Nemam predstavu kolikod dugo, jako malo je ispuštala. Otkrio sam kad sam prao game. Vulkanizer je porpavio za nekoliko minuta, bez skidanja točka, sa ovim "crvićima".

Imao sam sad vremena da malo više naučim o krpljenju guma i ustanovio sam da sam uzeo pravu stvar.
Nadam se da taj kit nikad neću  upotrebiti.

Veterinar

Citat: petar313 poslato 01.06.2011. - 22:28
Moraću da nađem odgovarajuću temu u pričaonici pa da napišem šta sve od alata držim u prtljažniku.

http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=671.30

Andrix

I moje je misljenje da po gradu vadim rez.tocak ali da za svaki slucaj imam kit za repara.gume, a kad se krene na dalje rez. u gepek...Nego da li je iko imao iskustva za koriscenjem k*ta za rep.gume i kako se pokazalo, marka ,postupak...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Aleks

Ja nemam nameru da ga vadim! A sta ako aknem u neku rupu ili otvorenu saKtu, pa ode felna ili se isece guma? A stalno negde zurim... Neka fala, ne nosim ga na ledjima.  :c0:

miki-bgd

Posle kradje rezervnog tocka, isti nosim samo na duze puteve, po gradu samo kit za reparaciju, zbog zakona. Ima ko da pomogne ako se nesto desi.

Sto se tice k*ta za reparaciju, jedan vulkanizer mi je toplo preporucio da isti ne koristim. Ne secam se tacno sta je rekao, ali je nesto u fazonu da isti osteti gumu.

Zoran

Ja mislim da se oštećuju žice u gazećem sloju prilikom turpijanja rupe da bi mogla šnjira da prođe.
Sam svoj gazda - vazda.

Andrix

Prenosim post sa drugog foruma///
ADAC (Nemacki auto klub) je testirao sprejevi od 7 do 115 Evra.
Sve u svemu sve ispod 80 Evra nije za pohvalu.
Prednosti su:
- Ne zauzima puno mesta
- Mala tezina
- Premium setovi mogu da pupune rupe do 5mm (Latex)
- I najvaznije: Lako se krpi guma

Mane:
- Samo za manje rupice (Pogotovo jeftiniji sistemi kao sto su: Nigrin, Sonax, MP Profil...)
- Postignut pritisak 1.9 bara (znaci kao prvo ne znate koji vam je pritisak a drugo to je toliko malo da se jedva moze voziti.
- Ventil mora da se menja jer se zapusi
- Samo ako je rupa na profilu (ako je sa strane ne funkcionise)
- Nisu utvrdili da se zbog minimalne manje tezine stedi gorivo
- Bolji setovi imaju mali 12V kompresor. Koji i sprecavaju da udje vlaga (vlaga moze da odvoji profil od gume: Opasnost)
- Boce o kojima mi pricamo (bez kompresora) su jeftinije i same pumpaju gumu. Ali ima samo jedan pokusaj.
- Bolji setovi kostaju vise nogo rezervni tocak.
- Posle upotrebe voziti 20km/h da bi se smola raspodelila. Posle max 80km/h i najdalje 200km.
- Ne sme se koristiti na niskim temp. (zavisi od proizvodjaca 10-20 stepeni)
- Ako ipak opet izadje vazduh iz gume moze doci do ostecenja felne (tek onda je skupo)
- Za sve setove: Reparacija je samo privremena i ne sme da se vozi kao sa dobrom gumom. Ostecenja koja su ovako sanirana ne mogu se vise popravljati i prepravljati (Ima neki najnoviji proizvod koji puni rupu sa mikro staklena vlakna kod kojeg to ne vazi. Ali taj proizvod je jos u fazi testiranja i nije na trzistu.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

miki-bgd

Ko ipak uzima sprej, da pazi na dimenziju za koju je namenjen. Ne secam se tacno, ali znam da ovi kojih ima najvise da se prodaju su bili za felne 15 cini mi se, dok je meni trebalo 16, pa zamalo da uzmem neodgovarajuci.

Loganovac

Pa šta misliš koji je veći, onaj za 15" ili za 16"? Ne vredi to ništa brate bez dimenzije gume.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

miki-bgd

U pravu si, hvala, zaboravih da pomenem, i dimenzija gume je svakako bila u pitanju  :ziveli: