Kilometraža

prethodna tema - sledeća tema

taxista1974

309000, sve na gas, bilo je problema, sad sve vise.

neskafa

Kakvi problemi?

taxista1974

Citat: neskafa poslato 08.05.2009. - 09:15
Kakvi problemi?
Uglavnom sa BRC sekventom. Skup za odzavanje, osetljiv na prljav gas. Zamena membrana u isparivacu 100 €, zamena se preporucuje na 80000, gasna dizna 100 €, ja sam zamenio dve, a i ostale su pred crkavanjem. Postoji resenje, Poljski Zavoli sekvent, mnogo bolje podnosi prljav gas, skoro duplo jeftiniji za odrzavanje, 4 dizne 120 €. Ja sam isparivac zamenio Zavolijevim i prezadovoljan sam. Toliko o gasu, a servisi u garantnom roku su posebna prica, kao i odzavanje posle isteka garancije.

Munze

A šta je sa ostatkom auta :conf:

taxista1974

Citat: Munze poslato 09.05.2009. - 10:50
A šta je sa ostatkom auta :conf:
U globalu zadovoljan. Mada, od stalne voznje na gas benzinske dizne su pred crkavanjem, resenje je pranje na svakih 10000, kosta oko 25 €. Motor je jos ok, za ovu kilometrazu samo jednom sam kontrolisao ulje. Cela poenta auta je da fabricki deo koji skinete nikad vise nece biti zamenjen tako kvalitetnim. Ima jos dosta sitnica, trebalo bi vremena da se sve ispise.

Munze

Samo polako, nikuda ne žuri. :lazy:
Kada budeš imao vremena, piši ovde svoja dosadašnja zapažanja. :jea:

taxista1974

Citat: Munze poslato 09.05.2009. - 11:31
Samo polako, nikuda ne žuri. :lazy:
Kada budeš imao vremena, piši ovde svoja dosadašnja zapažanja. :jea:
Ne mogu svega da se setim, ako neko ima neko konkretno pitanje, rado cu odgovoriti, poucen sopstvenim iskustvom.

OmegaT101

Kod tih 309000 km problemi koje si naveo vezani su za upotrebu plina i plinske instalacije, kako je s lakom i korozijom. Pretpostavljam - taksi vozilo (ogrebotine do živog lima, ili do katofreze). Kakvo je stanje, kilometraža promjene kočionih obloga, diskova, kvačila? Hvala

duschann

Moja Dacia je prešla negde oko 150000km,bila je do skoro u taxiju,i za tih 150000 bukvalno ni jedan ozbiljniji kvar se nije desio.Pločice odgovaraju od Renaulta 5,menjao na svakih 25-30000km,diskovi su na 70000km obrađivani,a na 110 ili 120000 zamenjeni.Set kvačila zamenjen na 140000.Paknove do sad nisam menjao.Ako se setim još nečega,napisaću.

ijanjic

I ja sam imao problem sa membranom. Crkla je na 25.000km ali mi je serviser priznao garanciju. U poverenju mi je rekao da se to retko priznaje kod nas jer nam je gas izuzetno prljav. Posavetovao me je da promenim gasnu stanicu na kojoj naj cesce tocim plin sto sam i ucinio. Takodje nije znao da mi preporuci gde je plin kvalitetniji pa od tada po sopstvenom nahodjenju sipam iskljucivo na LukOil pumpama i za sada je OK.
Ako moderator smatra da je OK, mogao bih da navedem gde sam ranije sipao gas kao i servis u kome odrzavam gasni uredjaj jer smatram da su do sada bili izuzetno korektni.
Inace, presao sam 45.000km i do sada osim te membrane nisam imao ni jedan problem, niti sa autom niti sa gasnim uredjajem. Samo redovni servisi sto je verovatno i normalno za tu kilometrazu.

taxista1974

Citat: OmegaT101 poslato 10.05.2009. - 08:48
Kod tih 309000 km problemi koje si naveo vezani su za upotrebu plina i plinske instalacije, kako je s lakom i korozijom. Pretpostavljam - taksi vozilo (ogrebotine do živog lima, ili do katofreze). Kakvo je stanje, kilometraža promjene kočionih obloga, diskova, kvačila? Hvala
Na zadnjim rubovima, donjem delu prednjih krila, voda i rizla, koju u mom gradu bacaju u izobilju, su ucinili svoje. Boja je oljustena a poceli su da se pojavljuju i prvi znaci korozije na ogrebanim mestima. Plocice traju od 25000 do 30000, sto je uobicajen interval zamene.  Diskove promenio na 180000 bez prethodne obrade, sto im na neki nacin i smanjuje vek trajanja. Set kvacila na 240000, ali se sad javlja problem saltanja iz vece u manju brzinu, ponekad je otezano. Desava se na nekim vozilima i na manjoj kilometrazi, iako set nije menjan. A ima slucajeva gde manjac i posle 300000 perfektno funkcionise. Da li je do podesavanja ili menjaca, ne znam. Paknovi mogu da sluze i preko 150000 iako vam u servisu menjaju na 60000.

taxista1974

I na 318800 km nove zamene delova, lezaj prednjeg levog amortizera, cena 1100 din, nosac termostata, napukao i poceo da ispusta rashladnu tecnost, cena 850 din, leva spona, 1650 din, fabricka je zamenjena na 140000. Ugradnja delova 1200 din. :rtfm:

sinnet

Taxista, kako te sluze pumpa za vodu, alternator i elektropokretac? Troska li ulje?
Sve tece,a narocito se u tome istice Dunav.

taxista1974

Citat: sinnet poslato 09.06.2009. - 12:03
Taxista, kako te sluze pumpa za vodu, alternator i elektropokretac? Troska li ulje?
Pumpu za vodu zamenio samo jednom, mada mi je na redu veliki servis pa cu je menjati, oko 50 €, na alternatoru sam menjao remenicu, nesto posle 200000. Na zalost, uradio sam jeftiniju varijantu, pa mi to sad pravi probleme sa linijskim kaisem. Elektropokretac extra fercera, jedino mi se jednom popustio kablic od struje, nista strasno. Ulje jos uvek ne trosi, mada dizel varijanta posle 20000 pocinje da trosi oko pola litra na 10000. :ces:

sinnet

Iiiihaaaaa...gde je 200,tek sam na 45. Koliko ce motor da sluzi zavisi od toga ko ga je, i kako koristio,koliko ja vlasnika promenio,odrzavanja...itd. Neko je u stanju da ga sahrani i na 10.000km. Ti si primer da to moze i preko 300.000 bez vecih problema. Zelim ti jos 309309.

Sve tece,a narocito se u tome istice Dunav.