Ponuda za kupovinu felni

prethodna tema - sledeća tema

zac

Citat: YUgisa poslato 26.07.2012. - 22:38
Pod odredjenim uslovima preuzimaju opterecenje ;)

Kada su zavrtnjevi otpusteni ili loseg kvaliteta pa secnu i pokrive se...  :nami:

Ljota

.... a da bi to sprečio gume pumpaš na 50%,...... :whistling:

DrJekyll

http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=690.msg24875#msg24875 za nastavak cele priče :kava:

A kolega nek se javi posle da li pašu te felne ili ne....što je i TEMA   .
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

cika mili

#18
Citat: žac poslato 26.07.2012. - 21:48
Nisi nikada video felnu od starog Renoa 4 ili Od Spaceka...Dijane, Tavrije ....???... ima ih dosta.
Centralni otvor ne nosi nikakvo opterecenje ,sem sto pomaze prilikom montaze tocka, posebno kod vecine danasnjih vozila koja imaju zavrtnjeve umesto  brezona.

Čitao sam na netu da je centralna veoma važna,te da ako je veća,no što treba,pucaju šrafovi.tj."ode glava".Kupio sam polovne alu od "kolege" s drugog foruma.Bile na Meganu III i kupljene su u ovlašćenoj AK.Centralna rupa je 66,1.Da bi pasale,stave se prstenovi,koji centralnu "svedu" na 60,1,koliko je na Meganu III.

@YUgisa šta je "Pa6"?

Loganovac

 :hihi: Na netu možeš da pročitaš i da je viđen NLO iznad Požarevca i još mnogo toga...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac

@cika mili, pored onog sto sam napisao, samo da dodam da je centralni otvor bitan za centriranje tocka prilikom montaze, posebno kod AL-felni, koje su od mekseg materijala od celicnih, i sa velikom razlikom u precniku glavcine i centralne "rupe" bi dolazilo do habanja srafovskih otvora prilikom zavrtanja (montaze)...vremenom bi doslo do elipsastih "rupa"...zato se na AL-felne montira odgovarajuci prsten koji odgovara precniku glavcine (smanjuje zazor i olaksava vodjenje zavrtnjevima). Inace sve da centralni otvor "nosi" onda bi glavcina a i otvor felne morao biti konusan, u tom slucaju bi zavrtnjevi samo pridrzavali tocak,  a sve sile bi trpeo centralni otvor na felni. 
Znaci valjda je sad jasno da centralni otvor na felni ne trpi nikakvo opterecenje, vec zavrtnjevi koji iz tog razloga i imaju konus kod glave. . 

cika mili

#21
Citat: Loganovac poslato 28.07.2012. - 09:57
:hihi: Na netu možeš da pročitaš i da je viđen NLO iznad Požarevca i još mnogo toga...

Кad sam napisao "na netu",nisam mislio na sajtove tipa "treće oko",...,već na jedan respektabilan ( bar se meni čini-možda grešim ) naš forum,posvećen "određenoj" marki francuskih automobila.

@Žac,ako je tako  :to:.

Slatibarfast

Ja na Loganu već tri godine i bar 40.000 kilometara imam BBS felne za WV / Audi, kupljenje preko Limunda, sa gumama 196 65 15. Centralnu rupu mi je metalostrugar razbušio na 60,2 mm i sve je kako treba. Naravno, pazio sam na ofset i sve ostale bitne faktore. Pre nego što sam ih kupio, dugo sam se bavio ovom temom i zaključio da zaključka nema. Naslušao sam se svakakvih priča i pročitao razne teorije po ozbiljnim sajtovima. Da centralnu rupu ne treba razbušivati, jer metalostrugar nikada ne može da je napravi idealno, da ona nosi najveće opterećenje, kao i da to nije bitno, jer konusi šrafova šteluju točak... Za svaki slučaj, prvih 1000 kilometara sam vozio veoma oprezno po gradu i na kraju sam otišao do Niša, pa kod mehaničara da pogleda kako mu se čini... Jedino što sam zaključio je da je sa petnaesticama i širom gumom auto dosta udobniji i stabilniji. Sada imam Dustera i nameravam da izvedem sličnu operaciju čim finansije dozvole, da bih imao letnji i zimski komplet guma. Naravno, trudiću se da nađem felne koje odgovaraju bez budženja, ali ako iskrsne nešto povoljno...