Kilometraža

prethodna tema - sledeća tema

taxista1974

#15
Citat: sinnet poslato 10.06.2009. - 21:10
Iiiihaaaaa...gde je 200,tek sam na 45. Koliko ce motor da sluzi zavisi od toga ko ga je, i kako koristio,koliko ja vlasnika promenio,odrzavanja...itd. Neko je u stanju da ga sahrani i na 10.000km. Ti si primer da to moze i preko 300.000 bez vecih problema. Zelim ti jos 309309.


:friends: Hvala na lepim zeljama. Licno mislim da auto duze trje ako se vise vozi, normalno, uz redovno odrzavanje. Vidjao sam i aute na maloj kilometrazi kojima je sistem izduva korozirao. Na mom jos ni peckice nema. Tesko da ima vremena da se ohladi. Motor takodje. U ponedeljak ujutru je startovan, tek sad pravi pauzu do ujutru. Presao malo manje od 800 km. :write:

Drinski67

#16
Od oktobra 2006, presao sam 45000km sa 1.5dci motorom... ne trosi uopste ulje... cak su mi poslednja 2 puta sipali 2-3 mm ulja preko gornje crte, pa sam trazio da ga izvade...

Ponekad mi se desi da ne mogu da izbacim iz brzine, ali moguce je da sami sam kriv tako sto nisam pritisnuo kvacilo do kraja... jos uvek istrazujem taj problem... vise verujem da u zelji za brzom reakcijom povucem rucicu menjaca, pre nego sto stisnem do daske kuplung... a moguce je i da je papucica kuplunga previse blizu levog blatobrana pa me lim sprecava da stisnem do kraja papucicu...

Je li imao neko slican osecaj?
Logan 1.5DCI, Laureat pack New Edition od 2006
Opel Kadet 1.6D 86' godiste do 2006

taxista1974

Citat: Drinski67 poslato 17.06.2009. - 09:34
Od oktobra 2006, presao sam 45000km sa 1.5dci motorom... ne trosi uopste ulje... cak su mi poslednja 2 puta sipali 2-3 mm ulja preko gornje crte, pa sam trazio da ga izvade...

Ponekad mi se desi da ne mogu da izbacim iz brzine, ali moguce je da sami sam kriv tako sto nisam pritisnuo kvacilo do kraja... jos uvek istrazujem taj problem... vise verujem da u zelji za brzom reakcijom povucem rucicu menjaca, pre nego sto stisnem do daske kuplung... a moguce je i da je papucica kuplunga previse blizu levog blatobrana pa me lim sprecava da stisnem do kraja papucicu...

Je li imao neko slican osecaj?
Verovatno nisi pritegao kuplung do kraja, meni licno se to ponekad desava, narocito u izvlacenju i zelji da sto pre presaltam. Sto se tice motora, moj kolega gazi 340000, 1,5 dci, i na 10000 dosipa oko pola litra, sto je za te uslove eksploatacije beznacajno. A takodje vidjam likove koji na mnogo manjoj kilometrazi, dosipaju obicno, mineralno ulje. Ali voze tudja kola, pa ako vlasnik ne brine, sto bi oni. Gomila idiota zbog kojih ostale tupadzije kude Logana. :ranting:

taxista1974

I na 330174 km doslo je na red sredjivanje glave motora. Ali napominjem, velikim slovima, do toga je doslo zbog moje lenjosti i neozbiljnosti. Ventile nisam stelovao skoro celih 80000, sto je totalno suludo. Za 1,4 motore stelovanje ventila je propisano na 30000. Rezultat moje gluposti su, vremenom pretegnuti ventili a cim su pretegnuti izgore. Na trecem cilindru kao da nije ni bilo kompresije. Simptomi su bili sledeci, na leru je nemirno radio, do 3000 obrtaja trokirao, potrosnja otisla u p m, a brzina nikakva. A uz sve to dodju na red kaisevi i sve tako redom, sto ce reci jedan ogroman servis. O cenama i efektima popravke, sutra. :bonk:

Zoran

 jeli moguće da uopšte nisi mjenjao regler na alternatoru pošto četkice znaju biti potrošene već na 100000 km?

                                                                                                                                        Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

taxista1974

Ostao sam duzan odgovor na zadnja dva posta, jedan moj i jedan Zoranov. Ovo sredjivanje me je kostalo 450 eura, a u to je ukljucen kompletan veliki servis, novi ventili, ravnanje glave, dihtunzi, od glave i poklopca, i rad. Cifra velika, ali i veliki posao i dosta delova. Od tada sam presao jos 130000 km, uz redovno stelovanje ventila na 30000 i nema nikakvih problema. Na alternatoru sam menjao remenicu, sa radom nesto oko 60 eura i uz remenicu lezajeve, majstor preporucio. Na 440000 menjao sam kablove svecica, prvi put, cena je bila 3150 din, rad moj.

Zoran

Čestitam za kilometražu i hvala za odgovor. Mene lijepe uspomene vežu za taxi jer sam i sam bio taxista 1988 do 1993 g.Ja namjeravam za nekih desetak godina da dosegnem tvoju sadašnju kilometražu. Sada imam 39900 km a auto je star 10 mjeseci.

                                                                               Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

taxista1974

Hvala, tebi i svim ostalim vlasnicima Dacie zelim bar pribliznu kilometrazu.  :aplause:

david

Ovo je za svaku pohvalu  :hall:  :aplause: :dobro:

taxista1974

Pre neki dan, tacnije u petak, na nesto preko 466000, pukne mi sajla od kvacila. Vec je bila naceta, kvacilo je bilo tvrdo. Kupio u Uzicu za 1300 din, ista je i za benzinca i za dizela, a pre dve god, kupio sam je kolegi u ovlascenom servisu za 6000 din. Kakav je kvalitet pokazace vreme. 

silent

Originalna sajla ti je trajala svu ovu kilometrazu? (zapravo 10 puta oko zemaljske kugle :)

p.s. Juce sam bio u Ivanjici, prolazio kolima pored taxi stanice i bas gledao da li cu ugledati taj legendarni logan :) Puno ima crvenih, nisam mogao da ga prepoznam.


taxista1974

Aha, prvi put sam je zamenio. Trebao si da svratis da me potrazis, mogli smo otici na kafu.

Zoran

Ja sam na R5 kupovao zamjenske sajle za kvačilo svakih 10 000 km i tako tri ili ćetiri puta onda sam kupio original za nekih 35 eura i prešao sa njom više od 100 000 km. Već sam kupio originalnu sajlu za sandera i pričvrstio je vezicama za kablove ispod suvozačevog sjedišta.

                                                                                                                    Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Kakve kablove imas ispod suvozacevog sedista?  :ces:

Zoran

Mali nesporazum. Uzeo sam plastične vezice za kablove i pomoću tih vezica( koje se inače koriste za vezanje kablova) pričvrstio sajlu za donju stranu suvozačevog sjedišta.

                                                                                                                                                                                                                           Zoran
Sam svoj gazda - vazda.