1.4 mpi - ubrzanje/obrtaji

prethodna tema - sledeća tema

Daniel

Pre par meseci sam menjao set kvacila i stelovao ventile, menjao svecice.
Elem, od tada imam osecaj da motor ne vuce.
U prilogu su dva snimka kako to izgleda u 3. i 4. brzini.




Za snimak su preduzete sve mere bezbednosti. Vozač Kiconix, kamera ja. :cool:

The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Aleks

Ajd da ne lupim, mozak mi je na rezervi posle noćne...
Kao da brzinomer kasni za obrtomerom. Nešto tu proklizava. Probaj da izmeriš brzinu nekim GPS  -om ili OBD-om da vidiš da li je do brzinomera.
E sad, ako ne lepi za sedište to je već nešto drugo...

Daniel

Nejde...ne moze da povuce. A ja imam blagi osecaj da obrtaji idu, a brzina ne. :ces:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

hobbista

Nađeš uzbrdicu, ubaciš u III ili IV na nekih 2.000-2.500 obrtaja i zabodeš gas u patos pa će ti biti jasnije da li ima problema.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Aleks

Da ne proklizava lamela ? Probaj ono, znaš, da kreneš iz mesta iz više brzine.

Daniel

Mora da se popnem na prvu bundevu.
Nego, kad mu na ravnom stisnem gas do daske, gusi se.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Zoran

Meni je tako bilo kada mi je benzinska pumpa bila pri kraju.
Sam svoj gazda - vazda.

szs

Prvo da li je papučica za kvačilo visoka ili niska?
Drugo ja probam ovako: drugom do 40kmh a onda u 4 ili 5tu. Pusti kvačilo skroz pa onda dodaj gas do 3/4 hoda. Da li obrtaji krenu pa polako padnu ili još gore, odu gore a auto ubrzava sporo? Trebalo bi da se davi motor i da počinje da trza i da bude oko ili  ispod 1200obrtaja.
Ako sam dobro razumeo tvoj osećaj nije da proklizava nego da se guši? Tu može da  bude svašta. Od goriva, filtera...
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Daniel

Moj osećaj je kombinacija proklizavanja i nedostatka snage/gušenje. Što se vidi i koliko mu u 4. brzini treba da dobije nabrzini u odnosu na obrtaje.
Kvačilo je meko, hvata nisko.
Kiconix je ubeđen da ne proklizava.  :ne:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

speedo

Nije ovo klasično proklizavanje lamele, meni se to desilo dva puta (ne sa Dacijom, ali kapiram da je princip isti), obrtaji odlete na 4-5 hiljada a brzina ostaje ista ili lagano opada. Sve propraćeno standardnim smradom lamele.

Daniel

Nema smrada, stanje je ekonstantno nije od vožnje do vožnje.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Aleks

Da ti ne blokira neki točak?

szs

Kažeš set, dakle sve i korpa i lamela i druk? Ko je proizvodjač? Ja bih probao prvo da malo spustim kvačilo. Mislim što kažu "da ne liže".. visoko-nisko kvačilo je relativno od noge do noge. Ono..bar 5-10mm praznog hoda pa tek onda osetiš pritisak...
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Daniel

Tako je, ceo komplet-renault.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

miki-bgd

Evo zamoljen sam da prikazem stanje kod mene (1.6 mpi): na prvom videu je motor bio nedovoljno zagrejan pa ga nisam forsirao (osim par puta preko 3500 sto inace ne radim  :D ), a na drugom sam ga gurnuo u obrtaje radi analize  :rtfm: