Diskovi i Pločice

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Imam baš takve. Prešao sam s njima pedesetak hiljada km i mesa ima još mnooogo.  :to:

Loganovac

Znaš kako,  :ces: , pločice ne troši kilometraža već kočenje.  :ne:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Andrix

Citat: Ivan91 poslato 18.07.2016. - 08:17
Na 32 k km trebam da zamenim plocice.
Sta da trazim za logana 2 ?
Ako sam kupujes bolje vidi koje su na kolima, meni za sandera 2, svi nude plocice za 1500/2000 d, a kad sam im pokazao sliku ispadose samo neke od 4000 d. ne secam se marke ali je krstena...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

hobbista

Evo i mene u klubu. Posle skoro 105.000 došli su na red i diskovi.
Iako su potrošeni preko mere, i dalje su odlično kočili (što su pokazali i valjci na tehničkom).

Stavio sam Brembo (iako nisu pravi jer Brembo košta malo mnogo više) - oko 2.500/kom i ITN kineske pločice koje su se pokazale kao odlične (oko 1.300 din).

Postoji dve vrste ventilirajučih, oba za Dacie:
- 260mm x 44mm visine (što nisu kao moji) i
- 259mm x 41mm visine.

Pošto je razlika minimalna pripisao sam to istrošenosti i pokušao da namontiram one od 260mm - delovalo je da sve pasuje dok nisam pokušao da stavim nosač kočionih klješta  :doh:

Naučio sam na teži način - vidljiva razlika je u otvorima za ventilaciju. Na manjim (meni odgovarajućim) otvori za ventilaciju kod glavčine su sa zadnje strane, dok su kod onih većih sa prednje strane.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

kiconix


hobbista

Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

lovac

Citat: lovac poslato 02.06.2016. - 21:53
Ma i ja sam mislio da se obrada ne isplati i da je to kratkoročno rešenje!.


Ja zaboravih napisati da sam posle dužeg razmišljanja odlučio da zamenim i diskove i pločice: uzeo sam najskuplje što se kod nas može kupiti - Textar diskove (50€) i pločice (25€). Majstor je preporučiotu opciju - kaže, jeste malo skuplje, ali je najbolje rešenje.

sibelius

#548
ovako izgledaju moji posle 112000km...za divno cudo nema mnogo neravnina,oseti se pod prstom ali nije strasno...na ivici postoji kvalitetan zljeb.....nisam mogao bas da ga merim jer sam bio kod vulkanizera pa da mu ne skacem po mozgu dok radi.....
elem, posto bi ih vec valjalo menjati imate li kakav predlog sta bi valjalo pazariti?
u temi gomila opcija ali mene ponajvise interesuje, uslovno receno,  najbolje u kombinaciji cena-kvalitet

lovac

Pogledaj moj prethodni post.
Ovde kod nas u CG je verovatno manja ponuda nego u BG, pa imaš neki orijentir, što se tiče cene. Mada, cene nisu drastično različite. Kod vas u SR je nešto malo jeftinije.

Tokarenje diskova se kod nas naplaćuje 20 € (za oba diska), ali prema rečima majstora, to je kratkotrajna (uzaludna) rabota . Tokareni diskovi se dosta brzo iskrive - i nakon toga ti ne preostaje ništa drugo nego da kupiš nove!
To znači da dva puta plaćaš majstora za isti posao!  :conf:

Zato, bolje odmah kupi nove diskove i pločice - i rešio si problem.

Lazar@

blizu 85 000km...
stasao sam za cetvirti set pakni i za nove diskove   :dance:

Nego imam problem...Desna kociona klijesta ostaju po malo stisnuta?U voznji se cuje pistanje(nekad veoma intezivno) i auto zna da mi vuce u stranu...a kocnica se na tu stranu ne pregrijava i nikad nije previse vruca na dodir...
Auto koci potpuno normalno, proslo tehnicki bez problema...

Prosli put kad smo mijenjali kocnice smo pokusali da ih ozracimo da vidimo da nije do toga ali izgleda da nije...
Na desnu stranu se pakne potrose do metala, na lijevu mi ostane mesa jos za 10 hiljada km...

Probao da pustim ruke sa volana i da nabodem kocnicu, auto koci pravo, volan ostane pravo...

Strah me da nije u pitanju kakav veci problem sa kocionim aparatom? Ili su klijesta spremna za reparaciju?

Zoran

Razradi one dvije vođice (okrugle šipke ispod onih malih harmonika guma)
Sam svoj gazda - vazda.

jasho

Citat: sibelius poslato 11.11.2016. - 12:22
ovako izgledaju moji posle 112000km...za divno cudo nema mnogo neravnina,oseti se pod prstom ali nije strasno...na ivici postoji kvalitetan zljeb.....nisam mogao bas da ga merim jer sam bio kod vulkanizera pa da mu ne skacem po mozgu dok radi.....
elem, posto bi ih vec valjalo menjati imate li kakav predlog sta bi valjalo pazariti?
u temi gomila opcija ali mene ponajvise interesuje, uslovno receno,  najbolje u kombinaciji cena-kvalitet

RH

step.SU

Da li je moguce da se posle 30 i koju hiljadu km istrose pakne? Pocelo mi u zadnje vreme, povremeno samo, grmeti kad kocim :ne:
CITIUS - ALTIUS - FORTIUS

saša61beograd

#554
Misliš pločice?Ako su pločice malo je verovatno da se istroše tako brzo (mada nije nemoguće).Verovatnije je ovo:pošto su putevi vlažni i posoljeni,ta so izaziva jako rđanje diskova,bukvalno preko noći,pa ujutro grme (kako ti kažeš).Posle par kočenja,ne bi trebalo da se išta čuje.da su potrošene pločice,čulo bi se stalno,a ne samo povremeno.Ne znam da je iko sa foruma potrošio pločice do metala,pa ne znam ni kako se to čuje (da li "grmi").