Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

gio

Ma u AK Voždovac sam bio jer su jedini koji su mi bili na dohvat ruke u subotu popodne. Inače auto je samo jednom bio u Integri (prvi redovan servis u garanciji i još jedan na 13kkm). Od tad nije bilo razloga da posećujem lihvare. Zvaću u ponedeljak pre podne i Živu i ove u Mirijevu pa ću da vidim ali nešto mi se čini da ću da uradim kao Aleks.
A i to sa pločicama... Niti vozim kao manijak pa da moram mnogo da kočim niti se primećuje bilo šta kod kočenja (ne cvili ništa, diskovi nisu zagrebani, ne vuče u stranu...).

Aleks

@gio: nisi se valjda naljutio? Kada sam mislio na oštriju vožnju mislio sam da time smanjiš opterećenje kaiševa jer upravu si da kaiševi vremenom gube na izdržljivosti, a ne na kočnice. Nije mi bila namera da se shvati da se manijačiš kolima!

gio

@Aleks Ma ne, kakvi naljutio...  :friends:
Moj komentar o manijačkom kočenju je u vezi sa tim da mi u servisu savetuju promenu pločica posle nepunih 27000 km a auto se vozi sasvim mirno. Ja sam nisam pogledao kakve su pločice a pogledaće ih još neki majstor pošto u svakom slučaju mi sleduje zamena ulja i filtera itd.
Ja lično nisam navikao na ovakve igre sa servisima pošto sam do sada vozio puno modela ali samo zastavinih automobila i njih pristojno poznajem u smislu šta se, zbog čega i kada menja.

vesko78

#63
Evo mog iskustva.
Auto je Logan ambiance.U prethodnih nekoliko dana sam odradio tzv. "veliki servis".
Neverovatna je cinjenica da kada pozoves neki servis i pitas citiram: "koliko kosta zamena kaiseva, set zupcastog i PK kais" odma sledi ogovor: "znaci, veliki servis".
Ne znaci veliki servis nego samo zamena kaiseva.

Evo kako je to izgledalo u mom slucaju:
- ulje Valvolin Syn Power 4*780 dinara
- filter ulja 700 dinara
- filter vazduha 400 dinara (uz njega se dobija i cuvena bakarna podloska koju su mi u Integri uvek naplacivali)
- filter goriva nisam menjao jer vozim na gas i nisam na benzin presao par stotina kilometara od prethodne zamene.
Zamenjeni besplatno u sopstvenoj reziji na kanalu kod prijatelja.
(u svakom slucaju ne bi trebalo da bude vise od 1000 dinara u nekom servisu ako doneses delove)

-set zupcastog kaisa (kais dayco +spaner MRK Japan-(ovakav je bio i originalni)) + PK kais (neki nemacki nisam zapamtio) 7500 dinara
-semering radilice 600 dinara
Sve ukupno u neovlascenom servisu, (ali koji radi samo renoova vozila) zamena kaiseva sa zamenom antifriza placena 14600 dinara (sa gore pobrojanim delovima +antifriz G12 3*500 dinara koji sam ja doneo)
Vodena pumpa nije menjana jer je procenjeno da je u dobrom stanju.
Naravno ovo moze i jeftinije, set zupcastog i PK kais mogu da se kupe i do 4500 dinara.

Dakle ukupno 20320 dinara.





krle

#64
Cena na prvi  pogled  deluje primamljivo. Međutim,  ako sam dobro izračunao majstor ti je za ruke uzeo 6500 dinara.  To je više nego što sam ja platio u ovlašćenom servisu ( kod Žive u Pančevu), a uradili su više.

Ispustio si bitne stvari koje se rade na velikom servisu, a to su podešavanje zazora  ventila i zamena svećica. Stvar je izbora da li će se zameniti ulje u menjaču i kočnicama, uostalom tako je i za vodenu pumpu.  


Radi upoređivanja:





I pitanje za kraj. Zbog čega si menjao semering radilice? Da li je to zbog ovoga http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=31.0

Ako je zbog toga onda   majstor očigledno nije upućen u problematiku, a ti si imao prilike da mu na to ukažeš jer smo ovo na forumu dobro obradili i dali jedino moguće rešenje.




vesko78

Semering radilice je menjan jer je malo poceo da pusta ulje, po preporuci majstora zamenjen.

U pravu si za ruke, ali sledeci put cu bolje da potrazim.....

Ali sve je to relativno, kod njih je npr. stelovanje ventila 1400 dinara.


krle

Slažem se da treba tražiti najpovoljnije.  :dobro:

Meni su u cenu štelovanja uračunali i dihtung, a on je bio čini mi se 1400 dinara.

Damir Oravec

U PSC Vukovic u Shapcu veliki servis 22700 din, a sa vodenom pumpom oko 27000 din. Moracu da ih nekako nagovorim da se prikljuche forumu. Nisam ja bez veze za svaki servis ishao do Shapca i van garantnog roka dok sam vozio Logana.


DejanNS

AK Sekulic, Veternik- Novi Sad
:write:
"Veliki servis" na 60.000km

sa njihovim delovima 28.000din, bez pumpe za vodu
sa mojim delovima 6.400din, bez zamene pumpe za vodu

e sad? sta treba za 1.4MPI Logana od delova (filteri, kaisevi, ulja...) za TAJ servis pa da se ja sracunam?

p.s.doneses im delove, ne smes da prisustvujes servisu i OP ugrade ti sta god oni hoce  :Smiley:

a kod Sekulica racun  :rtfm: mozes samo da sanjas!  :Smiley:

Loganovac

Dakle, danas urađen veliki servis kod Žive, uključujući i proveru stanja trapa i kočnica. Najavio sam problem sa trapom, zamenjen desni kraj spone. Pločice još dobre, kilometraža 41.200 (eto, ni ja baš mnogo ne razbacujem gorivo).
Stigao sam pre 8, izašao u 13:30. Servis, zamenu spone i reglažu radio je naš član Goran 013 - nemam ništa drugo osim reči hvale da kažem - izuzetno prijatan, pedantan i temeljan majstor. Gorane, svaka čast!  :hall:
Inače, danas je bio Logan-dan u servisu - tri crvena Logana...  :)
Što se cena tiče, nema velikog iznenađenja, osim par stavki - pogledajte i sami:

Mot.ulje Evolution SXR 5W30 5x750,00...............................3.750
Filtar vazduha 655 .........................................................1.050
Filtar ulja 177 ..................................................................700
Garnitura kaiša 028 .......................................................13.000
Remen 651 ...................................................................2.100
Pumpa vode .................................................................5.800
Antifriz Renault 1/5 ........................................................1.850
Koč.ulje FRELUB ...............................................................650
Čep 435 .......................................................................1.800
Kraj spone 161 (Sasic).....................................................1.950
Centriranje trapa ............................................................1.200
Radni sat servisa 7,5x1.000 ..............................................7.500

Remeni i pumpa Renault.

Znači, ne računajući zamenu spone i reglažu, veliki servis je izašao oko 37.200.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

LeNgenda

Citat: Loganovac poslato 30.04.2011. - 19:33
Čep 435 .......................................................................1.800

Kakav cep?
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Loganovac

Znao sam da ćete to da pitate. Na mom motoru obe bregaste imaju neke plastične čepove koji zatvaraju kućišta sa suprotne strane zupčastog. Cijena prava sitnica.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Raja

#72
Šta su to radili 7.5 sati? :doh:

LeNgenda

Taj K4M mnogo daje, ali kosta, sunce mu giliptersko... :glare:

Verovatno je propisano 7,5 sati, kao sto je mali servis 1,7 sati.
Zamisli, celo radno vreme jedan veliki servis... :doh:
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Zoran

Mislio sam da i K7J ima čep  :ces:?
Mislim da ulje trideska nije za nadolazeće vrućine a pogotovo u kombinaciji vožnje kakvu preferira Loganovac. Dato ulje štedi gorivo ali ( haba motor ljeti).
Sam svoj gazda - vazda.