Centriranje trapa

prethodna tema - sledeća tema

YUgisa

Da, jeste postavljene "koska" i "sanke" ali je bio oko 0.2 stepena otvoren cak i kad nisam imao "kosku". A probleme sa gumama nemam, cak i pored toga sto imam 2.5 stepena minusa na sva cetiri tocka...
Godine iskustva nisu dokaz kvaliteta. Zasto?
Pa zato sto mozda radis sve pogresno jos od pocetka...

Matori prdavci...

Vladimir

Šta se konkretno radi na našim Daciama kad je u pitanju zadnji trap?
Znam da zadnji trap ne može da se šteluje na reglaži, ali ako dodje do nekog udarca ili slično i razdesi se sta može da se uradi da se to reši?

Zoran

Kupi se polukruta osovina U oblika a doboši i pakne se prepakuju sa stare osovine.
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Ja nemam primedbu na optiku kod Vidakovica. Uradjena pre ~60.000 km kad su menjani krajevi spona.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bkalic

Pronadjen uzrok zasto mi je auto vukao u stranu. Nakon detaljne provere trapa:ponovljene optike, provere svih elemenata,silen blokova, amortizera itd sve stoji kako treba , probao sam da zamenim mesta prednjim gumama i auto poceo da vuce u drugu stranu. KRIVAC-GUME!!! Prednje, naravno. Iako su istog proizvodjaca, jedna je 2007 a druga 2009 godiste. Na oko su jednako potrosene, ne samo na oko nego sam merio i dubinu sare 4,5 mm na obe. Continentalke... Sve u svemu , ne gine mi kupovina dve nove gume...  :bonk:

Veterinar

Imali smo slicnu situaciju pre nekoliko dana.

zac

Danas u povratku sa posla uradjena reglaza trapa... servis "Dobric"  1500 din.

Loganovac

Jel bilo nekih simptoma?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac

Ne, ali je bio za podesavanje...odstupao je za za 0o10`, preko tolerancije...odnosno bio je u minusu -0o30` a  fabricka mera je -0o10` (+-) 10`

Sada je na -0o05`

Reglazu sam odradio preventivno zbog novih guma..  :wave:

vladimiris

Menjao sam na loganu oba kraja spone nedavno.Budući da sam čuo da KONING ima dobre mašine, zaputih se juče kod njih na Novosadski put. Majstor je prvo naštelovao trap, izbacio listing, ja platio...kad kaže nešto da proveri, i onda ga je štelovao još neko vreme...Elem, čim sam izašao na pravac,vidim da je volan ne stoji pravo, blago ulevo...pre dolaska stajao blago udesno...i još pri tome, nakon 7-8 sec. vuče udesno...nisam mogao da se vraćam odmah, moraću u ponedeljak da reklamiram.Šta kažete?!

zac

Idi neka ti ispravi volan..da bi to uradio mora da podesava na obe spone...
Sta pise na listingu...kakvi su parametri  za konvergenciju...da vidimo da li je dobro regliran trap ili ne,.

To sto ti sada vuce je zbog gume...to je normalno ako je trap bio van tolerancija, a guma se prilagodila toj konvergenciji.... to ce prestati kada se guma malo potrosi..

Necu da reklamiram, ali zasto ne idete u proveren servis "Dobric", kao prvo ima dobrog mehanicra koji zna sta je trap i sta mu treba...masine nisu vazne ako majstor ima znanje.... a inace "Dobric"  i  masinama prati trendove...svake 2-3 god kupuje novu poslednje generacije.

Veterinar

#86
Centrirao trap pre nekoliko dana. Neplanirano menjan desni kraj spone, pred samo putovanje i trebalo je odmah centrirati trap jer je u toku desetak dana bio u planu prelazak 4000-4500 km. Kako živimo u blizini Beogume uputio sam se prvo tamo, oko 8 sati ujutru. Ljudi su bili u raspoloženju kao da sam im nešto skrivio. Mislim, nije niko bio ljut, ali nisu ostavili pozitivan utisak. Čekao sam pola sata da dodjem na red (mada, red bi podrazumevao da je neko bio "u programu" pre mene, što nije bio slučaj, jer sam bio sam sa radnim nalogom). Nekon toga sam "otpušten" jer kraci koji se fiksiraju za točkove ne pasuju za Stepway sa 16" felnama.  :huh:
  Nakon toga uputih se ka Banjici, u servis čije ime ne znam, ali sam bio zadovoljan ranijom uslugom. Tamo nisu imali program za Sandero.
Kod Đoleta u Mirijevski bulevar nisam hteo, jer su prošli put ostavili nezategnute matice na sponama, tako da sam na kraju otišao u servis "Sekula" u Oblakovskoj ulici. Za "Dobrić" sam čuo od Ayrtona i hteo sam da odem, ali sam ostavio telefon kod kuće jer sam prvobitno krenuo "u komšiluk". Kod Sekule je pregledan ceo trap, majstor je bio izuzetno ljubazan, dozvolio mi je i da se služim njegovim mobilnim telefonom koliko hoću, a posao je odrađen kako treba. Cena je bila skoro 2500 dinara, ali ja sam bio srećan što je posao obavljen i što možemo a put.

miki-bgd

Centriran trap kod Dobrica, 1700 din. Malo je bilo odstupanja sa desne strane, sve ostalo super.


sale_u123

Oktobra prošle godine, stavio sam 2 prednje nove Sava Adapto gume 185/65/R15.
Od tada sam primetio da auto na većim brzinama (na autoputu) blago vuče udesno.
Aprila ove godine sam se konačno nakanio da odem do Dobrića i uradim centriranje trapa.
Trap na autu nikada nije do tada centriran.
Majstor je pronašao malo odstupanje i podesio volan da bude horizontalan kada su točkovi pravi.
Prethodno je pregledao kompletno vešanje i konstatovao da je u odličnom stanju.
Probao sam auto na auto-putu do aerodroma i nije vukao ni na jednu stranu.
Sada, posle predjenih oko 1500km, primećujem da opet blago vuče udesno pri većim brzinama.
Na redovnom servisu kod Krstevskog pre par nedelja, takodje su konstatovali da je trap u odličnom stanju.
Posumnjao sam na prednje kočnice (da desna malo zakačine pa zato vuče) ali se podjednako greju tokom vožnje.
Šta raditi?
Da li opet da odem do Dobrića da proveri da li se nešto ponovo razdesilo ili da reklamiram gume u Beogumi?
Čeka me put za Grčku, pa bih to da rešim.

saša61beograd

Nema puta koji nema neki mali porečni nagib,zbog odvodnjavanja.Možda je to razlog.Drugi mogući razlog je različit pritisak,mada verujem da si to proverio.
Ako sumnjaš u gume,zameni ih levo-desno pa vidi (ako je običan Adapto,odnosno ako nisu sa usmerenom šarom,adapto HP).Proveri da li je DOT isti na obe.Znam čoveka koji je kupio Savu perfektu sa DOT-om koji se razlikovao nekoliko meseci i naravno,vukle su u stranu.Nisu mu to uvažili kao grešku,nego je kupio nove za napred,a ove stavio nazad.