Centriranje trapa

prethodna tema - sledeća tema

krle

Oba servisa nemaju adekvatnu opremu za podešavanje trapa. Trebali su da upute vozilo u servis koji je u stanju da to uradi.

kiconix

Trebali su to da odrade kako treba, to su OVLASCENI servisi.  :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

krle

Kako da odrade ako nemaju opremu?

Odgovor je :

-Plate onoga koji ima opremu.

kiconix

E sad glupo pitanje, kako ovasceni serviser moze da nema opremu?
Zar "ovlasceni" ne povlaci neke obaveze a ne samo privilegije (paprena naplata svojih usluga).

Loganovac

Slažem se, logično razmišljanje je:
- ako je servis ovlašćen, to znači da ima obučene i certifikovane ljude i odgovarajuću opremu za servisiranje vozila u garantnom i van garantnog roka, i da će sve intervencije biti urađene u skladu sa servisnom dokumentacijom i/ili tehničkim notama proizođača vozila
- ne mora svaki ovlašćenii servis da bude opremljen za sve vrste intervencija na vozilu, recimo da malo koji ima svoju limarsko-lakirersku radionicu
- međutim, šta će u ovlašćenom servisu oprema za centriranje trapa ako nije odgovarajuća za vozila za koja je ovlašćen?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

srbenda

#20
Da li za centriranje trapa postoji i neki interval, s obzirom na nase puteve, odnosno sta vi mislite da li treba s vremena na vreme otici na kontrolu da bi se izbeglo nejednako trosenje guma ili neki ozbiljniji kvar?

Loganovac

#21
Interval za centriranje generalno ne postoji, ali bi trebalo proveriti s vremena na vreme, po potrebi doštelovati. Time se čuvaju gume a i sam trap. Znači, sve zavisi od kilometraže, režima vožnje i kvaliteta puteva po kojima se voziš, nema generalne preporuke kao za zamenu ulja. Uslovno, veoma grubo, recimo 5-30 hiljada km i 3 do 36 meseci pa se ti nađi u odnosu na pomenute uslove. Međutim, posle svake udarne rupe nije na odmet proveriti. Međutim, nije svejedno kod koga.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

stalker

Kad sam mijenjao originalne Montana gume na nekih 55-60 kkm vulkanizer mi je savjetovao da napravim centriranje trapa ili kako to ovdje većinom kažu "optiku". Stare rumunske gume su bile blago istrošenije po vanjskom rubu pa da odmah ne bi stradale i nove otišao sam u jedan servis koji se bavi jedino time i koji ima solidnu opremu. Nije bio baš jeftin (oko 30 E) s obzirom da navodno radi na "crno" ali sadašnje Michelinke su nakon 30 kkm prilično ravnomjerno potrošene tako da mislim da je dobro obavio posao.
Vjerojatno ću i kod iduće zamjene guma provjeriti trap, sigurno je sigurno a jeftinije je od nepravilno istrošene gume  :hihi1:
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

Deki

#23
U CONNING-u su mi rekli da bi redovan interval za proveru trapa, shodno uslovima kod nas, trebao da bude na svakih 10.000 km, ili po potrebi ako dođe do bilo čega što utiče na stanje trapa.

Kod njih sam dobio kompletan listing sa paramerima koji su bili prilikom dolaska i posle podešavanja koji bi trebao da čuvam do sledećeg podešavanja kako bi moglo da se izvrši poređenje a i ako ga ne sačuvam oni sve čuvaju u svojoj bazi podataka.
Svi smo mi deca. Jedina razlika je u našim igračkama.....

Zoran

#24
 Ako primjetite po kišnom vremenu u krivini da vam je volan nekako lagan a da ne hvata dobro(auto ne skreće intenzivno kako ste navili volan) a zadnji kraj je miran .Slobodno idite na optiku vjerovatno tu nešto ne štima.
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Vala i kad primetite da vam gume cvile pri skretanju po glatkom i vrelom asfaltu (moj slučaj). Planiram da odem u taj Conning...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

miroleca

U CONNING-u izgubio sat vremena sa novom Cromom, dosao da mi pregledaju trap i kazu sta treba da se izmenja, jerbo lupa poprilicno po rupama, pogotovo po krivinama. Izasao na kraju sa konstatacijom da je sve OK !?   :hm: 

Otisao kod drugog, ovaj mi slozio pricu da Dunlop pravi tvrdje gume, pa da zbog toga lupa.   :fiju:

Svratim na kraju kod ADAM-a u Jakuba Kuburovica, covek se zavukao u kanal, zapinjao malo pajserom, cimao tockove rukom.  Napred krajevi spona i stabilizator, nazad jedno od trouglastih ramena. Nije hteo ni dinar da uzme, jedva sam mu cusnuo 200din za pice. Izasao covek na ulicu da zaustavi saobracaj kako bih lakse isparkirao iz servisa i nastavio dalje svojim putem. Kod njih uvek platim malo vise, ali sam uvek otisao zadovoljan.

Pozzz

Keka

Citat: Loganovac poslato 30.07.2010. - 20:55
Vala i kad primetite da vam gume cvile pri skretanju po glatkom i vrelom asfaltu (moj slučaj). Planiram da odem u taj Conning...

Cesta pojava da skripe pri vrucem i glatkom asfaltu. Primetio sam da skripe i pri prelasku preko zebre i drugih farbanih oznaka na putu.

Mislim da ovo nema veze sa optikom.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Ima, još kako! Dokazano više puta. Prvi put kad sam primetio tu pojavu otišao sam kod nekog izvikanog majmuna da mi centrira trap - još je bio stojadin u pitanju, TG620 gume. Još gore! Popizdim tada, raspitam se i odem kod pravog majstora. Ispričam mu celu priču i čovek mi reče da posle centriranja probam i ako opet cvile da se vratim na kanal. Za pet-šest godina tri puta sam kod njega centrirao trap i nikada se nisam vratio. E zbog toga mu teram i Logija odmah iza ponedeljka (ako nije na odmoru...).
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dejanz

Posle zamene levog kraja spone, diskova i plocica,
centriran trap u servisu Macura na Tosinom Bunaru, cena 1.300 din