Centriranje trapa

prethodna tema - sledeća tema

samsung

Presao sam sa loganom 42000km. POsto se blizi godisnji odmor rekoh da zamenim prednje gume koje su jos uvek fabricke barum brilijantis...
elem...
cini mi se da su nejednako istrosene tj.obe gume kao da su sa spoljne strane malo vise istrosene...
Da li je to u redu za tu kilometrazu?
Da li je potrebno centriranje trapa kad stavim nove gume sobzirom da auto ne vuce ni u jednu stranu??
pozdrav iz St.Pazove

hobbista

Obzirom da su više istrošene sa spoljne strane, trebalo bi da proveriš stanje trapa (krajevi spona, letva, kugle), pa onda gume pa centriranje trapa.
Trap ti je "zatvoren", što može da bude posledica ili pogotka u neku rupu, ili neispravnosti nekog od ovih delova.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

koan

Najbolje ti je da promenis sponu, krajeve spone i kuglu i naravno gume, centriras trap i balansiras gume obavezno, jer one znatno uticu na trajnost delova trapa. Luft u letvi dolazi tek kasnije kad duze vozis sa ovim prethodnim pokvarenim.

samsung

#3
Ljudi kakve spone kakvi delovi trapa -pa nije to zastava valjda!!
Logan je tek 42000km presao-ne mogu da verujem!!!
pozdrav iz St.Pazove

Keka

Nije Zastava, ali ni nasi putevi nisu putevi nego drek. Meni su spone izdrzale malo ispod 80.000 km, vozen je uglavnom po dobrim putevima, a u servisu kazu da je to odlicna kilometraza.
Shvatite da je to potrosni materijal.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

Nije Zastava, naravno. Najbolje bi bilo da odeš na centriranje trapa. Pogledaće prvo da li je sve u trapu OK. Ako nešto ne valja, poslaće te da zameniš, pa da dođeš na centriranje.
Inače, moj otac redovno uništava trap. Genije pod stare dane ne vidi dobro, pa primeti ležećeg policajca prilično kasno. I onda zalegne na kočnicu, i ne pusti je pre ležećeg, neko naleti na njega sa pritisnutom kočnicom  :doh: Takvom vožnjom na bilo kojim kolima se razvali trap. Da ne spominjem "rupice" po ulicama  :banghead:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

samsung

Gde je gd-u najbolje otici na centriranje trapa ili je to sve isto?
pozdrav iz St.Pazove

Keka

Pokusaj u Renault servisu  :to:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


FAN 5

u Beogradu je najbolje otici u firmu CONNING  koja se nalazi u karadjordjevoj ulici ispod Brankovog mosta  ljudi imaju hofman glanc nove masine da se use*es i zavrse ti za 5-10 min  dobijes i potrdu sa svim parametrima ma nemam reci masine su im space-shuttle za razliku od navodno najboljih servisa derikoza u gradu kao sto su ADAM na tosinom bunaru itd....gde cekas da se laser zagreje ,i gde ti naplacuju centriranje prednjeg i zadnjeg trapa posebno  :cekicem:   

kiconix


FAN 5

 :lau:  to je tobro pitanje ,pazi sad  1800 din centriranje trapa , a kod drugih ( Adam tosin bun..) trazili su mi za " centriranje prednjeg trapa 1700 + centriranje zadnjeg 1500 =  3200  za budale ( prednji posebno i zadnji  :Smiley:  ) toliko o zastiti potrosaca  :bullshit:

mladen895

Nisam znao da se na Loganu šteluje zadnji trap,možda sam loše pročitao. A prednji sam štelujem sa kanapče.
Kad se mora,sve  je tesko.

Deki

Još jedan prilog u vezi podešavanja trapa - Sandero
Od kad sam preuzeo Dačiju volan je stajao malo zakrenut u levu stranu tj. kada bih volan postavio u vodoravan položaj auto je skretao u desno.

Par puta sam to  :rtfm: kao problem kod Hit Auta i uvek su mi govorili da će to da nestane posle izvesnog broja kilometara i da slobodno vozim pa ako se ne izgubi da dođem da vide šta je :hm:.

Kako bi, ako je moguće, izbegao Hit Auto posle zakazivanja sam jutros otišao kod Žive. Ljubazni dečko je priključio njihov aparat za štelovanje trapa i podesio šta treba pa probao a onda opet nešto podesio pa probao posle čega je volan i dalje stajao malo zakrenut u levo, doduše malo manje nego pre podešavanja a on mi je rekao da bolje ne može i da misli da je sada sve u redu.

Videći da ništa nije urađeno kako bi se volan doveo u vodoravan položaj zaputio sam se u Hit Auto. Opet su pokušali da me otkače ali to ovog puta nisam dozvolio pa su, posle intervencije šefa servisa, uzeli auto kako bi izvršili podešavanje uz garanciju da će sve biti podešeno kako treba. Sačekao sam oko 35 minuta posle čega me je referent pozvao da sa njim idem na probnu vožnju kako bi se uverio da je sve u redu. Ali, naravno, nije bilo. Insistirao sam da izvrše podešavanje kako treba ali su mi rekli da oni ne mogu bolje da podese, da je sve u skladu sa Reno softverom, da je sada u redu itd, itd .......

Zahvaljujući onome što je napisao FAN 5 otišao sam u CONNING servis gde su mi za 15-ak minuta po ceni od 1800 dinara sve podesili kako treba. Usput mi je momak koji šteluje trap rekao da bi se sa prethodnim podešavanjem (Hit Auto :badmood:) vrlo brzo gume "pojele" sa unutrašnje strane.
Svi smo mi deca. Jedina razlika je u našim igračkama.....

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

Nemam reci... Nisam zeleo da citiram prethodni post.