Hit Auto - ex.Integra Motors - Staro Sajmište - Novi Beograd

prethodna tema - sledeća tema

DarioGTI

i u HR je takva situacija - bez galame nema nista!!  :lux:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

MajorSoul

Sto si bucniji dobices vise.
Ja sam auto porucio u Hit Autu ali vidim da cu servis raditi u nekom drugom servisu ;)


:wind:
..need more buttons..

perke21


Sir Oliver

Au bre ljudi ima li neki servis da je normalan?! Još mi nije ni stigao auto, a čitajući ovu temu, već razmišljam gde ću naći pošten i kvalitetan(!?) servis. Da li je moguće da osim tog čoveka u Pančevu koga dosta vas hvali, nema u okolini normalan ovlašćen servis!?
I drink to make other people more interesting.

MajorSoul

Ni meni nije jos uvek dosao auto tako da ne mogu da sudim, mada ako vise od 5 ljudi kaze da sa servisom nesto nestima onda moram da verujem u to.
Srecom niko ti ne brani da radis servis kod bilo kod ovlascenog servisa ;) tako da ipak imas izbora, a ono sto je najbitnije ne gubis garanciju.

:wind:
..need more buttons..

dzaga

Ja sam potpuno zadovoljan radom servisa HIT AUTO, dosada (manje od 3 godine). Videću šta će biti kasnije. Nisam ni imao neke kvarove, osim curenja ulja oko poklopca zupčastog kajša, verovatno zato što logana servisiram u dobrom servisu, zar ne? No, još je rano za definitivan zaključak.

kiconix

Citat: dzaga poslato 16.12.2010. - 14:30
Nisam ni imao neke kvarove, osim curenja ulja oko poklopca zupčastog kajša, verovatno zato što logana servisiram u dobrom servisu, zar ne?
Ne

krle


saša61beograd

Kad sam u Hit-u 2008. hteo da ugradim alarm hteo sam da mi kažu kakav je i pošto je.Cura na prijemnom me šalje kod čike u belom,on me šalje kod onih što rade elektroniku,oni me šalju kod svog šefa,on me šalje u prodavnicu,oni me šalju kod drugog čike u belom koji kaže da se Dacije ne kradu.Razgovarao sam sa ŠESTORO ljudi i ništa o tom alarmu nisam saznao!
Drugi put,kada sam išao da mi upišu Zeder u servisnu knjižicu primio me je čovek sa kojim sam spontano popričao o automobilima ,održavanju,uljima,gumama...Bio je ljubazan,kulturan,strpljiv i željan da me o svemu informiše kao da je moj stariji brat a ne šef u autoservisu!
Od Hit-a me je odbila ona mračna radionica,bilo je to pre nego što sam upoznao Forum.

dzaga

Različita iskustva. Kada sam ja prilikom kupovine logana (takođe 2008.) rekao da hoću npr. Zeder to su odradili potpuno bez mojeg angažovanja: odvezli auto u servis (blizu je), otišli po auto kada je završena ugradnja, dovezli ga nazad i predali ga meni sa svim tim knjižicama i garancijom. Ne znam objašnjenje za tako različit pristup servisera ali, ipak, skoro tri godine idem u isti servis i nikad nisam imao loše iskustvo.

Loganovac

Pa ne branimo. Ali proveri da li je Zeder upisan u Renoovu bazu podataka. Da li su ti bar izdali dokument iz koga se vidi da si ugradio preko njih, ili si dobio samo račun servisa koji ugrađuje Zeder?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

Ja sam sa samim preuzimanjem auta bio zadovoljan. U servisnu knjizicu je upisano, na poledjini, da je Zeder ugradjen. Ispod zapisa udaren je pecat Dacia servisa. O onome sta mi je smetalo i zasto sam promenio servis pisao sam ranije.

dzaga

Isto kao kod Veterinara: upisano i pečatirano u servisnoj knjižici.
Za Renoovu bazu podataka ne znam. Kada budem išao na redovan servis proveriću.

Loganovac

Smem da se kladim... Međutim, u to vreme i ja bih donekle bio zadovoljan pečatom u servisnoj knjižici. Ipak, treba imati u vidu situaciju da sve ono što Renault zvanično ne priznaje kao dodatnu opremu može da napravi problem u situaciji kad se obratite nekom drugom servisu za pomoć u garantnom roku, ili pozovete Renault Assistance - ko njima da objasni šta to Srbi muvaju sa pečatima? Znači, sve što nije upisano u bazu podataka nije priznato od Renoa i može da napravi probleme u ostvarivanju prava u smislu garancije.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Citat: Loganovac poslato 17.12.2010. - 13:04
Pa ne branimo. Ali proveri da li je Zeder upisan u Renoovu bazu podataka. Da li su ti bar izdali dokument iz koga se vidi da si ugradio preko njih, ili si dobio samo račun servisa koji ugrađuje Zeder?
Čovek je nešto upisao u računar,valjda je to to.Uostalom,još tri mececa garancije a onda ćao! Muka mi je od tih njihovih ograničenja,kao da su mi ga oni kupili.