TCE 90 Vs MPI 1.2?

prethodna tema - sledeća tema

Aleks

Ma naravno, nisu oni toliko loši samo je jako česta pojava da prezube. Više neko svi ostali. Prijatelj mi je jedno vreme bio vlasnik ovlašćenog Škoda servisa i u ono vreme kada je Telekom imao Škode kao službena vozila imao je pune ruke posla sa Fabijama koje su masovno prezubljivale. Kolegi prošle godine prezubio Polo iz 2012 na oko 60.000 km. Zamenili mu ceo motor u garanciji. Rekli mu u servisu - nije to ništa čudno.
BTW , svi se žale na koroziju kod Dacije a moja je iz 2004 i ima korozije samo na suvozačevim vratima ispod prozora u vidu par tački i na ivici zadnjih levih vrata. Ali to ne znači da Dacija nema problem sa korozijom na prvim serijama. Nisu nas bez razloga pozivali na dodatnu antikorozivnu zaštitu.

saša61beograd

Listam današnji Auto bild evo zanimljivosti vezanih za Reno Klio sa 0,9 tce motorom,verujem da važi i za Dačije.Nakon 100.000 km motor je rasklopljen i ocenjeno je da je u odličnom stanju,bez kvarova i bez habanja.Problem je bio menjač koji je morao biti zamenjen na 55.000km.Generalno,Klio je prilično popljuvan na testu zbog opšteg stanja,ali motor je ocenjen kao najbolji deo.
Druga zanimljivost iz drugog članka:poznato je da Mercedes u svoju A klasu ugrađuje Renoov 1,5 Dci.O motoru kažu sve najbolje,i to se zna.Zanimljivo je da se na 1,5 Dci ugrađenomu Mercedse zupčasti kaiš menja na 200.000 km ili 10 godine.Kako je na tom istom motoru kad je ugrađen u Dačiju,to bih voleo da mi kaže neko ko ga poseduje.Odnosi se na novije varijante DCi-a,a takvih ima na forumu.

Vihor

Ima 1.5 DCI duster urban explorer, i meni rekose u salonu da taj motor ide u mečku, samo mogu da kažem da odlično vuče sa ovih 4000 km. za sad samo toliko
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Aleks

 :offtopic:
U Francuskoj je za 1.5dCi Renoe interval za veliki servis 160.000 km/6 godina.

P.S. I mene je prilicno iznenadio clanak o Kliu.  :ne:

ljutikrilo

da ne trolujem pogresnu temu


mene ono sto najvise zanima je kakav bi TCE bio u loganu, 2 odrasla, 2 male dece, pretovaren gepek i pogled koji se pruza na begaljicko brdo ...
ali koliko vidim po odgovorima, bolje bi ga izvukao od 1.4... uprkos ta 3 cilindra...

kad se ukljuci klima, ni tu tce nije u nekom hendikepu u odnosu na 1.4 i 1.2?

Veterinar

Od juče vozim MCV 0.9. Pošto je meni sve zanimljivo, a i komšiluku na poslu, morao sam pola Karaburme da potrpam u auto i vozam.  :to: Auto vuče uzbrdo bolje nego 1.6, ne oseti se rad klime (u smislu pada snage) kao kod 1.6 90ks motora i mislim da u svakom pogledu ide nauporedivo bolje. Videćemo kad se ulaufa motor i kad dođem do brda (moraću da natovarim auto zbog prirode posla), pa ću pisati o tome. To će biti maksimalno opterećenje + baš to brdo, ali za par nedelja.

jasho

Čestitam doktore,  :aplause: očekujemo slike ako već nisi kačio :lolc:

vladimiris


Veterinar

Hvala, drugari. Pisaću o autu, nadmašio je moja očekivanja.

ljutikrilo

lepo zvuci


samo se postavlja pitanje koliko ce turbina da izdrzi i koliko kosta opravka/nova?
neki ljudi pokazuju bojazan u vezi toga...

ako odradi 100k bez neke frke  :to:



ovaj motor je poceo da se prodaje kad? pre dve godine?
u tom slucaju bi 2018  mogli da izvucemo zakljucak oko trajnosti motora i mogucih zackoljica

kiconix

Pod jedan, garancija je 100000 k. Ili 5 godina.
Pod dva, servis je pomeren i radi se na 20000 km.
Da nisu sigurni u motor ne bi ni davali ovakve garancije.
Ja cvrsto verujem da ovakav fabricki motor sa pravilnim odrzavanjem gazi bar 250kkm bez otkazivanja.
Uostalom ako je 1.4 gurao milionce nema razloga da sumnjamo da ce ovaj trajati bar 4 puta krace.

Veterinar

 :to:  Četiri godine se ugrađuje motor već.  :to:

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

#88
Citat: ljutikrilo poslato 27.09.2016. - 17:06
Kakav bi TCE bio u loganu, 2 odrasla, 2 male dece, pretovaren gepek i pogled koji se pruza na begaljicko brdo?

Jutros sam išao ka Nišu, uzbrdicu je savladao bez problema, 120 km/h, prazan auto.
Povratak, ka Beogradu, auto napunjen koliko nosivost dozvoljava, 120 km/h. Vozio sam pre i posle toga uglavnom oko 110km/h, ne brže, jer je pun, ali sam hteo da vidim kako stvari realno stoje na uzbrdici. Logan dci 65ks je išao slično, Stepway 1.6 100km/h u IV stepenu prenosa. Start, dakle pokretanje iz mesta, je bolje nego sa dci (65 ks) i 1.6 motorom. Gotovo da se teret ne oseti. Od drugog stepena prenosa se oseti prilikom ubrzanja, normalno. Sa 55km/h može u IV stepenu da se vozi na ravnom bez da bruji motor ili da se jače pritiska papučica gasa nego inače.

Napomena : sve što sam opisao još bolje zvuči ako se u obzir uzme da je MCV veći i teži od Stepway modela i da je maksimalna nosivost (koju sam i iskoristio) 515 kg (za 0.9 motor), a u Stepwayu je bilo (sa mnom) oko 430 kg tereta.  :to:

Raja

De napomeni kako si izašao uz Begaljičko brdo u pravcu ka Beogradu (ako si propratio). Kojim brzinom (treća, četvrta, peta) si se popeo i sa koliko km/h, s obzirom da si bio
dobro natovaren.