Propusti i neprofesionalnost ovlašćenih DACIA servisa - slučajno ili ne?

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Citam i mislim.....posle svega ovoga, sansa da sredim moj problem sa bojom je manja od sanse da dobijem sedmicu na lotou koji ne igram  :badmood:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Daniel

Ja sam sad KEko vise besan zbog ovog ponsasnja i propusta, pardon, kraduckanja od ovlascenog servisa da ono sto mi je na krilu stavljam u drugi plan! :palica:
Vidim ja da ce ovde biti jos ovih kojima vosak nije ubrizgan, lajsne nisu postavljene.

Imam predlog.

Svi koji ste bili na OTS, ajde mozda samo oni kod KOsanica, da na neku foru saznate sta stoji pored vaseg VIN-a u bazi podataka o Vasem vozilo.
Mislim, dal' je bilo kraduckanja ili podkraduckavanja.  :gun: ... ako kontate gde ciljam!?!

Pa da razvalimo Reno-Nisan Dacia sa jednom kolektivnom razvaljotkom zalbi!
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Keka

Ja sam OTS radio kod Sekulica, vrlo je moguce da su negde nesto zakinuli, samo ne znam sta.
Kako da izvedemo tu akciju? Gde i kako mogu da proverim bazu podataka za moj auto? Lajsne nisam dobio (a ne znam ni da li sam trebao). Voska je bilo samo u vratima.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Daniel

Hmm...pa unosom u bazi kod bilo kod servisera ima "radna biografija" za sva vozila. Kmpresor je imao moju, i ako nikad nisam bio kod njih. Znaci da je baza centralna.
Pa sad mozemo da pustimo masti na volju kako da dodjemo do tih podataka  :ces:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

kiconix

Koliko ja znam, tako mi rekli, 2004, 2005 i prva polovina 2006, dobijaju lajsnice.

Daniel

NIje tako, nego kao na osnovu procene stanja ovlascenog servisa. Vidis, kod mene dobro cenili, ali lajsnice drpili.  :gun:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Keka

Kolik ose secam, lajsnice u slobodnoj prodaji kostaju preko 3.000 din par, sto znaci da su capili preko 50 evra po autu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

Citat: Daniel poslato 08.02.2010. - 17:40
NIje tako, nego kao na osnovu procene stanja ovlascenog servisa. Vidis, kod mene dobro cenili, ali lajsnice drpili.  :gun:
Nema to veze sa procenom, meni su pogledali broj sasije i rekli odmah, samo OTS (mada i ja imam otpale farbe od rizle). Inace smrdelo je za 10-ku.

Daniel

Danas mi je ovaj KOvacevic rekao. Da ta tehnicka nota ima 23 zahvata i da se sprovode samo oni za koje se proceni da su neophodni.
Znaci...op-trt
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


krle

Moj post na starom forumu od  13.09.2008.g.
Citat: krleOTS uradjen u Pančevu,početkom maja. Nisam primetio znakove korozije
(Lauerate Pack 1.4 proizveden 21.09.2005.). Plastične štitnike nisam dobio. Proverio sam za njih neki dan na redovnom servisu i navodno se ugradjuju po potrebi, ako se pojavila korozija na rubovima (ista se skida,radi se premaz sa bojom i montiraju se štitnici).


Moj post na starom forumu od  13.10.2008.g.
Citat: krleMeni su početkom maja uradili voskom zaštitu (stubovi ,vrata, sajtne, zadnji koševi i grede) . Blatobrani  nisu radjeni (navodno se to radi po potrebi) . Sada mi nije jasno koja je to nota. U petak sam zvao servis da pitam da li ima potrebe da bllo šta radim po ovom pitanju, rekli su ne i da sam miran min.dve godine, a da proveru zaštite mogu uraditi naredno leto kod njih.  

 
-Servis (Kosanić) sam zvao jer sam u to vreme uočio da većina Logana u mom kraju ima zaštitne lajsne.Na forumu se pominjala i nova tehnička nota. Usput sam zvao  sve servise u Beogradu kako bih proverio  situaciju sa lajsnama. Od svih sam dobio isti odgovor: "Lajsne se stavljaju po potrebi". Isti odgovor sam dobio na prvom narednom servisu posle OTS.
Posle OTS radio sam još dva redovna servisa (10.09.2008.g. i 25.04.2009.g.) i nisam obavešten o nekom novom OTS.

-Kada sam pronašao tehničke note na netu i na osnovu onoga što sam uočio na kolima  mogao sam samo da konstatujem da je OTS na mojim kolima korektno sproveden.  Posle Danielovog iskustva   pitam se -Da li je to tako?

- Stvarno mi nije jasno šta sam ja kao vlasnik mogao više da preduzmem. Zvao sam servise, raspitivao se, postavljao pitanja na redovnom servisu i od svih dobijao isti odgovor.


Daniele tih "23 zahvata" zavisi od nađenog stanja. Ja nisam ekspert za Španski jezik ali evo primera:

"Ima li korozije  na mestima 1, 2 i 3"

Odgovor: Nema

"Uradi Operaciju D"

Operacija D je ubacivanje voska u vrata, B stub, sajtne i grede




Tehnička nota dva.

"Ima li korozije u zonama 1,2 i 5"

Odgovor:Nema

"Ima li korozije u zoni 3  "


Odgovor:Nema


"Uradi Operaciju F"  - Operacija F je kao i operacija D , a  ovo u zagradi mislim da se odnosi na lajsne.





Ja ne bih špekulisao sa godištima jer su u obe tehničke note dati   serijski (fabrički) brojevi vozila.

mladja73

Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

ppejic

Juce sam konacno, posle 9 meseci upoznao coveka koji ima identicnog Logana (parking ispred zgrade) kao ja, cak su i slicni sa datumom proizvodnje.

1. Bio je na 2 redovnom servisu...nije znao da mu curi ulje...ono problem koji sam i ja imao...a servis se pravio da nije video...a motorni prostor crn od prasine i ulja u predelu kaiseva. Pokazao sam mu sta je problem i rako da ide da se buni!

2. Na drugom redovnom servisu promenili mu filter goriva (BMB). Presao je do sada 18kkm a auto je preuzeo (prilikom kupovine) sa instaliranim TNG sistemom.

Znaci, KATASTROFA!

Peja

mrprofy

Meni je solidno curelo od semeringa na radilici, a na prvom redovnom servisu mi nista nisu rekli(HitAuto)!? Kada su menjali ulje morali su to da primete jer je sve bilo musavo. Mada ja verujem da oni nista ni ne gledaju, samo uspu ulje, promene filter vazduha, svega 10-15min posla i teraj. Da nisam pratio forum i da sam nisam reklamirao, ne znam sta bi bilo.
O ugradnji plina sam vec dovoljno pisao pa ne bih o tome, a ponovo se sve svodi na nepostovanje preporuka...
Mislio sam da ugradim alarm i parking senzore, ali ce to popricekati istek garantnog roka, a sam cu ih ugraditi, pa ako nesto i polomim, barem me te "ruke" nista nece kostati. Ovako debelo nesto platite i posle se samo nervirate. Nerviram se ja i kad sam nesto radim pa mi nije po meri, ali me to mnogo manje kosta a uz to ne vicem iz sveg glasa da sam prvi i najbolji :D

ijanjic

Ja sam izgleda imao sreće.

Prošle godine mi je počela blago da se ljušti farba na ivici zadnjeg desnog ruba. Negde u to vreme dobijem i poziv da se odradi OTS zahvat.

Odem u AC Marković jer su mi najbliži. Baja tamo počne da me zavlači kao to nema veze sa OTS-om Dacia nema problema sa limarijom to ti je od kamenčića odnosno rizle. Ja ga na kulturan način pitam jel "uganuo mozak" našta mi on kaže OK uradićemo al malo je gužva na limarskom odeljenju, zvaćemo Vas sledeće nedelje. Pritom mi baja uopšte ne uzme kontakt telefon i naravno nikad me i ne pozove. To je što se mene tiče zadnji put da sam u ŽIVOTU bio kod njih.

Nakon toga ipak odem u HIT Auto gde me primi neki mnogo fini mladi gospodin Bojan ja mislim. Naj strašnije napljuje Markovića pri čemu mi i reče da svi beže od OTS-a jer taj zahvat nešto košta (vremena i para) i to nešto sami moraju da plate kao i da po njegovom mišljenju oštećenje nema veze sa rizlom. Dalje mi reče, ništa se ne brini sve će mo ti napraviti kako valja.

Sutra popodne me zvaše i javiše da je auto gotov. Odem tamo a on stvarno urađen profi ! Oljuštena farba zakrpljena ništa se ne pozaje, lajsne stavljen, vosak verovatno ubačen, to nisam mogao da vidim....

Iskustva su rezličita a mi smo prepušteni sami sebi. Javašluk ne vlada samo u Renaultu već u celoj Srbiji bez obzira na marku automobila. Svaka čast kolegama koji se bore i istrajavaju u potrazi za pravdom jel to je ovde jedan veliki i težak posao.