Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

zac

Na tvom DCI motoru se ne podesavaju zazori ventila...to vazi samo za motore 1.4 i 1.6 MPI 8V

hobbista

Na dci se šteluju ventili  :hihi1:
Nema on hidropodizače.






Ali se to radi samo kada se obrađuje glava  :cul:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

lovac

Ako sam dobro shvatio vaše sugestije: kod mene se ventili ne trebaju štelovati ni na kakvom servisu!?

zac

Citat: hobbista poslato 19.11.2015. - 20:39
Na dci se šteluju ventili  :hihi1:
Nema on hidropodizače.

Bio sam ubedjen da ima..  :bonk:

hobbista

Upravo tako - ne šteluju se na redovnim servisima.

Šoljice ventila sa pločicama su iz jednog komada, i kupuju se u potrebnoj dimenziji. Da bi se naštelovali ventili mora se skinuti bregasta što povlači za sobom skidanje zupčastog...
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

lovac

Citat: Veterinar poslato 19.11.2015. - 18:49
U različitim zemljama su različita uputstva u servisnim knjižicama. U ovoj temi pretežno smo pisali o servisnim intervalima u Srbiji. Očito su u Crnoj Gori uputstva drugačija.

Meni je servisna knjižica, koju sam dobio uz auto, pisana na hrvatskom jeziku (ali to nije bitno - nemoj da se neko nakači na ovu činjenicu), i čisto sumnjam da za isto vozilo u uputsvu za srbiju kažu da se napr. zupčasti kajš mora menjati na 60.000 - ili nakon 4 godine, a u hrvatskoj preporučuju da se to uradi nakon 160.000 km ili nakon 6 godina upotrebe. 
Meni to deluje nelogično, jer smatram da je servisne knjižice pisao proizvođač, i one su samo prevedene na različite jezike.

No, da se vratimo na veliki servis: nakon ove diskusije sam ipak pametniji i odlučio sam da zupčaste i druge kajševe i sve što ide uz te radnje odradim na 100.000 km, odnosno kada auto napuni 6 godina - pa šta se od toga pre desi.

Veterinar

Knjižice su različite u različitim državama. Primera radi, u BiH se koristi čak i mineralno ulje za redovnu zamenu, što kod nas nije slučaj.

jasho

#892
@Lovac,

U principu držiš se vremenskog roka zamene, kilomtražu, tačnije šta piše zanemari.

Kako znam, moja sestra na svom meganu radila veliki servis ovde u Srbiji jer je cena bila dosta povljnija, originalni delovi, ovlašteni servis, upis u servisnu istoriju Renoa, odradili servis i rekli joj  (upisali u knjižicu) sledeća zamena za 60.000 km, u Nemačkoj isto to da je uradila bilo bi za 160.000 km, isti delovi,  isto sve, gde je kvaka 22?! :ne:

Zvao RNS da pitam nisu se udostojili odgovora, poslao mejl RNH :aplause: odgovorili istog dana, da se drži servisnog intervala u zemlji u kojoj živi tj Nemačka ili 160.000 km.

Jedan naš, sa moje strane a i mnogih drugih, uvaženi kolega forumaš koga iz objektivnih razloga ne mogu imenovati  :respect:, a koji je upoznat sa ,,stanjem stvari'' mi je objasnio da različiti periodi ne zavise od razlličitog kvaliteta ugrađenih delova, jer su delovi isti i u Srbiji i u Francuskoj i u njenom slučaju Nemačkoj, caka je u nečem drugom, to drugo je vezano za  različite cene osiguranja, premije rizika i kvantiteta istih. :to:

Zoran

Filter zraka se mijenja na 90 000 km? U Crnoj Gori.
Sam svoj gazda - vazda.

Lazar@

62 000km
Sjutra idem da odradim mali servis,da mijenjam ulje i filtere...Veliki ce morati da saceka jos 8000 iliti kraj sledeceg ljeta  :c:

lovac

Možda se ne tiče direktno teme iz ovog topica, ali je neko spominjao štelovanje ventila!

Bilo je nekoliko različitih tvrdnji:
- da se na 1,5 dci ventili šteluju
- da se na 1,5 dci ventili ne šteluju
- da se na 1,5 dci ventili ne šteluju ali imaju čašice koje se menjaju (a to je zapravo štelovanje ventila - isto kao nekada na 101 - nisu se štelovali ventili, već su se menjale pločice), i da se pri tome vadi bregasta osovina ....

Može li neko dati preciznije objašnjenje (kada to raditi - koji je interval), ili to ima već objašnjeno na nekom drugom topicu?

hobbista

Baš kao Z101, ali je šoljica i pločica ovde iz jednog komada. Ako nije u meri onda se menja cela šoljica (umesto samo pločice kod Z101).
Da bi se to uradilo mora da se izvadi (podigne) bregasta, a to povlači mnogo toga za sobom.

Nemoj da ti naplaćuju štelovanje ventila jer to neće uraditi. Iz prakse, nema ni potrebe da se radi (osim kada se obrađuje glava).
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Turbo

Odradjen veliki servis(bez filtera i ulja),kod As Krstevski.
Cena: 22500din.
Zamenjeni:
Set zub.(kais i spaner)-Gates.
Set PK,kais-Hutchinson,spaner-Steinberg.
Vodena pumpa-Aisin.
Antifriz-Total Glacelf.

vladimiris

Konačno obavio veliki servis na loganu 1.4 TNG , (bez klime i serva)

-set zupčastog Dayco - oko 5100 din. (Kit komerc)
-klinasti kaiš Conti - 600 din.( Kit komerc)
- KWP pumpa za vodu - 2900 (Kit komerc)
- svećice Denso - 1000 (Kit komerc)
- filter vazduha  Purflux 920 (Panter)
- filter ulja Purflux 520 (Pannter)
- ulje Elf 5 W -40 3 x 600 = 1800 (Profaco)
- antifriz 100 total 2x450 = 900 (Profaco) 
Ukupno za delove oko 11.000 din. Ruke sam platio 5.000 din.

gav.sa

Pozdrav,

Danas sam išao u ovlašćeni servis da uzmem ponudu za veliki servis. Prešao sam 70.000 km. Između poznatih stavki u ponudi postoji i stavka KOPČE i to u iznosu od 8300 dinara. Da li vi znate na šta se to odnosi.