Problemi sa akumulatorom

prethodna tema - sledeća tema

hobbista

2,1 V da budemo precizniji  :baeh:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac

Juce ujuto krecem na posao, kad ono Rombat  :pop: , posle cetiri godine.

U AP-sportu sam pazario Varta-Blue Dinamic 60Ah - 540A pobude.  Cena 7190 din, garancija 36 meseci. Otkupljuju stare akumulatore za 500 din.


kiconix

Cek malo, pa oni ceo grad oblepili da Varta daje 40 meseci garanciju.

zac

Da, za silver seriju, a ovaj je 36 meseci. Silver je bio skuplji za 1400 dindzi, ako se dobro secam.  :wave:

alen

#154
Ja u solenzi imam akumulator varta od golfa 4 sdi iz 2000.godine i to tvornicki akumulator s kojima dolaze vw. Znaci star je 11 godina i poceo je ovu zimu malo slabije verglati , ovu zimu ce izdrzati i preko ljeta startati, ali slijedecu zimu ide u penziju. S tim akumulatorom  vozi auto 2 godine i sad stoji jos s njim , indikator svijetli zeleno jos. Prvi akumulator tvornicki od dacie je izdrzao nepunih 3 godine to je bilo , otisla je mama do posla nesto i vratila se nakon par minuta do auta, a on nece ni okreniti. Mrtav do kraja, a ranije tog jutra je palio ko nov. Stigao je novi od renaulta original za kojih 90 eura , izdrzao je 3 godine i onda zadnjih 2 je na snazi vartin svi su mu prepisali penziju, ali on se i dalje bori  :lux:  , vartini akumulatori su zakon
Dacia Solenza 1.4 8v MPI 75 ks 112 nm + jh3

boban66

#155
Fabrički akumulator nepoznate marke trajao 5 g i u sekundi crko. Kupljen VARTA 56Ah 480A nazivne struje ali za godinu dana na  klemi se pojavila erozija

da napomenem da za prvih 5g klema je bila savršeno dobra, i da se ovo desilo po zameni acu. Ako je očistim i namažem sa tovatnom mašću da li će biti Ok ili ima nešto bolje za mazanje?. Zamena kleme je krajnje rešenje.
Ko sebe osudi, služi doživotnu robiju.

zac

U svakom slucaju je ocisti i namazi, najbolje je sa vazelinom. A erozija se, cini mi se na slici, i pojavila posto je klema bila suva i izlozena vlazi i .... mozda i soli, preko zime.

krle

 Ovo se nije moglo desiti za jedan dan. Da si periodično krpom brisao kleme ovo se ne bi desilo.


boban66

Priznajem da nisam gledao kleme . Kontrolisao sam  ulje , antifriz a letimičan pogled na klemu odozgore nije registrovao ovo. Tek kada sam slikao motorni prostor da bi na forumu raspravljao o zameni antifriza, primetio sam i problem s klemom. danas je čistim finom šmirglom i mažem je s mašću pošto vazelin nemam a i poznaju me apotekarke pa ko zna šta bi pomislili da kupujem vazelin? :ces: :zloca: :c0: Ipak smo mi mala sredina :wink:
Ko sebe osudi, služi doživotnu robiju.

Logan Base

Na ovogodišnjem proljetnom pregledu u Renaultu me upozoriše da je akumulator pri kraju- pokazao mi serviser dok je mjerio voltažu:spravica mu izbacila poruku da ga je potrebno zamijeniti. Počeo mi je Rombat već palit pomalo iz druge...
U ponedjeljak sam za cca 63 eura kupio Beren akumulator talijanskog proizvođaća S.I.A. Garancija 24 mj, trgovac rekao da bi me trebao služiti 3-4 godine. Al opet mi auto palio iz iz druge i uz dodavanje gasa tek. Već sam ga mislio ić reklamirat i sjetim se pogledat svječice. Baš sam iz prve naletio na onu koja se je bila popustila. Predpostavljam da ju serviser nije prije godinu dana dobro stegnuo. Auto sad ima punu kompresiju i pali iz prve. Sad tek kužim zašto mi je u zadnje vrijeme nemirno radio na leru,slabije vukao....
Rombat čuvam,sigurno bu još poslužio. Ako ne meni, bude starom za paljenje golfa 2 što negdje misteriozno pomalo gubi struju.

mladja73

Evo i ja da se "pohvalim".
Nakon tacno 6 godina i 2 meseca izdahnuo je fabricki akumulator.  :pop:. Desilo se to dok sam bio kod svojih na godisnjem odmoru. Naravno, bez ikakve najave, standardno crkavanje.
Kupio Energizer 56Ah. Imao sam na biranje ili taj ili Black Horse. Izabrao sam ga pre svega na osnovu preporuke prodavca (koji mi je dobar prijatelj). Malo je bio skuplji od BH ali on mi kaze da za 3-4 godine koliko im je u prodaji , da nisu imali ni jednu reklamaciju.
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

glavonja3

Fabrichki akumulator od 40h zamenjen sa somborskim od 45h (kupljen u Sapcu za 3.900din). Rombat nije crkao vec je prebacen u stari auto koji se povremeni koristi. Razlog zamene je dvostruk: u starom autu je crkao aku i RomBat je 5,5 godina star pa duze vergla te moze crci svakog trenutka.

VaskezNS

Hajde i ja da malo oživim ovu temu sa iskustvom White Horse 12V 44Ah, koji je u "stani-pani" situaciji kupljen 06.2012. u Tempu. Akumulator je bio proizvodnje 08.2011. Znam da ste rekli da se ne uzimaju akumulatori stariji od 6 meseci, ali u tom momentu nisam imao mnogo izbora, a za ovaj Somborski pod-brand je naglašeno da mogu stajati i do 12 meseci bez punjenja. Uz to, daju i 36 meseci garancije. Kakogod, akumulator nije proveo mnogo vremena na autu i uglavnom je mirovao. Svejedno sam ga na svaka 3 meseca dopunio, dok poslednjeg puta nisam primetio da na punjaču uopšte ne "vuče" struju punjenja. Kako nije hermetički zatvoren, otvorim da pogledam ćelije i na prvoj imam i šta da vidim - očigledni beli ugrušci na pločama - sulfatizacija. Izmerim napon, a on oko 10,5V. Bez mnogo nade, odem do servisa, gde ga u roku od 5 minuta ispitaju, konstatuju isto što i ja (prva ćelija vrisnula, napon 10,44V) - nepopravljivo. Već sam mislio da će me "oladiti", ali ljubazno ispuniše servisni list i rekoše da sa njim mogu da tražim zamenu.

E sad, priči tu  nije kraj, odem do Tempa i uložim reklamaciju. Kažu nije problem, ako imaju isti takav zameniće ga, ako ne - vratiće pare. I pronađu oni jedan takav, i uz moju molbu da ne želim akumulator stariji od 6 meseci, nađu njegov garantni list u kojem piše da je proizveden 27.12.2012. Ok, rekoh, uzeću ga. Rekoše mi da odem do kase da mi izdaju nov fiskalni račun za njega, kad eto meni čuda - kasirka kaže - "Treba da doplatite 970 din" ! Reko' šta ?!?  :conf:
Kaže ona - ne možemo vam izdati novi fiskalni račun sa kojim dobijate garanciju na zamenjen akumulator ako ne doplatite, jer takav sada košta 970 din. više nego što sam ga ja platio kada sam ga kupovao. Pa rekoh ja ne "dokupljujem" akumulator, ja po slovu zakona menjam onaj na koji sam ostvario reklamaciju u garantnom roku za isti takav, ali ne vredi. Ja pitam, šta da je duplo poskupeo u međuvremenu, tražili bi mi da doplatim još toliko, oni kažu - da. Pa kao da eto ne ispadne da samo deru, kažu mi da ljudi zamenjuju neispravne LED televizore kojima je u međuvremenu dosta pala cena, pa im još kao vrate i po 15-20.000 din  :bonk:

Sve u svemu, kako mi je ovo bilo i previše, kažem im ja - neka hvala, onda nema dogovora, vratite mi novce. Izbrojaše mi iz kase do poslednjeg dinara i to je bilo to. Znam da sam verovatno mogao da teram mak na konac i dobijem akumulator bez doplate, ali mi više nije bilo hitno, ali jeste bilo bitno da me sa tim White Horse-om više ne prave konjem  :)
Ovo je mesto za sLogan ;-)

ppejic

Svojevremeno, sve sto otpadne na testiranju serije namenjene ruskom tržištu, pakovalo se za srpsko, pardon za Srbiju.

Loganovac

@VaskezNS: pretpostavljam da ti pomenuti akumulator ne stoji na Loganu, jer si u prijavi problema sa anlaserom pominjao neki Proatomic. S obzirom da je ovo ipak Dacia Forum, trebalo bi naglasiti i tu činjenicu, naročito zbog toga što na stanje akumulatora može značajno da utiče i kvalitet punjenja.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.