Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

Zoran

 :offtopic: Zna li neko "prevesti" šta znači garancija na dijelove.
NPR. na vodenu pumpu. Hoće li stranka dobiti samo drugu vodenu pumpu ili će biti nadoknađena i sva šteta koju eventualno napravi dotična vodena pumpa?
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Pitanje je na mestu, ali ne znam u kom kontekstu. Kolega Srkson je napisao specifikaciju i cenu velikog servisa uz podatak da je garancija 60.000km. Dakle, ne radi se o jednom jedinom rezervnom delu, menja se sve što treba da do takve štete o kojoj ti pričaš ne bi smelo doći, dakle logično da tako data garancija pokriva celokupni rizik i svu štetu nastalu otkazom bilo kog ugrađenog dela.
:ces: Uostalom, i da je samo pumpu menjao, a ustanovi se da je krš nastao  baš usled njenog otkaza, bili bi u obavezi da otklone svu nastalu štetu o svom trošku, pod uslovom da su izvršili ugradnju pumpe i dali garanciju na ugrađeni deo i izvedene radove. Nema tu posle ne-znam-kad je menjan set zupčastog i slično, pismena garancija je vrsta ugovora i ako nisu obezbedili sve potrebne preduslove nije trebalo ni da ga overavaju.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Uz jos jednu opasku, da je negde na zapadu, ovde ce smisliti sve moguce izgovore da do pokrivanja troskova ne dodje.
Setimo se kako je Brave prosao sa fabrickom garancijom koju je jos i doplatio.

saša61beograd

Evo ga "moj slučaj" i jedno pitanje:
-na prvom servisu (12.000km) zbog curenja ulja zamenjen semering radilice i tada (verovatno)zamenjen zupčasti
-na trećem servisu,pred istek garancije (37.000km) opet zbog curenja ulja zamenjen lančanik uljne pumpe,semering...tada mi je rečeno da su zamenjeni i kaiševi (linijski je zaista bio nov,za zupčasti mogu samo da verujem na reč,mada mi je neverovatno da su mi to zabušili kad su već uradili toliki posao).
-sada sam na 95.000km,znači od zamene zupčstog je prošlo 58.000km i 4 godine i 5 meseci i kompletan veliki servis je u planu.
Pošto početkom septembra planiram put u Crnu Goru (oko 1500km),pitanje je da li da veliki servis radim sada,u avgustu,ili da ga radim kad se vratim.Lično ne volim nikakve radove na kolima pred veći put,ali me zanima šta forumaši misle o tome.


PS.Najverovatnije ću to uraditi isto onako kako je kolega @jasho opisao u postu od 4.7.2015. jer sam sa AK Krstevski već razgovarao.Jedino me zanima da li je kolega siguran da je ta Saleri pumpa zaista Made in Italy i ima li o njoj još neka saznanja osim onoga što je napisao jer je izbor pumpe jedino šta još nisam načisto odlučio.

Aleks

Na kolima ne izvodim nikakve vece radove na manje od mesec dana ili bar 1.000 km pred veci put. Nista sto nije alarmantno.

kiconix

@ Saša
Slično mom slučaju ali se kod mene pokazalo da nije menjana vodena pumpa pa je procurela na 78000 iako su napisali da se zbog svih radova ( na 30000) veliki servis radi na 90000.

Srkson

Ja sam bio na 67000km i na 4 i po godine pred veće putovanje i svesno nisam otišao na prvi veliki servis. Još uvek sve stoji kako je fabrika namestila, PK kaiš izgleda odlično, znači sve slovne oznake na njemu su jasne i neizlizane (to naravno ne mora ništa da znači). Antifriz je na konstantno istom nivou, a od 60000km redovno pratim stanje u posudi i suvi beton u garaži ispod motornog dela auta. Jednostavno imam subjektivni osećaj da ne diram ništa do daljeg, ali sam na oprezu i pripremam se polako, kako psihički, tako i finansijski. :D

Ovo gore napisano je isključivo moj slučaj. Svaki auto ima svoj životni put, a vlasnik je tu da isprati isti po PS-u ili po svom nahođenju.

Znam da ti ovaj moj post nije mnogo pomogao, ali odluka je na tebi.

Možda da razmisliš zašto si ovu rečenicu ovako započeo: "Lično ne volim nikakve radove na kolima pred veći put, .."

jasho

Citat: saša61beograd poslato 08.08.2015. - 10:48
PS.Najverovatnije ću to uraditi isto onako kako je kolega @jasho opisao u postu od 4.7.2015. jer sam sa AK Krstevski već razgovarao.Jedino me zanima da li je kolega siguran da je ta Saleri pumpa zaista Made in Italy i ima li o njoj još neka saznanja osim onoga što je napisao jer je izbor pumpe jedino šta još nisam načisto odlučio.

Saša, na kutiji je pisalo čini mi se made in italy, saznanja nemam ništa više od onoga što sam napisao, kačio sam se na njihov sajt http://www.saleri.it/ vidio za koga sve rade prvu ugradnju, koje sve sertifikate kvaliteta poseduju, u Krstevskom su me uveravali da je kvalitetna pumpa, dali garanciju od godinu dana i ja dalje ne razmišljam, što i tebi želim  :ziveli:

saša61beograd

Hvala svima,javiću kada,gde, kako i za koje pare je posao obavljen.  :ziveli:

vladimiris

Saleri je Italijanska firma.Uvoznik je valjda Euroauto.Razvojni i proizvodni centar je u okolini Brese, a imaju i proizvodne pogone u okolini Šangaja.

Aleksabgd

Ja sam se isto dvoumio kada je pumpa u pitanju. Imas saleri, buggati, valeo. ruville, itn itd... Najsolidnije mi je izgledala sff koja je ujedno bila i najskuplja. Cena je oko 5000 dinara u Euroautu.
Ipak mislim da vam je to mala usteda kada se pogleda km na kojoj se menja pumpa.

Zoran

Zupčasti, vodena i zatezač mijenjani na 220000 km, sada ima 282 000 km pa sam riješio da se malo usolidim i to zamijenim. kupio sam Dayco zupčasti, SNR zatezač i Meile vodenu pumpa. Čim imao vremena ću da zamijenim...Kupljeno i Banja Luci sve za 80 eura.
Sam svoj gazda - vazda.

perke21

Urađen servis, kako bi ga neki nazvali delimičan veliki + mali. Kilometraža 63800.
Zamenjeni sledeći delovi:
Pumpa za vodu (metelli, 2789 RSD)
Set zupčastog kaiša (Gates, 8114 RSD)
PK kaiš (Dayco, 940 RSD)
Zaptivač poklopca ventila (250 RSD)
Filter vazduha (Coopers Fiiam, ?)
Filter ulja (Coopers Fiiam, 410 RSD)
Filter kabine (Coopers Fiiam, ?)
Podloška (20 RSD)
Ulje 5W40 4l (Elf, 2150 RSD)
Antifriz 3l (Febi 1500 RSD)
Destilovana voda 3l (75 RSD)
Majstor (zamena delova i štelovanje ventila, 50 EUR)
Delovi kupljeni u prodavnici Delmax u Mladenovcu iz dva puta. Prvo su mi dali pogrešnu pumpu za vodu i kaiševe. Posle majstor zamenio. Kad sam otišao da se raskusuram kasnije, kažu da za moj motor idu delovi od motora sa 16 ventila, iako moj ima 8. Verovatno su gledali u katalog od sandera, a ne stepway-a. Neprijatnost je što je pravi zupčasti kaiš duplo skuplji od prvobitnog pogrešnog, pa sam morao da doplatim. Stari račun ostao kod njih pa ne mogu da napišem tačnu cenu filtera vazduha i kabine. Sada još da se zamene pločice, servis plina, reatest i zima može da počne.

Turbo

A taj PK kais jel ima neki spaner?

hobbista

Citat: perke21 poslato 02.09.2015. - 18:17
...Kad sam otišao da se raskusuram kasnije, kažu da za moj motor idu delovi od motora sa 16 ventila, iako moj ima 8.
:ces: Eventualno može da dođe u obzir 1.2 16V, mada on ima drugačiji španer koji ima zaključavanje na bloku  :ne:
1.4 16V i 1.6 16V imaju dve bregaste.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D