Kit za reparaciju gume

prethodna tema - sledeća tema

koznazna

Zdravo,

Ugradio sam plin pre jedno pola godine i od tada muku mučim sa rezervnim točkom :badmood:. Kako po novom zakonu nismo obavezni da imamo rezevni točak ukoliko imamo kit za reparaciju gume interesuje me da li je neko imao iskustva sa ovim kitom, šta sve sadrži i koja mu je cena.

Pozdrav.

Keka

Ako iskrivis felnu na rupu (a ima ih, hvala Bogu i putarima), mozes da se zakitis kitom za reparaciju gume.

Tubeless guma ce sa ekserom izdrzati do prvog vulkanizera, ako ne izdrzi, nece pomoci ni kit.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Mandrak


Loganovac

A otkud ti to da ne moramo imati rezervni točak, ja sam "životno" zainteresovan???

U zakonu se tako nešto ne pominje, a pisali smo da su i predlog podzakonskog akta koji to treba da reguliše (propisa) izmenili - jedino ako nema nečeg novog o čemu nisam obavešten...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

mladen895

Možda možemo sa crvenom da izgladimo nedoumice? :hihi1:
Kad se mora,sve  je tesko.

bmiillan

kit za reparaciju nosim kada vozim po gradu i lokalu. radi posao ok
za ono za sta je namenjen (krpljenje rupa i naduvanje gume ako su rupe
do 5 mm tj ako guma nije isecena).

kada krenem negde dalje ipak nosim rezervni tocak. neko resenje moze da bude
i tkz copavac
nemoj na silu uzmi veci cekic

koznazna

Citat: bmiillan poslato 25.05.2010. - 09:01
kit za reparaciju nosim kada vozim po gradu i lokalu. radi posao ok
za ono za sta je namenjen (krpljenje rupa i naduvanje gume ako su rupe
do 5 mm tj ako guma nije isecena).

kada krenem negde dalje ipak nosim rezervni tocak. neko resenje moze da bude
i tkz copavac

Interesuje me cena seta za reparaciju jer razmišljam da li je bolje uzeti set za reparaciju ili "ćopavca"

Citat: Loganovac poslato 24.05.2010. - 22:26
A otkud ti to da ne moramo imati rezervni točak, ja sam "životno" zainteresovan???
Da možda sam  preterao ali znam da policija gleda kroz prste ako nemaš rezervni točak a imaš famozni kit. Svi novi skuplji modeli automobila u poslednje vreme ne dolaze sa rezervnim točkom već sa kitom za reparaciju, a u nekim zapadnim zemljama (znam za Holandiju i Belgiju) je to postala normalna stvar da nemaš rezervni točak

Citat: Loganovac poslato 24.05.2010. - 22:26
U zakonu se tako nešto ne pominje, a pisali smo da su i predlog podzakonskog akta koji to treba da reguliše (propisa) izmenili - jedino ako nema nečeg novog o čemu nisam obavešten...
Koliko sam ja informisan ovih dana će se o tome razgovarati jer je zakon prebrzo donet i ima mnogo nedostataka. Nije menjano ništa decenijama u zakonu o saobraćaju, a onda su se setili da naprave zakon gde mnogo stvari nije definisano. Stvar sa rezervnim točkom je jedna od mase stvari koja će najverovatnije biti definisana u skorije vreme jer je dosta toga nedorečeno u zakonu pa saobraćajni policajaci tumače zakon tj propise onako kako im neko objasni odnosno od mesta do mesta. Jedna od nedorečenih stvari je npr prsluk koji je proglašen obaveznim a propuštena je elementarna stvar da se definiše njegova boja, vrsta retroreflektivne boje, njen intezitet i sl.

Citat: Keka poslato 24.05.2010. - 22:03
Ako iskrivis felnu na rupu (a ima ih, hvala Bogu i putarima), mozes da se zakitis kitom za reparaciju gume.

Tubeless guma ce sa ekserom izdrzati do prvog vulkanizera, ako ne izdrzi, nece pomoci ni kit.

Ako za 20 godina nisam iskrivio felnu nadam se da neću i u narednih 20, a ako se to baš i desi snaćiću se ...

bmiillan

imas pravi set za reparaciju koji se sastoji od malog kompresora i tecne "gume" koji moze
da se koristi vise puta i kosta u zavistnosti od proizvodjaca oko 50-tak eura.
i imas jednokratne varijante u spreju od 500 do 800 dinara.

nemoj na silu uzmi veci cekic

koznazna

#8
Hvala Milane  :to:. Mislim da ću ipak pazariti "ćopavca"  :)

Aleks

Meni rez. tocak ipak stoji u gepeku i to me je u pocetku strasno nerviralo. E, onda sam dosao na ideju da ga okrenem kontra nego sto je stajao u rupi gde se sada nalazi pl. boca, pa u njega ponekad natrpam gomilu stvari da mi ne lete po gepeku. A sto se tice k*ta za reparaciju i copavca, glasam za copavca.

sibelius

ali gde nac odgovarajuceg copavca?
koji odgovara za nasu masinu?

kiconix


petar313

#12
Da li se ovo smatra za dovoljno dobar kit?
Ja vidim manu što popravlja samo rupe na gaznom sloju, a ne popravlja sa strane.
I naravno samo rupe od eksera i sličnih špicastih stvari. Za veće poderotine mora vulkanizer ili druga guma.

Vulkanizer mi je nadavno krpio rupu od eksera na ovaj način. Bez skidanja točka.
Baš sam se oduševio lakoćom. Pa sam kupio ovo. Ali ne znam da li to spada u kit koji može da zameni rezervni točak.

sibelius

za oko 700 din ima da se kupi konzerva sa zaptivacem rupa pod pritiskom
bog zna kako me ubedju da je odlicno...
al nesto sam skeptik
ipak bih ja copavca u gepek za svaki slucaj

ppejic

Copavac zbog sebe, a kit za brzu reparaciju gume zbog milicije.