Tandrkanje brisaca

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Na suvozacevom nece moci veci od 50, zato sto kaci onu plastiku na ivici sofersajbne.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Mihajlod

Meni su fabricki poceli da razmazuju posle 2 meseca. Istripovao sam se da je staklo masno i da su mi oni u perionici nesto sj... , ali u pitanju su ipak bile metlice. Nove champion brisu normalno i nisu tandrkale prvih meseci ali sad ponekad zaskripe kad je onako polusuvo staklo. Mada i dalje mislim da ima i neke veze sa tecnoscu za stakla. 
:ces:

DarioGTI

ma ove serijala metlice su katastrofa, staklo mora biti bas potpuno cisto da bi brisaci radili donekle normalno....
ali cim prije staviti druge, posebno sada kad je staklo zamrljano od soli, blata, i ko zna cega jos....
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

torent

Kod mene su bosch 53 cm oba, i ne kace nista, ali su poceli da tandrcu (posle 10 meseci).
Cak razmisljam da stavim od 55 cm. Nervira me neobrisani deo na sredini vetrobrana i voda
koja se sliva tacno po sredini.

hobbista

Upravo zbog toga na sredini ću morati da probam 550/510 (ili 500 suvozački).
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

david

Novi i pravi brisaci mnogo znace pogotovo kod nas po selima. Blato od traktora je po putu pa kad te zapljusne voda kad je kisa nemas vremena da obrises a zamisli te izlizane...

mladen895

Ovih par dana sam imao problem sa zaledjenim brisacima koji malo tandrcu a jos manje brisu.Dignem haubu, skinem keder sa pozarnog lima,bacim ga u gepek  do proleca i teram dalje. Izgleda sasavo ali brisaci bolje rade.
Kad se mora,sve  je tesko.

Loganovac

Ako sam dobro razumeo, to si uradio da bi topao vazduh iz motornog prostora zagrevao metlice brisača? A jel se oseća miris u kabini, pošto se vazduh uzima baš odatle?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

mladen895

Nista se ne oseca , ili sam ja utrnuo ,a ne bi trebalo posto su nam relativno novi motori tako da nema tih isparenja od ulja,plina, antifriza, nafte...Ali mi se cini da topao vazduh ipak probija ispod haube i pomalo greje metlice.
Kad se mora,sve  je tesko.

krle

#55
Citat: mladen895 poslato 21.12.2009. - 05:57
Dignem haubu, skinem keder sa pozarnog lima,bacim ga u gepek  do proleca i teram dalje. Izgleda sasavo ali brisaci bolje rade.
Kako se toga konstruktori nisu setili, ne samo kod Logana nego i kod drugih vozila.  Direktno grejanje šoferke, spolja.   :Smiley:
Ja keder ne bih vadio iz gepeka ni leti, da se motor bolje hladi.  Naravno, kada bi se zezali

Keder je tu da spreči ulazak snega, leda , vode,prljavštine, itd. u motorski prostor. O bržem postizanju radne temperature, štetnim uticajima na rejl,
senzore ... kao i o potencijalnoj opasnosti trovanja ugljenmonoksidom ovoga puta ne bih.


mladen895

Sve si tu u pravu,ali je kec imao dve rupe na haubi,jednu za filter vazduha a drugu za ovo.Ko je hteo stavljao je plasticne usmerivace leti u jednom pravcu a zimi kontra,i niko nije crko od toga.Konstruktori vise paznje pridaju aerodinamici,estetici i ustedi materijala.
Kad se mora,sve  je tesko.

Loganovac

Čak je i kod keca levi otvor odavno izbačen zatvoren, ne štanca se više (iznad rez. točka), a desni služi isključivo za snabdevanje kabine vazduhom iz spoljašnje sredine (preko dve klapne i radijatora iliti "malog hladnjaka")  i izolovan je zaptivkom od motornog prostora. Znači motorni prostor je potpuno zaptiven što se haube tiče na svim novijim modelima keca.
Sad, čak i da si kod starog keca stavio usmerivač na levi otvor da duva u pravcu šoferke, opet desni uzima svež vazduh sa desne strane haube (a njegov usmerivač se okreće unapred da zahvata svež vazduh u toku kretanja vozila), pa kabina nema veze sa vazduhom iz motorne kućice. Kod Logana, ako skineš keder sa lima fajervola, upravo usisavaš vazduh iz motornog prostora i uvodiš ga u kabinu - gde je tu analogija?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

mladen895

U bre al ste se bacili na nauku :write:.Pa jel ima neko resenje za odledjavanje zaledjenih brisaca a da ne izlazim iz kola svakih par minuta.A ubacivanje vazduha u kabinu moze da se eliminise klapnom ko voli cist vazduh. :wink:
Kad se mora,sve  je tesko.

torent

U poslednje vreme su brisaci poceli da mi poskakuju po vetrobranu (bosch 530 mm),
uz veoma glasno tandrkanje.
Okrenuo sam metlice za 180 stepeni.
Tandrkale su tog dana, ali znatno slabije i tise.
Sutra da su vec brisale normalno bez ikakvog zvuka.
I tako vec nekoliko dana.
Probajte.
Plastiku koja je na metlicama skinite i okrenite takodje.