Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

MiM

Probala sam da pronadjem neku temu vezano za ovaj problem, a uspela sam samo par nasumičnih postova.

Ako postoji tema vezana za ovo ajde upućeniji da mi pomognu da je nadjem, a ako ne evo otvaram temu, da uporedimo iskustva sa reklamacijama.

Ja zapravo ne znam kuda dalje da guram čitavu stvar, pa eto značilo bi da čujem sapatnike

Problem je neravnomeran rad na gasu ( kao da ostaje bez cilindra) i naravno paljenje lampice CHECK engine i lampice za elektroniku motora. Vozim ga isključivo na benzin vec mesec dana, a do tada kombinovano ( čišćenje dizni je pomagalo za 100-200 km)


Veterinar

Imao sam slučan problem na 1000km, prešao sam od tada 4500 km bez sekiracija. Problem je rešen u kući Reno Sava. Navodno je jedna dizna bila zapušena nekom voštanom masom. Nedugo nakon tog problema imao sam situaciju u kojoj se čuje pištanje i blinkanje kao da nema plina, motor je radio na benzin i nije mogao da prebaci na plin, a plina je bilo sasvim dovoljno. To je prestalo nakon gašenja i paljenja motora, ali imamo člana na forumu kod koga je ovaj problem uporan. S obzirom da se problemi učestalo pojavljuju upravo kod 0.9 motora i to na maloj kilometraži ima smisla da postoji tema sa ovim naslovom.
  Danas (nisam ni znao da je tema otvorena) mi je palo na pamet kako bih, ukoliko ponovo budem imao neki problem, pokušao da okupim sve sa foruma koji imaju problem (a ne rešava se trajno) sa ciljem da se uputi grupna protestna nota na odgovarajuću adresu. Ne znam da li to uopšte ima smisla, ali palo mi je na pamet.
Da li motor radi normalno na benzin?

MiM

#2
Da na benzin radi normalno, i tako već 1000 km  :agr:

Meni su  posle dva čišćenja (ista voštana masa) promenili dizne ( tako bar kažu) ali problem nije rešen. Reklamacija stoji, info je da pokušavaju da nadju trajno rešenje. Iskreno ovaj forum sam i pronašla pokušavajući da nadjem još neko iskustvo. Nezvanična informacija je da svi 0,9 sa LPG imaju problem.

Drago mi je da si ti uspeo da rešiš problem.

Inače problem se javio na 4000km predjenih isto u oktobru, sada smo prešli već skoro 7000km.

Ajde neka se javi još neko, volela bih da čujem da su još nekome rešili problem

E da možda bi bilo zanimljivo da uporedimo gde ko sipa gas, obzirom da je od početka priča da je gas očajan ( što znamo jel) ali možda ima razlike.

Prvih 4000 smo sipali 70% na Petrolu u kombinaciji sa Eco i Lucoil
Posle sam probala NIS ( sumnjajući na Petrol) i to je bila katastrofa
Onda opet Eco ali ne zadugo. Više ga i ne sipam

kiconix

Mozda bi pomogla promena servisa.
Gde je auto bio u servisu?

Veterinar

Od problema do sada sipao sam samo i isključivo na OMV pumpi. Ne mora da znači ništa, ali pre problema je i EKo pumpa bila u igri.

hobbista

Mislim da su omašili negde u startu. Jureći uštedu ugradili su (očigledno) TNG (LPG) sistem koji je na granici funkcionalnosti.
Previše ima raznih automobila i TNG sistema koji se ugrađuju u njih, pa se ovakvi problemi ne dešavaju  :ne:

Nadam se da će se kolega Slavko uključiti i ukazati na problematični deo sistema. Čini mi se da je bilo govora o problematičnim diznama, ali nisam siguran.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Veterinar


MiM

Hvala, iščitala prethodna iskustva. Malo mi je bistrija slika.
Promena servisa ništa ne bi promenila u ovoj fazi, pošto 'slučaj' vode stručnjaci iz Renoa.

Pritiskam ih opet sledeće nedelje pa se javljam. A do tada se možda javi joše neko ko je rešio ili ne problem.

jovan

#8
Posle drugog (od preuzimanja vozila) točenja lpg na NIS pumpi, i pređenih svega 300km, auto je trzao, seckao, gubio snagu i smrdelo je na sumpor (simptomi lošeg lpg, poznato mi od pre). Kontaktirao sam servis, i dobio savet da potrošim plin iz rezervoara žustrijom vožnjom, i tankujem na drugoj pumpi. Sa zadovoljstvom sam ih poslušao, i od marta sipam isključivo na EP pumpi u Višnjičkoj. Prešao sam oko 6500km od tada, i nikakvih problema nisam imao, a o potrošnji (kojom sam zadovoljan) sam već pisao. Da napomenem da, po savetu servisera, posle dva-tri potrošena rezervoara lpg potrošim rezervoar 98.

Veterinar

Trošenje te količine benzina je po meni besmisleno. Možda ima, a možda nema veze, ali duže vreme ne vozim u eco modu i problemi se nisu više javljali. Da li će i kada će - ne znam.

jovan

Motori nisu moja specijalnost, pa mogu samo da poslušam savet profesionalca, kao i mnogo godina do sada. ECO ne koristim. Kako god, problema u korišćenju lpg nema.

Loganovac

Odavno smo sažvakali tu problematiku. Uz konsultacije stručnjaka za LPG, članova Foruma, konstatovali smo da je potrebno da izvesno vreme motor radi na benzin, kao i da nije dobro da benzin dugo stoji u rezervoaru niti da ga ima premalo. Većian nas poštuje te režime. Međutim kad ti neko savetuje da, iako svaki put kad pokreneš motor on radi na benzin što je posebno izraženo u zimskom periodu, ipak na svakih pređenih recimo 900km na gas voziš još 600-700 na benzin je daleko od pameti, možda čak i tendenciozna jer dovodi u pitanje isplativost investicije u LPG (pretpostavka da je rezervoar za gas korisne zapremine 42L a benzinski 50L i da naravno troši desetak posto više gasa nego benzina). Ja sam recimo na blizu 100.000km, praktično nikada nisam vozio na benzin (osim ono kad mi je na 20.000km crkla plinska dizna u Grčkoj) - fala Bogu problema nemam ni u najavi. Ajde ja ko ja, malo prelazim, ali izjašnjavali su se i taksisti koji su prešli po milionče ili pola miliončeta, pitaj da li je neko od njih tako koristio uređaj... Dakle, ako si već na Forumu, red je da znaš šta smo mi ovde izdumali i da čuješ evo bar moje mišljenje kao člana koji vozi na LPG da je taj "stručnjak" pod velikim znakom pitanja. Da je samo korak dalje otišao, mogao je da ti preporuči i da uopšte ne kupuješ auto sa tim "zlom" od plina   :ne:  Ali to ih neće sprečiti da ti regularno naplate 6000 dinara za servis retko korišćenog plinskog uređaj kad god svratiš  :doh:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

jovan

Pošto sam još uvek na forumu odgovoriću ti. Auto koji sam ja kupio i plaćam redovne servisne intervale u 7godina dugoj fabričkoj garanciji koristiću na način kako mi je preporučeno. Vrlo pažljivo sam pročitao sva iskustva drugih forumaša u temama koje su me interesovale. Nikog ne obavezujem da mora da pročita moje iskustvo, niti ću ja svačije mišljenje prihvatiti zdravo za gotovo.
Kraj.

Aleks

Ma sve je to u redu, samo diskutujemo, niko ovde nikom ne "soli pamet". Ali definitivno savet tog servisera baca ogromnu sumnju na njegovu strucnost.
Mislim, na svaki treci tank plina jedan benzina? I to, ni manje ni vise, nego 98-ice?! Nema tu ni malo ustede, jos si u "-".
U ovom slucaju, kupovina dizelasa je isplativija.

Keka

Vecu besmislicu odavno nisam cuo.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!