Diskovi i Pločice

prethodna tema - sledeća tema

speedo

Ja sam ovo našao na forumu nekada i snimio...

Interesantno da su mi ovdje pojedini servisi tražili za uslugu zamjene kočione tečnosti 40KM (20€)?! Sama kočiona tečnost nije skupa, ali mi ovo nije bilo jasno.

miki-bgd

Da prilozim, kod mene je prilikom zamene kocione tecnosti stalo nesto malo manje od 750ml, ali ne znam tacno koliko   :ne:

saša61beograd

Moja prva garnitura diskova i pločica trajala je oko 95.000km,a onda je u kompletu zamenjena diskovima i pločicama istog proizvođača,Delphi (ova prva,fabrička je mogla još sigurno 10-15.000km da izdrži,nisam hteo da silujem).
Verovatno će isto biti i sa ovom drugom garniturom (majstore,menjaj sve !).Ovo košta oko 50 evra plus zamena,za ovoliku kilometražu nije mnogo.Bar imam diskove i pločice koji se od prvog dana slažu i naležu i žive u srećnom braku dok ih smrt ne rastavi.
Obrada diskova je prevaziđeno cimanje koje se čak i ne isplati,bez obzira što nije skupo.

Aleks

Citat: saša61beograd poslato 22.10.2017. - 09:34
...
Obrada diskova je prevaziđeno cimanje koje se čak i ne isplati,bez obzira što nije skupo.


Zašto? Cena obrade je ujedno i cena ugradnje, ja platio 2.000, sve se radi na autu bez skidanja diskova, cena pločica kao u prodavnici. Pričam o ovlašćenom servisu.

Keka

Zato sto je razlika izmedju novog diska i dozvoljenog habanja, u zavisnosi od vrste diska i proizvodjaca, iznosi do 1,5mm za pune diskove, i do 3,0mm za ventilisane, sto podeljeno na dve strane (ukljucujuci obradu) iznosi manje od 0,75mm, odnosno 1,5mm.

Dakle, ako se postuje sto je proizvodjac naveo, diskovi na kojima se vide risevi, moraju u kantu.

Ako neko zna bolje od proizvodjaca, alal mu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Aleks

Ma to se podrazumeva, ja htedoh reci da sama obrada nije cimanje kao nekada,ako se ispunjavaju uslovi. Nema skidanja pa odnosenja kod strugara, pa ponovno montiranje, pa plati mehanicaru, pa plati strugaru.... Sada se sve to radi puno jednostavnije, brze i jeftinije.

saša61beograd

Da dodam još ovo.Pre odluke da zamenim diskove dobro sam ih zagledao i merio noniusom.Ispalo je da bi u najboljem slučaju obradom došli na minimum,10,8 mm,koliko se sećam.I šta onda?Za kratko vreme opet zamena.
Mada zavisi od toga koliko i kako su diskovi pojedeni i koliko mora da se "skine".Možda u nekom retkom slučaju obrada ima smisla.

Aleks

Ja bih obradio te diskove uz konsultaciju sa majstorom. Ima tu prostora za trosenje i za koju "desetu" milimetra ispod min, taman posla kad bi se tako lako krivili ili pucali diskovi.
Pa aman, niti su Dacie teske 2 tone niti se voze preko 200 na sat.

Loganovac

Mislim da bi trebalo bataliti majstorske fušerantske rezone na ovom mestu i držati se fabričkog podatka o minimalnoj debljini diskova - ovde je glava u pitanju.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Aleks

Kad malo bolje razmislim - u pravu si.

Lazar@

102 000km pakne pocele da piste(i lijeva i desna strana istovremeno, indikator za potrosenost)
Na 89 000 kilometara su stavljene Mintex  :zloca:

Znaci presao sam samo 13 000km najnormalnije gradske voznje(a sa paknama iz ovlascenog servisa sam prelazio po 35 000km)  :ne:

Odmah posle praznika moram da ih mijenjam da ne nagrdim diskove(jer su isto stavljeni prije 13 000km)  :ne:
Ako nadjem, najvjerovatnije cu da uzmem TRW

ivan-bgd

#641
Ostavio jutros sandera kod Hobija...videćemo dal' će umeti da zameni diskove i pločice  :njanja: ......dogovorili smo TEKSTAR.  :kava:

kiconix

Nece.
Bar meni nije umeo. :bonk:

trajce

Ima na forumu uputstvo kako se to radi,  pa nek baci pogled ako negde zaškripi :) šalimo se naravno  Hobi  :respect:

Zoran

Znao bi on to i vezanih očiju  :ziveli:.
Sam svoj gazda - vazda.