Kvalitet i cene gasa

prethodna tema - sledeća tema

jasho

Evo sad ide na radiju JAT reklama za NIS, gde promovišu novi unapređeni TNG iz NIS-a, vrhunskog kvaliteta, predpostavljam da će i cena biti unapređena?! :bullshit:

A šta smo do sad onda imali, ako je ovaj unapređeni, smeće izgleda?! :banghead: :banghead:

slavko_bgd

Moram da kupim litar-dva... tog "unapređenog" NIS-ovog gasa... da se uduvam ... pa da vidim kakav je :D  :lau: :Smiley:

Taj "novi, unapređeni" , ako bude normalno rafinisan i bez onoliko ulja i smola u sebi - možemo se eventualno nadati normalnoj zimi koja je pred nama. Hajde da vidimo i to čudo...

dekiv68

Samo da javim, što se tiče, ovog valjda neunapređenog, opet je pištalo (kao da nema plina) ovih par jutara kako je bilo malo svežije. Jutros na ovu vrućinu prebaci bez problema

slavko_bgd

Znači, uskoro sledi čišćenje klipa ventila na isparivaču...

... a i dis'ti poš'o tako rano po toj 'ladnoći ?! :D

Zoran

U BiH plin poskupio na oko 1.15 KM/ l
Sam svoj gazda - vazda.

mdbokic

Pa to skoro duplo ako se dobro sećam!!!

Zoran

Cijene su sa 0.70 otišle na 1.15 KM/ l, preko noći zbog uvođenja akciza.
Sam svoj gazda - vazda.

Zee

Ima li kakvih novosti o kvalitetu "unapredjenog" gasa sa NIS-a?
:)

bmiillan

#1164
evo malo sličica od prošle nedelje, isparivač zavoli, totalno začepljen od prljavštine,
auto je normalno radio do pre dve nedelje, a onda je počelo povremeno da ne prebacuje
na gas dok se dobro ne zagreje, dok na kraju nije hteo uopšte da predje na gas.
nije ni čudo, šta se nakupilo u njemu. inače filteri menjani redovno

poslednje dve slike su posle čišćenja
nemoj na silu uzmi veci cekic

slavko_bgd

Jesi li uspeo da spasiš spirale ili si morao da ih izvadiš potpuno?

Ja sam u Januaru imao problem sa isparivačem i diznama na službenom Loganu. Jedno sipanje punog rezervoara i tri uzastopna "kvara" dizni uz ne znam koliko puta blokiran ventil na isparivaču. Rezervoar je bio potpuno ispražnjen od prethodnog gasa, pri čemu su dva sipanja za redom bila na NIS-u i sve je do tada radilo normalno. Simptomi su bili: neće da prebaci na plin dok se dooobro ne zagreje i kad prebaci užasan rad na leru i visokom opterećenju uz smrad nesagorelog gasa i paljenje žutih lampica na tabli.  Dizne oprane tri puta dok je taj gas bio u rezervoaru, na svakih cca 100km. Na i u diznama vizuelno nije bilo ničega. Jedino je sonda  senzora pritiska i temperature gasa bila baš lepljiva na dodir. Na ventilu je bilo onih naslaga i to je jedino što se videlo. Plin sipan na OMV pumpi na Beogradskoj obilaznici kod Surčina.

dekiv68

Mislio sam da smo ove probleme sa plinom ostavili u prošloj godini. Nažalost problemi se opet javljaju :ranting:

slavko_bgd

Na sreću mnooogo manje nego prošle zime. Nadamo se da će država uvesti tng u sistem nadzora, pa ćemo videti šta će se dešavati...

jasho

I kod mene se pojavili slični problemi prvi put do sad, sipao prethodno pre dve nedelje pun rezervoar na Tigar petrolu u Vlaškom polju-pumpa Gile gas, nikad do sad nisam imao problema sa njima, i tad kad sam sipao bilo je sve ok, normalno je išao na taj gas.

Elem presinoć nakon ne voženja od nekih 10ak dana, krenuo kolima za grad, normalno vozio prvih 5-6 km na benzin, kad je digao 4 crtice, ručno ga uključio na tng, on malo sačekao da se sam prebaci nekih 20ak sek, i kad se prebacio odjednom počinje da trza, pad snage, kao da radi na tri cilindra, uključio se ček engine, odmah sam ga ručno vratio na benzin i nastavio da vozim na benzinu nekih par minuta, pa sam ga opet prebacio na tng i opet ista priča, pad snage, trzanje, opet ček endžine, opet na benzin ga vratim, kad sam bio na nekom pravcu, opet ga prebacim na tng, ovog puta se trznuo kod prebacivanja, isto pad snage, ali nakon par sekundi je dobio na snazi i normalno nastavio da radi. Kasnije kad sam se vraćao iako je bio hladan motor sam je prebacio na tng, ali je normalno radio.

Šta je u pitanju, loš tng, , naslage se sakupile, zaribala dizna (meni je ličilo na to) nisam načisto! :ces: :ne:

Bata83

Ako je prilicno jako kliktanje gasnih dizni onda su na samrti, iste simptome imao na proslom autu.
Mada treba videti mogu li se ocistiti i ponovo kalibrisati.